Ei taida olla sittenkään kumpikaan. Apilas on nähty keikalla Tampereella, Pirkkahalli kävi pieneksi
http://www.youtube.com/watch?v=ycXBXnZ-j7E
Mihinkähän se sun kahviketju hävisi... onkohan sekin nostettu orrelle 
Ei. Taiteellinen vaikutelma oli kovin ohut siinä lausunnoissa, suorastaan psykedeelinen, mutta hiukan silti imponoiva. Progressiivisti ja intensiteetin kautta haen ensisijaisesti kognitiivistä näkökulmaa ko. ketjuun. Huomasin jo kuinka traumaattisen hyperaktivoivaa käyttäymismalleja kyseinen ketju herätti eräissä agron pitkän linjan rehabiliduissa libidoissa, mutta nykyisen lääketieteen avulla silikonin ja diapaamin sekä tetrasykliinijohdannaisten kivennäisvesien avulla nämäkin selvisivät öistä ilman suurempia kramppeja ja systemaattisia aistiharhoja. Sana MTK sai monille kouristuksia ja hengenahdistusta, vastalääkkeenä visuaalisena terapiana Koskisen ja Sirkka-Liisa Anttilan refleksiivisiä yhteiskuvia. Onneksi on tullut hiukan opiskeltua kansanopistossa lääketiedettä, työväensivistysliitossa elokuvia ja käytännön pitkän linjan käytännön kokemuksella voi suhtautua suhteelllisen vakaasti Agronetin korrelatiivisten advokaattien tapauksiin. Eli ota nyt Tuulia rauhallisesti, jos olisit minulla hoidossa niin huomaisit kuinka levollisen abstraktinen olisit.
Minä kyllä toivoisin nyt tämäs äskeisen artikkelisi perään lyhyttä referaattia, eli tiivistelmää tuosta tekstikokonaisuudesta, sekä hienoihin ulkomaalaisperäisten termien perään sulkuihin suomennoksen kyseisestä termistä, että mitä se tarkoittaa siis suomeksi, kun täällähän ollaan tällaisia maalaismoukkia kaikki tyynni.
Niin ja minä (Tuulia) olen täysin terve tällä hetlellä.
Niin no anteeksi, minulla on joskus tapana innostua esittämään mahdollisen mataladimensiaaliset asiatkin kovin korkealla informaatiotekniikoilla ja urbaanein sekä vierasperäisen seminologian termeillä, mutta ei se mitään. Antakaa autoritääriselle melkein Uppsalan ekonomille (kodinteknogian paperimassan informaatioosastolla on vaikeuksia kopioida ja skannata tarvittavat auskultointiasiakirjat, gradut ja federaatiotodistukset) siis tämän kerran anteeksi? Koetan parantaa tapani, varsinkin jos jossain tapaamme, minä eilen ihan kotioloissa valmistuneena lääkärinä tai hoitamassa jotakin vähempiarvoista professuuria jossain ulkomaisessa yliopistokampuksessa? Olen erikoistunut naturalistiseenkin vyöhyketerapiaan, mutta kun kodissa asuu dominoiva femiinipersoona, niin ne hommat on jääneet nyt rehumiehille sekä vastaaville agrobusineksen kaupallisen puolen taitajille.