Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lavalin puuhapete vs Lelyn puuhapete  (Luettu 4173 kertaa)

Carlosi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 325
Eli millaisia kokemuksia lavalin ritilänputsaajasta? Ja onko jollakin kokemuksia molemmista?

caseman

  • Vieras
Vs: Lavalin puuhapete vs Lelyn puuhapete
Olen myös suunnitellut puuhiksen hankkimista, ja vaihtoehdot ovat lely, ja gea. Hinnoissa ei taida olla suuria eroja, mutta kokemukset kiinnostaisivat...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Lavalin puuhapete vs Lelyn puuhapete
Noita Lavalin koneita näkee aika harvoin.. Minäkään ei tiedä kuin yhden.

Jos kuka yyveellä viitsii kysyä, niin minä saatan yyveellä kertoa isännän nimen.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Lavalin puuhapete vs Lelyn puuhapete
Kierreltiin navetoita yhden hankkeen tiimoilta ja siellä yksi pariskunta ihasteli lelyn paskapiikaa kun oli niin nopea verrattuna omaan lavaliin. Minä en asiasta mitään tämän kummenpaa tiedä, mutta tämmönen kommentti tuli.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Lavalin puuhapete vs Lelyn puuhapete
Kierreltiin navetoita yhden hankkeen tiimoilta ja siellä yksi pariskunta ihasteli lelyn paskapiikaa kun oli niin nopea verrattuna omaan lavaliin. Minä en asiasta mitään tämän kummenpaa tiedä, mutta tämmönen kommentti tuli.

De Laval on leveämpi ja järeämpi, sen ei tarvitse mennä niin lujaa  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Carlosi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 325
Vs: Lavalin puuhapete vs Lelyn puuhapete
mulla on ittellä vanha lely, jossain vaiheessa pitää hommata toinen niin sillä kyselen. Onko muissa laitteissa samanlainen reitinopetussysteemi eli ajetaan reitti käännös käännökseltä muistiin? Tuntuis että nykytegnologia pystyis vähän älykkääsempäänkin systeemiin.

Indien

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: Lavalin puuhapete vs Lelyn puuhapete
Joo, onhan se lely ihan näppärä. Siihen on hyvin tyytyväisiä oltu, ainut vaan on aika toivottoman kevyt. Tuppaa takertumaan esim ruokintapäydän edessä olevaan kuivaan tavaraan, ja ajaa sitten ihan mutkilla, siihen asti kun on jumissa. Luulen että enimmäkseen makuasia on tämä ero. Itse en ole lavalia nähnyt kuin näyttelyissä, mutta uskon että ei kai niin suurella merkillä ihan toivotonta tekniikkaa ole.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Lavalin puuhapete vs Lelyn puuhapete
Joo, onhan se lely ihan näppärä. Siihen on hyvin tyytyväisiä oltu, ainut vaan on aika toivottoman kevyt. Tuppaa takertumaan esim ruokintapäydän edessä olevaan kuivaan tavaraan, ja ajaa sitten ihan mutkilla, siihen asti kun on jumissa. Luulen että enimmäkseen makuasia on tämä ero. Itse en ole lavalia nähnyt kuin näyttelyissä, mutta uskon että ei kai niin suurella merkillä ihan toivotonta tekniikkaa ole.

Kyl tuo Lavalikin alkaa noita kiertämään.. Esim. reunavalussa ei tarvitse paljon skröböä olla, niin se lähtee kiertämään -> meno hidastuu
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.