Olen niin iloinen, kun harras toiveeni on lähes toteutunut!!Törkylausetta ei enää pahemmin viljellä, mitä nyt joku periaatteesta, mutta menköön.Tämä voittaa jo Jontikan vesipumpun hajoamisenkin!
Lainaus käyttäjältä: poronpurija - 20.09.08 - klo:21:57Olen niin iloinen, kun harras toiveeni on lähes toteutunut!!Törkylausetta ei enää pahemmin viljellä, mitä nyt joku periaatteesta, mutta menköön.Tämä voittaa jo Jontikan vesipumpun hajoamisenkin!No, pääsitkö piisamia...
Lainaus käyttäjältä: Ojala - 20.09.08 - klo:22:47Lainaus käyttäjältä: poronpurija - 20.09.08 - klo:21:57Olen niin iloinen, kun harras toiveeni on lähes toteutunut!!Törkylausetta ei enää pahemmin viljellä, mitä nyt joku periaatteesta, mutta menköön.Tämä voittaa jo Jontikan vesipumpun hajoamisenkin!No, pääsitkö piisamia... Kuka ny piisamii kun on ruska retkien aika
Lainaus käyttäjältä: Status - 20.09.08 - klo:22:50Lainaus käyttäjältä: Ojala - 20.09.08 - klo:22:47Lainaus käyttäjältä: poronpurija - 20.09.08 - klo:21:57Olen niin iloinen, kun harras toiveeni on lähes toteutunut!!Törkylausetta ei enää pahemmin viljellä, mitä nyt joku periaatteesta, mutta menköön.Tämä voittaa jo Jontikan vesipumpun hajoamisenkin!No, pääsitkö piisamia... Kuka ny piisamii kun on ruska retkien aika Meinaatko että ruska on vieny karvootuksen piisamilta
Lainaus käyttäjältä: poronpurija - 20.09.08 - klo:21:57Olen niin iloinen, kun harras toiveeni on lähes toteutunut!!Törkylausetta ei enää pahemmin viljellä, mitä nyt joku periaatteesta, mutta menköön.Tämä voittaa jo Jontikan vesipumpun hajoamisenkin!MTK/kepu on perseestä ja syvältä
Lainaus käyttäjältä: Talojussi - 21.09.08 - klo:03:34Lainaus käyttäjältä: poronpurija - 20.09.08 - klo:21:57Olen niin iloinen, kun harras toiveeni on lähes toteutunut!!Törkylausetta ei enää pahemmin viljellä, mitä nyt joku periaatteesta, mutta menköön.Tämä voittaa jo Jontikan vesipumpun hajoamisenkin!MTK/kepu on perseestä ja syvältä TOSI ON