Lainaus käyttäjältä: simmo - 18.10.13 - klo:15:20Lainaus käyttäjältä: Kesätuulia - 17.10.13 - klo:23:10Nii, että jos banskua saat, nii mun nutturaa et tarvi syyttää. -skn voi syyttää itseään,jos banni tulee. Mitä varten
Lainaus käyttäjältä: Kesätuulia - 17.10.13 - klo:23:10Nii, että jos banskua saat, nii mun nutturaa et tarvi syyttää. -skn voi syyttää itseään,jos banni tulee.
Nii, että jos banskua saat, nii mun nutturaa et tarvi syyttää.
Ajatukset kuin ekyttiläisellä, mutta kirjoitustyyli toinen
Sivusta seuranneena, pahimpia öykkäreitä ja paskan postaajia ovat olleet SKN, Köntys, Opelmies ja ana111. Törkeää kieltä, alkoholinkäytön ihannointia, alapaajuttuja.
Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 18.10.13 - klo:19:14Ajatukset kuin ekyttiläisellä, mutta kirjoitustyyli toinen Oliko mielestäsi fiksua kiusata vanha viisas mies ulos agronetista?
Vanhaa ihmistä ja hänen periaatteitaan pitää kunnioittaa. Uskonnosta länkyttäminen on typerää jumalanpilkkaa.
Lainaus käyttäjältä: Kurmuuttaja - 18.10.13 - klo:19:20Vanhaa ihmistä ja hänen periaatteitaan pitää kunnioittaa. Uskonnosta länkyttäminen on typerää jumalanpilkkaa. Joo ja juu, jumalan nimissähän sitä saa tehdä ja sanoa mitä vaan Periaatteet ne on vanhalla natsillakin
Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 18.10.13 - klo:19:22Lainaus käyttäjältä: Kurmuuttaja - 18.10.13 - klo:19:20Vanhaa ihmistä ja hänen periaatteitaan pitää kunnioittaa. Uskonnosta länkyttäminen on typerää jumalanpilkkaa. Joo ja juu, jumalan nimissähän sitä saa tehdä ja sanoa mitä vaan Periaatteet ne on vanhalla natsillakin Alatko väittämään minua natsiksi? Sinä saatanan surkimus joka nussit emolehmiä.
Lainaus käyttäjältä: Kurmuuttaja - 18.10.13 - klo:19:13Sivusta seuranneena, pahimpia öykkäreitä ja paskan postaajia ovat olleet SKN, Köntys, Opelmies ja ana111. Törkeää kieltä, alkoholinkäytön ihannointia, alapaajuttuja. Haista *****Viina tekee qutaa.Tätä kun sais juoda rajattomasti