http://www.kaleva.fi/uutiset/talous/perussuomalaisten-juha-vuorio-kovatuloisin-oulun-valtuutettu/646700/Ja ihan insinööri.Ja jotku sanoo,että persut on ihan rupusakkia
Rikastumiseen riittää ihan perusmoraalin puute. Varmaan se onnistuu älylläkin. Ehkä. Tästä meidän itseoppineesta älyköstä en mee takuuseen
Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 01.11.13 - klo:22:31Rikastumiseen riittää ihan perusmoraalin puute. Varmaan se onnistuu älylläkin. Ehkä. Tästä meidän itseoppineesta älyköstä en mee takuuseen "*****ilu on jokamiehen oikeus" täällä saa tyhmäkin *****illa
Mulla oli kerran jotain mahatautia, kyllä kovasti tuli persusta, ja kirveli ikävästi
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 02.11.13 - klo:18:55Mulla oli kerran jotain mahatautia, kyllä kovasti tuli persusta, ja kirveli ikävästi Tippuri ei ole mahatauti
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 02.11.13 - klo:19:44Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 02.11.13 - klo:18:55Mulla oli kerran jotain mahatautia, kyllä kovasti tuli persusta, ja kirveli ikävästi Tippuri ei ole mahatautiEi nih, vaan ammattitauti...