Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kellon siirto  (Luettu 3013 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Kellon siirto
Muistakaa laittaa kellonne aikaan..
Nothing is Something Worth Doing

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22247
Vs: Kellon siirto
Jos nukkui pommiin ja jäi siirtämättä. Voiko asian korjata päivemmällä, vai täytyykö odottaa ensi syksyyn.
nm. suomenmaan tavaaja

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kellon siirto
Jos nukkui pommiin ja jäi siirtämättä. Voiko asian korjata päivemmällä, vai täytyykö odottaa ensi syksyyn.
nm. suomenmaan tavaaja
Myöhästyneille pitää lähettää uudet ohjeet ja sopia uusi päivä lomakkeella A247/2 ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Kesätuulia

  • Vieras
Vs: Kellon siirto
Muistakaa laittaa kellonne aikaan..

Yllätykseksi myös Agronetin kello on oikeassa ajassa.   :)

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Kellon siirto
Mulla on vaan tää aatamin kaksikivinen kello, se toimii niin että jos sitä ei illalla vedä, niin aamulla se seisoo  ;D
Mites tää nyt väännetään talviaikaan  :o :o :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

ana111

  • Vieras
Vs: Kellon siirto
Mulla on vaan tää aatamin kaksikivinen kello, se toimii niin että jos sitä ei illalla vedä, niin aamulla se seisoo  ;D
Mites tää nyt väännetään talviaikaan  :o :o :o
Koita vaikka hakata sitä pöydän kulmaan

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Kellon siirto
Olipa kerran:

Veeti ja joku muu Kokoomuslainen olivat ulkomailla . Kysyivät paikalliselta mitä kello on . Paikallinen makasi aasin vieressä , otti aasin munat käteensä ja punnitsi hetken ja ilmoitti 11.30.
Veeti tapasi muut seurueensa jäsenet ja ilmoitti "tuolla paikallinen mies tietää aasin munista mitä kello on ".

Asia tarkistettiin ja todettiin miehen todellakin tietävän mitä kello on aasin munia punnitsemalla . Kysyä piti mistä mies tiesi aasin munista mitä kello on vastasi mies " Kun mä nostan aasin munia ylös päin näen kirkon kellon ".
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Kellon siirto
Mulla on vaan tää aatamin kaksikivinen kello, se toimii niin että jos sitä ei illalla vedä, niin aamulla se seisoo  ;D
Mites tää nyt väännetään talviaikaan  :o :o :o


tiedän minä sellaisenkin kellon, jotta vaikka sen illalla vetääkin, niin silti se aamulla seisoo.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

ana111

  • Vieras
Vs: Kellon siirto
Olipa kerran:

Veeti ja joku muu Kokoomuslainen olivat ulkomailla . Kysyivät paikalliselta mitä kello on . Paikallinen makasi aasin vieressä , otti aasin munat käteensä ja punnitsi hetken ja ilmoitti 11.30.
Veeti tapasi muut seurueensa jäsenet ja ilmoitti "tuolla paikallinen mies tietää aasin munista mitä kello on ".

Asia tarkistettiin ja todettiin miehen todellakin tietävän mitä kello on aasin munia punnitsemalla . Kysyä piti mistä mies tiesi aasin munista mitä kello on vastasi mies " Kun mä nostan aasin munia ylös päin näen kirkon kellon ".
;D ;D ;D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kellon siirto
Mulla on vaan tää aatamin kaksikivinen kello, se toimii niin että jos sitä ei illalla vedä, niin aamulla se seisoo  ;D
Mites tää nyt väännetään talviaikaan  :o :o :o


tiedän minä sellaisenkin kellon, jotta vaikka sen illalla vetääkin, niin silti se aamulla seisoo.

Tuossa kellossa punnukset ovat sitten varmaan laskeutuneet jo lattialle, siis jos se ei käy enää ollenkaan  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Kesätuulia

  • Vieras
Vs: Kellon siirto
Olipa kerran:

Veeti ja joku muu Kokoomuslainen olivat ulkomailla . Kysyivät paikalliselta mitä kello on . Paikallinen makasi aasin vieressä , otti aasin munat käteensä ja punnitsi hetken ja ilmoitti 11.30.
Veeti tapasi muut seurueensa jäsenet ja ilmoitti "tuolla paikallinen mies tietää aasin munista mitä kello on ".

Asia tarkistettiin ja todettiin miehen todellakin tietävän mitä kello on aasin munia punnitsemalla . Kysyä piti mistä mies tiesi aasin munista mitä kello on vastasi mies " Kun mä nostan aasin munia ylös päin näen kirkon kellon ".

 :D  :D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kellon siirto
Olipa kerran:

Veeti ja joku muu Kokoomuslainen olivat ulkomailla . Kysyivät paikalliselta mitä kello on . Paikallinen makasi sorkkiksen vieressä , otti sorkkiksen munat käteensä ja punnitsi hetken ja ilmoitti 11.30.
Veeti tapasi muut seurueensa jäsenet ja ilmoitti "tuolla paikallinen mies tietää sorkkiksen munista mitä kello on ".

Asia tarkistettiin ja todettiin miehen todellakin tietävän mitä kello on sorkkiksen munia punnitsemalla . Kysyä piti mistä mies tiesi sorkan munista mitä kello on vastasi mies " Kun mä nostan sorkan munia ylös päin näen kirkon kellon ".

Nyt tuo on hyvä  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Kesätuulia

  • Vieras
Vs: Kellon siirto
Olipa kerran:

Veeti ja joku muu Kokoomuslainen olivat ulkomailla . Kysyivät paikalliselta mitä kello on . Paikallinen makasi sorkkiksen vieressä , otti sorkkiksen munat käteensä ja punnitsi hetken ja ilmoitti 11.30.
Veeti tapasi muut seurueensa jäsenet ja ilmoitti "tuolla paikallinen mies tietää sorkkiksen munista mitä kello on ".

Asia tarkistettiin ja todettiin miehen todellakin tietävän mitä kello on sorkkiksen munia punnitsemalla . Kysyä piti mistä mies tiesi sorkan munista mitä kello on vastasi mies " Kun mä nostan sorkan munia ylös päin näen kirkon kellon ".

Nyt tuo on hyvä  8)

Ainako sun pitää jotain eliksiiriä hakea ?   ;)

Köntys

  • Vieras
Vs: Kellon siirto

Perhana, mä oon siirtäny jo toistakymmentäkertaa kelloa kolmelta taaksepäin, aina kun kello tulee kolme >:(  Vieläkö sitä pitää siirtää  :o

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Kellon siirto

Perhana, mä oon siirtäny jo toistakymmentäkertaa kelloa kolmelta taaksepäin, aina kun kello tulee kolme >:(  Vieläkö sitä pitää siirtää  :o

Aamuun asti . Koita kestää  :-\
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .