Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Her*****sta juustoa  (Luettu 3873 kertaa)

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Vs: Her*****sta juustoa
Her.... *****sta juustoa  :o

Viideltä saunaan ja kuudelta kännissä kirjoittelemaan agronettiin, se on sellainen emomiehen lauantai.

Miten sinä olet täällä etkä töissä  :o

Mutta ihan hyvin osui, paitsi että olen vasta menossa saunaan, en ole kännissä, enkä onneksi omista yhtään emoa  :D

Robotti lypsää  ;)

Ja taisin sitten sekoittaa sinut yhteen ihme rehukauppiaaseen joka vuosi sitten suunnitteli jättävänsä jonkun demolehmän kolmekinttuisena nurkkiin. Tai sitten se rehukauppias ei jättänyt sitä nurkkiin.  :P

Sille pantiin pultti kalloon, mutta ei se minun ollut  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari

Viideltä saunaan ja kuudelta kännissä kirjoittelemaan agronettiin, se on sellainen emomiehen lauantai.

Mutta ihan hyvin osui, paitsi että olen vasta menossa saunaan, en ole kännissä, enkä onneksi omista yhtään emoa  :D

Robotti lypsää  ;)

Ja taisin sitten sekoittaa sinut yhteen ihme rehukauppiaaseen joka vuosi sitten suunnitteli jättävänsä jonkun demolehmän kolmekinttuisena nurkkiin. Tai sitten se rehukauppias ei jättänyt sitä nurkkiin.  :P

Se pulttiko ?
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.

Robotti lypsää  ;)

Se pulttiko ?
Vai tuliko kauppiaasta pultillisen pään myötä frankenstein? :-\
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sandels

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ilima aekojaan Iisalamesta
Edamista en ole välittänyt valmistajasta riippumatta, mutta Oltemanni Cheddar on yllättävän hyvää halvaksi juustoksi. ;)

"Kun otetaan tuttu, pyöreä muoto ja yhdistetään siihen maailmalla suosittu cheddarjuuston maku, saadaan ainutlaatuinen juustouutuus: Valio Oltermanni® Cheddar. Sen maku yhdistää ihanasti Valio Oltermanni kermajuuston ja cheddarjuustojen parhaat puolet."

Ainut vika on, ettei maistu siltä miltä cheddarjuusto maistuu. Mutta mainokset ovat mainoksia.

Minäkin olin mainoksen uhri, mutta virhe ei toistu.

Hyvää juustoa kuitenkin !! Mutta cheddarin kanssa ei paljonkaan tekemistä.

Vähän samaa ihmettelin. Tosin kaupasta löytyy vähän samantyyppinen juusto, mitä cheddarina myydään. Joku extra mature :P

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Kaikki homejuustot kannattaa ostaa aina vasta kun kyljessä on alennuslappu tai sitten vanhennuttaa omassa jääkaapissa. Mitä karmeampi tuoksu, sitä her*****sempi juusto. :o ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.