Viimeksi muokattu: 21.09.13 - klo:10:54 kirjoittanut apilas
Ee jaksa lukia... Ketkä vellihousut...?
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 21.09.13 - klo:12:09Ee jaksa lukia... Ketkä vellihousut...? alkaa jiillä
Minä luulin että Apilas oli jo syyskelien mukaisella asialinjalla kun luin että; välihousut vaatii taas... mutta ei ollutkaan noin.
Lainaus käyttäjältä: kantola - 21.09.13 - klo:15:33Minä luulin että Apilas oli jo syyskelien mukaisella asialinjalla kun luin että; välihousut vaatii taas... mutta ei ollutkaan noin. Ei tosiaankaan ollut. Jiillä alkaa Jounit ja nihilistitt .Selitän myöhemmin .
Lainaus käyttäjältä: kantola - 21.09.13 - klo:15:33Minä luulin että Apilas oli jo syyskelien mukaisella asialinjalla kun luin että; välihousut vaatii taas... mutta ei ollutkaan noin. Apilas asialinjalla?...eahhahhhaa...ysk...pier...heahhaahaa..ryys..hehheeee.....
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 21.09.13 - klo:16:43Lainaus käyttäjältä: kantola - 21.09.13 - klo:15:33Minä luulin että Apilas oli jo syyskelien mukaisella asialinjalla kun luin että; välihousut vaatii taas... mutta ei ollutkaan noin. Ei tosiaankaan ollut. Jiillä alkaa Jounit ja nihilistitt .Selitän myöhemmin . Japilas? Jihilisti? Jouni... jes, tämä on oikein.
Lainaus käyttäjältä: kantola - 21.09.13 - klo:19:44Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 21.09.13 - klo:16:43Lainaus käyttäjältä: kantola - 21.09.13 - klo:15:33Minä luulin että Apilas oli jo syyskelien mukaisella asialinjalla kun luin että; välihousut vaatii taas... mutta ei ollutkaan noin. Ei tosiaankaan ollut. Jiillä alkaa Jounit ja nihilistitt .Selitän myöhemmin . Japilas? Jihilisti? Jouni... jes, tämä on oikein.Jouni on nihilisti . Siks Jouni nihilisti alkaa J:llä