Mää nimeen ehdottomasti maraanin.
Miten voi mennä kaikki, siis ihan kaikki, niin paljon päin....***** perse tai muu ei riitä kuvaamaan sitä päin menoa, mut kuitenkin.
Ei vaan luonaa eikä säily, ei mikään.
Sitkee sissi, ei voi muuta sanoa eli ehdoton ykköshahmo täällä. 
Onkohan sillä jo kunnon kengät
Mietin tuossa äsken, kun kävin vasikoita ruokkimassa (on muuten pirun hyvä toi vuos sitten Kiinasta tilaamani otsalamppu, parikytä dollaria makso). Niin sitä mietin, että mitä tähän nyt ekaksi vastaisin, kun jo muun perheen sain ihmettelemään, että mitä helvettiä mä repeilen zamzungia zoomatessani.
Oon tietysti liikuttunut vaatimattoman persoonani nimimerkin esiintuomisesta tässä yhteydessä (mitä se sitten tarkoittaakin).

Kengistä...SA-maiharit toimistotöissä toimii edelleen loistavasti. Pari vuotta sitten hankkimani palomiehen (nahka)saappaat alkaa olla finaalissa - joka päivä navetassa ja aamusta iltaan jalassa tekee tehtävänsä vaikka oon yrittäny rasvatakin. Sukat kastuu.
Taidankin tähän todeta samoin kuin Mira Luoti PMMP:n viimeisen keikan päätteeksi (nyt jo poistetun uutisen mukaan, mutta tämmöisen muistan lukeneeni). Mira Luoti totesi taiston tauottua seuraavaa: "Miten tämän nyt kauniisti sanoisi...NYT *****UN KAIKKI"

Ps. Se mikään tänään ei sujunu oli muokkaus...viime viikolla vetelin yx ehtoo piikkikultivaattorilla (Maxxumi veti) sänkimaata ja mustaa tuli hienosti. Tänään oli kyl vähän vaativampi ja kalteva lohko, mut ihan hemmetin liukasta oli. Täytyy kokeilla pyörivällä kunhan lakkaa satamasta.