Lainaus käyttäjältä: simmo - 12.10.13 - klo:21:56Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 12.10.13 - klo:16:46Simmo sitten on niin ylpee tosta nöyryydestään -------------joo ,sana sanoo:Jumala on ylpeitä vastaan,mutta nöyrille hän antaa armon Otan mieluummin vastaan sen, kuin tuon kehitysryhmän Alussa se tuntu kivalta,muttei enää.Voisitteko muut vedota webmasteriin Olisin siitä ikuisesti kiitollinen Pitää ottaa nöyrästi vastaan mitä ylhäältä annetaan. Herra on sinulle antanut tehtävän!
Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 12.10.13 - klo:16:46Simmo sitten on niin ylpee tosta nöyryydestään -------------joo ,sana sanoo:Jumala on ylpeitä vastaan,mutta nöyrille hän antaa armon Otan mieluummin vastaan sen, kuin tuon kehitysryhmän Alussa se tuntu kivalta,muttei enää.Voisitteko muut vedota webmasteriin Olisin siitä ikuisesti kiitollinen
Simmo sitten on niin ylpee tosta nöyryydestään
MIstä tiiätte ettei Wänkki ole akka?
Lainaus käyttäjältä: SKN - 12.10.13 - klo:22:20MIstä tiiätte ettei Wänkki ole akka?-olkoot akka,mitä sitte.
olikos jessus mikä?
Viimeksi muokattu: 13.10.13 - klo:15:18 kirjoittanut simmo
Pyydän sinua,oletpa sitten ukko tai akka,että annat tuon mun väärän tittelin nimimerkille:yleisön pyynnöstä.Vai oletko kuuro tai sokia Minä en halua olla tämän kehariryhmän jäsen tuliko seleväksi
Lainaus käyttäjältä: simmo - 13.10.13 - klo:15:16Pyydän sinua,oletpa sitten ukko tai akka,että annat tuon mun väärän tittelin nimimerkille:yleisön pyynnöstä.Vai oletko kuuro tai sokia Minä en halua olla tämän kehariryhmän jäsen tuliko seleväksi Simmo alkaa olemaan ja aika kirkkoviinissä
Lainaus käyttäjältä: ana111 - 13.10.13 - klo:15:37Lainaus käyttäjältä: simmo - 13.10.13 - klo:15:16Pyydän sinua,oletpa sitten ukko tai akka,että annat tuon mun väärän tittelin nimimerkille:yleisön pyynnöstä.Vai oletko kuuro tai sokia Minä en halua olla tämän kehariryhmän jäsen tuliko seleväksi Simmo alkaa olemaan ja aika kirkkoviinissä Siellä on webbari ihmeissään tuon simmon kaa...
Lainaus käyttäjältä: Kesätuulia - 13.10.13 - klo:15:46Lainaus käyttäjältä: ana111 - 13.10.13 - klo:15:37Lainaus käyttäjältä: simmo - 13.10.13 - klo:15:16Pyydän sinua,oletpa sitten ukko tai akka,että annat tuon mun väärän tittelin nimimerkille:yleisön pyynnöstä.Vai oletko kuuro tai sokia Minä en halua olla tämän kehariryhmän jäsen tuliko seleväksi Simmo alkaa olemaan ja aika kirkkoviinissä Siellä on webbari ihmeissään tuon simmon kaa... Kyl se parempi oli,kun toi Simmukka lopetti sen dokaamisen,jos se alkaa jurris rähjäämään aina noin kovin
Lainaus käyttäjältä: ana111 - 13.10.13 - klo:15:56Lainaus käyttäjältä: Kesätuulia - 13.10.13 - klo:15:46Lainaus käyttäjältä: ana111 - 13.10.13 - klo:15:37Lainaus käyttäjältä: simmo - 13.10.13 - klo:15:16Pyydän sinua,oletpa sitten ukko tai akka,että annat tuon mun väärän tittelin nimimerkille:yleisön pyynnöstä.Vai oletko kuuro tai sokia Minä en halua olla tämän kehariryhmän jäsen tuliko seleväksi Simmo alkaa olemaan ja aika kirkkoviinissä Siellä on webbari ihmeissään tuon simmon kaa... Kyl se parempi oli,kun toi Simmukka lopetti sen dokaamisen,jos se alkaa jurris rähjäämään aina noin kovin ...ja ole onnellinen, että Minä en dokaa...tai siis, olkaa onnellisia !
Lainaus käyttäjältä: Kesätuulia - 13.10.13 - klo:15:58Lainaus käyttäjältä: ana111 - 13.10.13 - klo:15:56Lainaus käyttäjältä: Kesätuulia - 13.10.13 - klo:15:46Lainaus käyttäjältä: ana111 - 13.10.13 - klo:15:37Lainaus käyttäjältä: simmo - 13.10.13 - klo:15:16Pyydän sinua,oletpa sitten ukko tai akka,että annat tuon mun väärän tittelin nimimerkille:yleisön pyynnöstä.Vai oletko kuuro tai sokia Minä en halua olla tämän kehariryhmän jäsen tuliko seleväksi Simmo alkaa olemaan ja aika kirkkoviinissä Siellä on webbari ihmeissään tuon simmon kaa... Kyl se parempi oli,kun toi Simmukka lopetti sen dokaamisen,jos se alkaa jurris rähjäämään aina noin kovin ...ja ole onnellinen, että Minä en dokaa...tai siis, olkaa onnellisia ! No sustahan tulis oikein kokoperkele