---http://www.iltalehti.fi/ruoka/2013090917464691_ru.shtmlOn se kumma,että mainoskuvissa saa olla epärehellinen
Mua harmittaa ne mainokset joissa nuoret ,hoikat ,synnyttämättömät ja sileäihoiset tytöt jotka mainostavat kosmetiikkaa vanhemmille naisille. Täyttä petosta !
Lainaus käyttäjältä: Renaultmies - 17.09.13 - klo:19:45Mua harmittaa ne mainokset joissa nuoret ,hoikat ,synnyttämättömät ja sileäihoiset tytöt jotka mainostavat kosmetiikkaa vanhemmille naisille. Täyttä petosta ! Sama pätee vanhoihin autoihin. Vanha paska ei teknisesti parane vahalla ja paukkupullomaalilla.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 17.09.13 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: Renaultmies - 17.09.13 - klo:19:45Mua harmittaa ne mainokset joissa nuoret ,hoikat ,synnyttämättömät ja sileäihoiset tytöt jotka mainostavat kosmetiikkaa vanhemmille naisille. Täyttä petosta ! Sama pätee vanhoihin autoihin. Vanha paska ei teknisesti parane vahalla ja paukkupullomaalilla.Ei pidäkään ostaa ylihintaista saksalaista
Lainaus käyttäjältä: Renaultmies - 17.09.13 - klo:19:49Lainaus käyttäjältä: SKN - 17.09.13 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: Renaultmies - 17.09.13 - klo:19:45Mua harmittaa ne mainokset joissa nuoret ,hoikat ,synnyttämättömät ja sileäihoiset tytöt jotka mainostavat kosmetiikkaa vanhemmille naisille. Täyttä petosta ! Sama pätee vanhoihin autoihin. Vanha paska ei teknisesti parane vahalla ja paukkupullomaalilla.Ei pidäkään ostaa ylihintaista saksalaista Ei.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 17.09.13 - klo:20:00Lainaus käyttäjältä: Renaultmies - 17.09.13 - klo:19:49Lainaus käyttäjältä: SKN - 17.09.13 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: Renaultmies - 17.09.13 - klo:19:45Mua harmittaa ne mainokset joissa nuoret ,hoikat ,synnyttämättömät ja sileäihoiset tytöt jotka mainostavat kosmetiikkaa vanhemmille naisille. Täyttä petosta ! Sama pätee vanhoihin autoihin. Vanha paska ei teknisesti parane vahalla ja paukkupullomaalilla.Ei pidäkään ostaa ylihintaista saksalaista Ei. Ei missään nimessä.http://hauskimmat.com/mies-tuhoaa-200-000e-auton-mielenosoituksena-bmwlle/
>vanhoihin autoihin. Vanha paska ei teknisesti parane Eilen tuli ajeltua 2-300 kilsaa miltei uudella volsulla.(ei oma)Ihmettelin miten uudenkarhea auto voi olla niinkin paska.Tiedä sitten paraneeko vanhetessaan...