Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kaikki äänestämään  (Luettu 5000 kertaa)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Kaikki äänestämään
Täällä on vallalla sellainen tappiomieliala,että porukat sanoo,ettei äänestetä ollenkaa.Mutta minä olen sanonut,että äänestämättä jättäminen on ääni demarille.Siksi kaikkien kannattaa äänestää----keskustaa ::)
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Talojussi

  • Vieras
Vs: Kaikki äänestämään
Täällä on vallalla sellainen tappiomieliala,että porukat sanoo,ettei äänestetä ollenkaa.Mutta minä olen sanonut,että äänestämättä jättäminen on ääni demarille.Siksi kaikkien kannattaa äänestää----keskustaa ::)

Ääni kepulle on kuin kaivaisi maata jalkojensa alta.  >:(

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Kaikki äänestämään
No sittehä talopossullaki on suunta selevillä, kaeva vaekka etes pari metrijä ;D
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kaikki äänestämään
Pessimisti ei pety koskaan ...

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Kaikki äänestämään
No sittehä talopossullaki on suunta selevillä, kaeva vaekka etes pari metrijä ;D


Taaaloposs.... :D
Elämä on parasta kometiijjaa

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Kaikki äänestämään
ÄÄnestämättä jättäminen on kuin löisi vasuri halolla itseään päähän.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Kaikki äänestämään
Ite simmon alotukseen. Saattaapi olla että Heino nukkuupi nämä vaalit, sananmukasesti. En kehtoa lähteä ajamaan seittemeäkymmentäkilometrie assiestatehen, toempi on köllötellä. Nii, no, ja hirvenmehtuuaekaa.
Elämä on parasta kometiijjaa

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kaikki äänestämään
Jätä talojussi äänestämättä, se sun ääni menee kumminki hukkaan ...

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Kaikki äänestämään
Ite simmon alotukseen. Saattaapi olla että Heino nukkuupi nämä vaalit, sananmukasesti. En kehtoa lähteä ajamaan seittemeäkymmentäkilometrie assiestatehen, toempi on köllötellä. Nii, no, ja hirvenmehtuuaekaa.

Siitä kunnanjohtajan vaalistako suivaannuit?

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22315
Tuhannen taalan paikka
Nyt jos koskaan, keinuttaa laivaa ja äänestää kristillisiä tai Perus-Suomalaisia.

Unohtaa ne keput ja kokkarit.
Kuntien talous useimmiten kuralla, joten päättäjien vaihtamisesta meno ei ainakaan huonone.

Kuntavaalit ainoat jossa maaseutuvähemmistön tyytymättömyys nykymenoon saadaan näkymään konkreettisesti, muissa vaaleissahan ne hukkuvat suureen massaan.Jos nykypäättäjät huomaavat valtansa mahdollisen heikkenemisen ,saadaan vain ja ainoastaan siten muutosta aikaan.Muutoinhan meno säilyy entisellään, kun äänestävät ne kuitenkin.

Simmonkin ajatus vain saada valta ja teot säilymään entisellään.

PerusSuomalaiset ovat vain puhdas protestiliike, mutta eikö nyt maaseudulla ole protestin paikka.

Aulis Anttila

  • Vieras
Väärää tietoa
Täällä on vallalla sellainen tappiomieliala,että porukat sanoo,ettei äänestetä ollenkaa.Mutta minä olen sanonut,että äänestämättä jättäminen on ääni demarille.Siksi kaikkien kannattaa äänestää----keskustaa ::)

Kuntavaaleissa äänestämättä jättäminen on ääni Kepulle... agraarisosialistisen hurmosliikkeen lihamylly huolehtii siitä, että jokainen keppuli käy äänestämässä  >:(  :(  :o

Talojussi

  • Vieras
Vs: Väärää tietoa
Täällä on vallalla sellainen tappiomieliala,että porukat sanoo,ettei äänestetä ollenkaa.Mutta minä olen sanonut,että äänestämättä jättäminen on ääni demarille.Siksi kaikkien kannattaa äänestää----keskustaa ::)

Kuntavaaleissa äänestämättä jättäminen on ääni Kepulle... agraarisosialistisen hurmosliikkeen lihamylly huolehtii siitä, että jokainen keppuli käy äänestämässä  >:(  :(  :o

Äläpäs nyt, Heinohan aikoo tehdä näissä vaaleissa isänmaallisen teon.

Aulis Anttila

  • Vieras
Teko
Täällä on vallalla sellainen tappiomieliala,että porukat sanoo,ettei äänestetä ollenkaa.Mutta minä olen sanonut,että äänestämättä jättäminen on ääni demarille.Siksi kaikkien kannattaa äänestää----keskustaa ::)
Kuntavaaleissa äänestämättä jättäminen on ääni Kepulle... agraarisosialistisen hurmosliikkeen lihamylly huolehtii siitä, että jokainen keppuli käy äänestämässä  >:(  :(  :o
Äläpäs nyt, Heinohan aikoo tehdä näissä vaaleissa isänmaallisen teon.

 ;D  :D  ::)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Kaikki äänestämään
Ite simmon alotukseen. Saattaapi olla että Heino nukkuupi nämä vaalit, sananmukasesti. En kehtoa lähteä ajamaan seittemeäkymmentäkilometrie assiestatehen, toempi on köllötellä. Nii, no, ja hirvenmehtuuaekaa.

Siitä kunnanjohtajan vaalistako suivaannuit?

eikaet siinä kunnanjohtajavaalissa mittää, semmosena supermiehenä valittuo pitävät. Tekivätten vaen nuo muut kepulaeset semmosen sosijaalitemokraattisen teon, että hankaleottivat äänestystä. Ite vastustin sitä valtuustossa, mutta kun se oli jo kunnanhallituksessa peätetty niin ei ees perussuomalaesista ollunna appua ;D
Elämä on parasta kometiijjaa

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Kaikki äänestämään
Kun tossa eilen näytettiin televisiossa Perussuomalaisten kampanja avausta, niin ainakin julisteiden perusteella alkaa mennä aika pahasti henkilöpalvonnan puolelle, oli sen verran monta Timo Soinin kuvaa julisteessa. Mutta niinhän se oli SMP:kin jos ei yhden miehen niin ainakin yhden perheen liike.