Olen yhteisön asialla ja toivoisin teiltä kaikilta lievää kielen siistintää. Myös järjestötoiminnan ja sihen kuuluvien asioiden täysipäiväinen haukkuminen usean nimimerkin voimalla ei ole suotavaa.Täällä on muutamia topiikkeja avattu varta vasten joissa puhutaan täyttä sontaa tietämättä yhtään mitään esim. TOS-maksusta.
Lainaus käyttäjältä: Kurmuuttaja - 18.10.13 - klo:14:58Olen yhteisön asialla ja toivoisin teiltä kaikilta lievää kielen siistintää. Myös järjestötoiminnan ja sihen kuuluvien asioiden täysipäiväinen haukkuminen usean nimimerkin voimalla ei ole suotavaa.Täällä on muutamia topiikkeja avattu varta vasten joissa puhutaan täyttä sontaa tietämättä yhtään mitään esim. TOS-maksusta. Palstan siistiminen voitais sunkaltaisistas riidanhaastajista, hirtettäis sut vehkeistäs sorkkapukkiin.
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 18.10.13 - klo:15:00Lainaus käyttäjältä: Kurmuuttaja - 18.10.13 - klo:14:58Olen yhteisön asialla ja toivoisin teiltä kaikilta lievää kielen siistintää. Myös järjestötoiminnan ja sihen kuuluvien asioiden täysipäiväinen haukkuminen usean nimimerkin voimalla ei ole suotavaa.Täällä on muutamia topiikkeja avattu varta vasten joissa puhutaan täyttä sontaa tietämättä yhtään mitään esim. TOS-maksusta. Palstan siistiminen voitais sunkaltaisistas riidanhaastajista, hirtettäis sut vehkeistäs sorkkapukkiin. Tämä täyttää jo laittoman uhkauksen kriteerit. Poista siis vastauksesi.
Olen yhteisön asialla ja toivoisin teiltä kaikilta lievää kielen siistintää. Myös järjestötoiminnan ja sihen kuuluvien asioiden täysipäiväinen haukkuminen usean nimimerkin voimalla ei ole suotavaa.***Eikö MTK:n kermaperseet kestä arvostelua?Täällä on muutamia topiikkeja avattu varta vasten joissa puhutaan täyttä sontaa tietämättä yhtään mitään esim. TOS-maksusta.
Pannaanpas pystyyn kalluppia. Annetaan Kurnuttajalle plussaa tai miinusta sen mukaan, mitä hän ansaitsee.Mikähän olisi sopiva raja miinuksia, jolloin ylläpito yleisön pyynnöstä heittäisi Kurnuuttajan pellolle? Kävisikö 100?
Nimimerkki Kurmuuttaja viittaa etelä-pohjalaiseen häjyilykulttuuriin, jollei aivan väkivaltaan, niin ainakin sen uhkaan ja koen sen ahdistavana ja pelottavana.
Lainaus käyttäjältä: c.c.less - 18.10.13 - klo:17:10Nimimerkki Kurmuuttaja viittaa etelä-pohjalaiseen häjyilykulttuuriin, jollei aivan väkivaltaan, niin ainakin sen uhkaan ja koen sen ahdistavana ja pelottavana. Se oli luimuuttamista
Lainaus käyttäjältä: Köntys - 18.10.13 - klo:18:48Lainaus käyttäjältä: c.c.less - 18.10.13 - klo:17:10Nimimerkki Kurmuuttaja viittaa etelä-pohjalaiseen häjyilykulttuuriin, jollei aivan väkivaltaan, niin ainakin sen uhkaan ja koen sen ahdistavana ja pelottavana. Se oli luimuuttamista Tarkoitit varmaan muiluttamista Kurmuuttaminen tarkoittaa samaa, kuin sakin hivutus