Lainaus käyttäjältä: ana111 - 24.09.13 - klo:15:36SKN on oikein sellanen pullantuoksuinen koti-isä.Antaa vaimon nauttia lomasta ja shoppailla kun itse vahtii pikku tuittupäitä Nonni, siis suurta bluffia koko homma. Ei haise retsiina eikä ouzo vaan kardemumma ja kaneli. Loimaan keisarilla ei olekaan vaatteita.
SKN on oikein sellanen pullantuoksuinen koti-isä.Antaa vaimon nauttia lomasta ja shoppailla kun itse vahtii pikku tuittupäitä
Lainaus käyttäjältä: SKN - 24.09.13 - klo:14:20Lainaus käyttäjältä: ana111 - 24.09.13 - klo:13:24Lainaus käyttäjältä: SKN - 24.09.13 - klo:13:16Apulantaa ja juomaa ei ole koskaan liikaa. Sitä voi olla vaan tarpeeksi. No olitko tarpeeks jurris,ennen kun muikki alko huutamaan Muikki tai Maikki, ihan sama lopputulos. Tuuli heiluttaa huulia lounatuulen lailla. Vasemmasta sisään ja oikeesta ulos. Mun siipimutterit on tottunu 12-vuoden aikana jäkätykseen. Kuinka sää olet jatkuvasti täällä saitilla? Joudutko sä tänäänkin olemaan vain kämpillä lasten kanssa kun vaimosi kiertelee baareja. Eikö ala jo yhtään vituttamaan ja janottamaan
Lainaus käyttäjältä: ana111 - 24.09.13 - klo:13:24Lainaus käyttäjältä: SKN - 24.09.13 - klo:13:16Apulantaa ja juomaa ei ole koskaan liikaa. Sitä voi olla vaan tarpeeksi. No olitko tarpeeks jurris,ennen kun muikki alko huutamaan Muikki tai Maikki, ihan sama lopputulos. Tuuli heiluttaa huulia lounatuulen lailla. Vasemmasta sisään ja oikeesta ulos. Mun siipimutterit on tottunu 12-vuoden aikana jäkätykseen.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 24.09.13 - klo:13:16Apulantaa ja juomaa ei ole koskaan liikaa. Sitä voi olla vaan tarpeeksi. No olitko tarpeeks jurris,ennen kun muikki alko huutamaan
Apulantaa ja juomaa ei ole koskaan liikaa. Sitä voi olla vaan tarpeeksi.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 24.09.13 - klo:14:20Lainaus käyttäjältä: ana111 - 24.09.13 - klo:13:24Lainaus käyttäjältä: SKN - 24.09.13 - klo:13:16Apulantaa ja juomaa ei ole koskaan liikaa. Sitä voi olla vaan tarpeeksi. No olitko tarpeeks jurris,ennen kun muikki alko huutamaan Muikki tai Maikki, ihan sama lopputulos. Tuuli heiluttaa huulia lounatuulen lailla. Vasemmasta s >:(isään ja oikeesta ulos. Mun siipimutterit on tottunu 12-vuoden aikana jäkätykseen. Kuinka sää olet jatkuvasti täällä saitilla? Joudutko sä tänäänkin olemaan vain kämpillä lasten kanssa kun vaimosi kiertelee baareja. Eikö ala jo yhtään vituttamaan ja janottamaan
Lainaus käyttäjältä: ana111 - 24.09.13 - klo:13:24Lainaus käyttäjältä: SKN - 24.09.13 - klo:13:16Apulantaa ja juomaa ei ole koskaan liikaa. Sitä voi olla vaan tarpeeksi. No olitko tarpeeks jurris,ennen kun muikki alko huutamaan Muikki tai Maikki, ihan sama lopputulos. Tuuli heiluttaa huulia lounatuulen lailla. Vasemmasta s >:(isään ja oikeesta ulos. Mun siipimutterit on tottunu 12-vuoden aikana jäkätykseen.
Kyseessä lienee paikallinen rituaali napanöyhdän puhdistamiseksi – harva suomalainen puhdistuttaa napansa noin antaumuksella.
Tuota ei kannata kotiponulla tehdä, 95 volttinen aiheuttaa palovammoja..
Pullaa, piimää, pontikkaa ja persettä. Ne puuttuu, muuten täällä on kivaa.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 24.09.13 - klo:19:00Pullaa, piimää, pontikkaa ja persettä. Ne puuttuu, muuten täällä on kivaa. Täälläkin on kivaa.Jeesus niin kylmä tuuli.Toivottavast saat jonkun sankkerin tuliaisiks
+2 näyttää lämpömittari ja taivas alkaa selkiään. Skännällä tietenkin ruiskussa vielä pesuvedet sisällä ja painepesuri ulkona. Onhan jotain ajankulua loman jälkeen kun korjailee vehkeitä.