Ei sano kyllä mitään, ehkä joku opiskelijoiden kokeilu
Onx tää joku salaseura, vähän niinkuin illuminati tai Texel-yhdistys? P.S.Korjaatkaa toi kirjoitusvirhe ennenkuin Viinanhimo huomaa.
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 27.09.13 - klo:15:00Onx tää joku salaseura, vähän niinkuin illuminati tai Texel-yhdistys? P.S.Korjaatkaa toi kirjoitusvirhe ennenkuin Viinanhimo huomaa.ookkona taas pöhönääs.
ai oott sitte sattunu selvinpäin jotain epäselvää sekoittaan.
kehitysrymä? - Mitä tää ny on – onko ape jäsen? – tai ei voi olla se on saavuttanut jo kehityksensä huipun heti alakoulun eka luokalla.
Perhana, armeijassakin mä jäin ainoana ilman niponristiä
Lainaus käyttäjältä: Köntys - 27.09.13 - klo:19:24Perhana, armeijassakin mä jäin ainoana ilman niponristiä No juoksumerkki ainaskin tuli
Lainaus käyttäjältä: 42 - 27.09.13 - klo:19:28Lainaus käyttäjältä: Köntys - 27.09.13 - klo:19:24Perhana, armeijassakin mä jäin ainoana ilman niponristiä No juoksumerkki ainaskin tuli Tulihan sitä iltalomilla käytyä yöjuoksuilla, ei tullu siitäkään merkkejä, kaamea krapula vaan aina
Lainaus käyttäjältä: Köntys - 27.09.13 - klo:19:32Lainaus käyttäjältä: 42 - 27.09.13 - klo:19:28Lainaus käyttäjältä: Köntys - 27.09.13 - klo:19:24Perhana, armeijassakin mä jäin ainoana ilman niponristiä No juoksumerkki ainaskin tuli Tulihan sitä iltalomilla käytyä yöjuoksuilla, ei tullu siitäkään merkkejä, kaamea krapula vaan aina Juu oli se hyvä kun ei tarvinnut huolehtia aamulla heräämisestä.
Lainaus käyttäjältä: 42 - 27.09.13 - klo:19:38Lainaus käyttäjältä: Köntys - 27.09.13 - klo:19:32Lainaus käyttäjältä: 42 - 27.09.13 - klo:19:28Lainaus käyttäjältä: Köntys - 27.09.13 - klo:19:24Perhana, armeijassakin mä jäin ainoana ilman niponristiä No juoksumerkki ainaskin tuli Tulihan sitä iltalomilla käytyä yöjuoksuilla, ei tullu siitäkään merkkejä, kaamea krapula vaan aina Juu oli se hyvä kun ei tarvinnut huolehtia aamulla heräämisestä.Opelmiehen ainoa juoksumuisto armeijan harmaista liittyy olennaisesti iltalomalta palaamiseen.