Se parhaiten nauraa joka bonukset saa itse itselleen päättää Jeepin työkkäri avustuksille pitää saada loppu.Muistakaa, se on vain rahaa.
Mitä te Iiloppia pilkkaatte.Ei se ole tyhmä kaveri.Plokkaa kivasti omansa tyhmiltä.
Lainaus käyttäjältä: 42 - 20.09.13 - klo:16:42Se parhaiten nauraa joka bonukset saa itse itselleen päättää Jeepin työkkäri avustuksille pitää saada loppu.Muistakaa, se on vain rahaa.Kaikkihan nyt tätä nelikakkosta paheksuu... ellei vihaa... ainakin kadehtii... etsi vaan kunnon piilopaikka hyvän sään aikana !
Lainaus käyttäjältä: Kesätuulia - 20.09.13 - klo:16:48Lainaus käyttäjältä: 42 - 20.09.13 - klo:16:42Se parhaiten nauraa joka bonukset saa itse itselleen päättää Jeepin työkkäri avustuksille pitää saada loppu.Muistakaa, se on vain rahaa.Kaikkihan nyt tätä nelikakkosta paheksuu... ellei vihaa... ainakin kadehtii... etsi vaan kunnon piilopaikka hyvän sään aikana ! Tulkaa hakemaan jos uskallatte - Tiistaina 19.11.2013 kello 14.00 jälkeen Espoon Barona Areenalla olen tavattavissa.Ps Turvamies on Rihannalta lainassa. mies on syyntakeeton jotta repikää siitä – mitähän hän tekisi apelle jos tietäisi luuserin rasistisista mielipiteistä?
Lainaus käyttäjältä: 42 - 20.09.13 - klo:20:05Lainaus käyttäjältä: Kesätuulia - 20.09.13 - klo:16:48Lainaus käyttäjältä: 42 - 20.09.13 - klo:16:42Se parhaiten nauraa joka bonukset saa itse itselleen päättää Jeepin työkkäri avustuksille pitää saada loppu.Muistakaa, se on vain rahaa.Kaikkihan nyt tätä nelikakkosta paheksuu... ellei vihaa... ainakin kadehtii... etsi vaan kunnon piilopaikka hyvän sään aikana ! Tulkaa hakemaan jos uskallatte - Tiistaina 19.11.2013 kello 14.00 jälkeen Espoon Barona Areenalla olen tavattavissa.Ps Turvamies on Rihannalta lainassa. mies on syyntakeeton jotta repikää siitä – mitähän hän tekisi apelle jos tietäisi luuserin rasistisista mielipiteistä?Sorkkiskin tulee, nyrkit rasvattuina, ja taskut täynnä kiviä.
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 20.09.13 - klo:20:10Lainaus käyttäjältä: 42 - 20.09.13 - klo:20:05Lainaus käyttäjältä: Kesätuulia - 20.09.13 - klo:16:48Lainaus käyttäjältä: 42 - 20.09.13 - klo:16:42Se parhaiten nauraa joka bonukset saa itse itselleen päättää Jeepin työkkäri avustuksille pitää saada loppu.Muistakaa, se on vain rahaa.Kaikkihan nyt tätä nelikakkosta paheksuu... ellei vihaa... ainakin kadehtii... etsi vaan kunnon piilopaikka hyvän sään aikana ! Tulkaa hakemaan jos uskallatte - Tiistaina 19.11.2013 kello 14.00 jälkeen Espoon Barona Areenalla olen tavattavissa.Ps Turvamies on Rihannalta lainassa. mies on syyntakeeton jotta repikää siitä – mitähän hän tekisi apelle jos tietäisi luuserin rasistisista mielipiteistä?Sorkkiskin tulee, nyrkit rasvattuina, ja taskut täynnä kiviä. Tulkoon vain yllä oleva tyyppi ei pysähdy edes katkaistulla haulikolla ammuttuna –Oli ennen Blackwaterin hommissa mutta pantiin pois liiallisen väkivallan käytön takia.
Lainaus käyttäjältä: 42 - 20.09.13 - klo:20:18Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 20.09.13 - klo:20:10Lainaus käyttäjältä: 42 - 20.09.13 - klo:20:05Lainaus käyttäjältä: Kesätuulia - 20.09.13 - klo:16:48Lainaus käyttäjältä: 42 - 20.09.13 - klo:16:42Se parhaiten nauraa joka bonukset saa itse itselleen päättää Jeepin työkkäri avustuksille pitää saada loppu.Muistakaa, se on vain rahaa.Kaikkihan nyt tätä nelikakkosta paheksuu... ellei vihaa... ainakin kadehtii... etsi vaan kunnon piilopaikka hyvän sään aikana ! Tulkaa hakemaan jos uskallatte - Tiistaina 19.11.2013 kello 14.00 jälkeen Espoon Barona Areenalla olen tavattavissa.Ps Turvamies on Rihannalta lainassa. mies on syyntakeeton jotta repikää siitä – mitähän hän tekisi apelle jos tietäisi luuserin rasistisista mielipiteistä?Sorkkiskin tulee, nyrkit rasvattuina, ja taskut täynnä kiviä. Tulkoon vain yllä oleva tyyppi ei pysähdy edes katkaistulla haulikolla ammuttuna –Oli ennen Blackwaterin hommissa mutta pantiin pois liiallisen väkivallan käytön takia.Ei se susta välitä, haluaa kysyä I-flopilta mix sen KOntiot vuotaa?
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 20.09.13 - klo:20:31Lainaus käyttäjältä: 42 - 20.09.13 - klo:20:18Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 20.09.13 - klo:20:10Lainaus käyttäjältä: 42 - 20.09.13 - klo:20:05Lainaus käyttäjältä: Kesätuulia - 20.09.13 - klo:16:48Lainaus käyttäjältä: 42 - 20.09.13 - klo:16:42Se parhaiten nauraa joka bonukset saa itse itselleen päättää Jeepin työkkäri avustuksille pitää saada loppu.Muistakaa, se on vain rahaa.Kaikkihan nyt tätä nelikakkosta paheksuu... ellei vihaa... ainakin kadehtii... etsi vaan kunnon piilopaikka hyvän sään aikana ! Tulkaa hakemaan jos uskallatte - Tiistaina 19.11.2013 kello 14.00 jälkeen Espoon Barona Areenalla olen tavattavissa.Ps Turvamies on Rihannalta lainassa. mies on syyntakeeton jotta repikää siitä – mitähän hän tekisi apelle jos tietäisi luuserin rasistisista mielipiteistä?Sorkkiskin tulee, nyrkit rasvattuina, ja taskut täynnä kiviä. Tulkoon vain yllä oleva tyyppi ei pysähdy edes katkaistulla haulikolla ammuttuna –Oli ennen Blackwaterin hommissa mutta pantiin pois liiallisen väkivallan käytön takia.Ei se susta välitä, haluaa kysyä I-flopilta mix sen KOntiot vuotaa?Täh? vuotaakse taas.