Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe | sekalaista asiaa  (Luettu 1337 kertaa)

Werner

• Vieras
| sekalaista asiaa
valtavasti taas yksityisviettikysymyksiä, tässä pari vastausta, minulla on kiire :

1 )Kyllä, olin tuohon aikaan todella kova Europe fani. Minulla oli Europe-lippis, Europen takki, Europe housut, sireeni, johon puhaltamalla soi "The Final Countdownin" alkuriffi, Europe-paita, Europe viiri, Europe lippu ja sen lisäksi vieläpä Europe-leikekirja, jota pidin aina konserteissa mukana.

2 ) Naiset ovat todellakin tervetulleita junkkauksen agronet-mestaeruustaistoon, vaikkei omaa traktoria eikä jyrää olisikaan. Alkupäivällä tarvitaan näet jonkin verran väkeä esim. kahvinkeittoon ja illallahan tietysti pistetään jalalla koreasti. Eli naisetkin  tervetuloa rohkeasti mukaan vaan !

olin pari päivää "ryhtiä isännille" - kurskilla. Kurssin järjesti Keikyän Pro-Etiopia säätiö, jonka ääntenlaskijoiden varamies olen. Keräämme varoja Etiopialaisten nuorisorikollisten koulutarvikkeisiin, ollaan läheteetty sinne jo kolmisenkymmentä väritussisarjaa ja ison määrän hajukumeja myös. Mutta lisäälahjoitukset avat tuiki tarpeen, siellä Etiopiassa asuu yllättävän paljon ihmisiä.
Kurskin tavoitteena oli saada ryhti vetreämmäksi ja sitä kautta kokonaisilme nuorekkaammaksi. siellä oli valittavana erilaisia julkisuuden hahmojen ryhtejä, itse valitsin sen nokia- miehenh Elopin ryhdin tavoitteekkseneni.

Kyllä muuten on ihme homma : kun ennen kuljin hartyiat lysyssä,  niin oiottuani kehoni pituutta tuli viitisen senttiä lisää. henkilökohtainen kurssinvetäjäni eli tutor sanoikin , että werner oppi hienosti ja kävelee nyt aivan kuin ilmetty elop. Lisäksi paikalla seistessäni rintani on myöskin nykyään komiasti kaarella, makeen näkönen sivuprofiili tosiaan !

kyllähän se tietenkin mukavalta tuntui, kun bingossa ehtoosti kyselivät, että mitä ihmettä sulle werner on taas oikeen tapahtunut, sinähän käveletkin niin nuorekkaan ja ryhdikkään oloisesti. joku sano että siinä olisi monelle kukollekkin askelluksen mallia.

eli ihan pienillä asioilla saa itsensä tehtyä nuorekkaaksi, vaikka en toisaalta kyllä yhtään välitä, että mitä muut ihmiset minusta ajattelevat.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Vs: | sekalaista asiaa
590 verkku on keskikeppeineen myrkkyä hyvälle ryhdille, selkä luokkiutuu ja olkapäät köyristyy etiäpäin ;) ;) ;) ;)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Sekä henkisen että fyysisen terveyden takaamisiksi on wernerin paras panna ferku 590 myyntiin mitä pikimmin ja J –D laatukone tilalle.

Tässä pari esimeririkkiä miten  ferkun kanssa voi käydä:

cría cuervos y te sacarán los ojos

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Paljon näyttää Fergusta jäävän ylimääräisiä osia purkamisen ja kokoamisen jälkeen.  ::)
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.