Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe otsalampun paristot....  (Luettu 4152 kertaa)

ruuturouva

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
otsalampun paristot....
miten vaihdan? Ostin Petzl Tikka otsalampun, mutta taitaa jäädä pimeäksi, jos nyt ei joku tekniikkaan paremmin perehtynyt voi valistaa miten saan paristoluukun auki? Vai pitäisikö kysya Tekniikka-osastolla??

Maitopoika

• Vieras
Vs: otsalampun paristot....
Paristokotelo aukeaa siitä valokatkaisimen puolelta.Käännä lamppua ala asentoon päin niin sieltä löytyy musta nappi jonka painamalla sisään kotelo aukeaa :o

ruuturouva

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Pitääkö painaa alaspäin vai? Riittäkö näppivoimat vai pitääkö käyttää jotain työkalua? Tämä laita ei avaudu!!!!

Maitopoika

• Vieras
Kyyllä se peukunkynnellä avautuu.Ja alaspäin aina painetaan samalla avaten.Katos itten kun paristot ovat paikoillaan että saranapuoli menee varmasti kiinni.Melko ahdas paristotila on ettei jää pullottaan 8)
PS.missäs päin sun otsalamppus sijaitsee voin tulla asentaan paristot ;D mulla on hyvä näppituntuma moiseen hommaan

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tekareitten etuhampailla sun on hyvä vääntää patterikotelo auki.
Kui mää ain olen paras?

Maitopoika

• Vieras
Näin tekee Tinppa.jolla on tekarit.kaikilla ei moisia monitoimityökaluja ole :P

Sepedeus

• Vieras
Kyyllä se peukunkynnellä avautuu.Ja alaspäin aina painetaan samalla avaten.Katos itten kun paristot ovat paikoillaan että saranapuoli menee varmasti kiinni.Melko ahdas paristotila on ettei jää pullottaan 8)
PS.missäs päin sun otsalamppus sijaitsee voin tulla asentaan paristot ;D mulla on hyvä näppituntuma moiseen hommaan

Maetopoeka on näppärä sormistaan :D

Maitopoika

• Vieras
Sepellä sormet ovatkin kuin nippu kyrpiä :o

Sepedeus

• Vieras
Sepellä sormet ovatkin kuin nippu kyrpiä :o

Sitäkö se oli, kun nuot naiset kiittelee  :D

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Näin tekee Tinppa.jolla on tekarit.kaikilla ei moisia monitoimityökaluja ole :P

Maitopoika käyttää oikean kätensä perseenkaivuusormea monitoimityökaluna.

Ei Maitopoika muutakaan osaa.
Kui mää ain olen paras?

Hälläväli

• Vieras
Vs: Vessasta alas
Kyllä on sitten turhanpäiväinen ketju tämäkin, mä annan teille  kaikille tähän ketjuun kirjoittaneille (itseni pois lukien) hyvän neuvon, menkää vessaan ja vetäkää itsenne pöntöstä alas, kun ette asiallisempaa juttua saa aikaan.  >:( >:( >:( >:( >:(

jupe

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
on osassa malleja aika tiukka toi kotelon avausnappi, voi vaatia jonkin työkalun. mutta sen kun painaa alas ja avaa kotelon ulospäin vetäen samalla. Jos vaikka laitettaisiin väliin vähän asiallistakin viestiä.

ps. muuten olet hyvän yleislampun hommannut. ja sitä patterikoteloa ei tarvi turhan usein availla.

iikkoo

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kaikki saa mutta komiat ensi!
Vs: Vessasta alas
Kyllä on sitten turhanpäiväinen ketju tämäkin, mä annan teille  kaikille tähän ketjuun kirjoittaneille (itseni pois lukien) hyvän neuvon, menkää vessaan ja vetäkää itsenne pöntöstä alas, kun ette asiallisempaa juttua saa aikaan.  >:( >:( >:( >:( >:(

Oh my gosh... Teknisesti ei ole mahdollista vetää itseään pöntöstä alas.

ruuturouva

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Kiitos Maitopoika asiallisesta vastauksestasi!!!!! Onnistuin vääntämään sen *** kannen auki, ilman takohampaita koska en löytänyt niitä pimeässä.
Rouva R

Maitopoika

• Vieras
Kiitos itelles ja nyt sitten löytyy kaikki tarvittava kun on  otsalamppu taas  kunnossa.Itseasiassa uskomattoman hyvä valaisin moneen tarkoitukseen ja ne paristot kestää melkolailla käyttöä.ledit ei paljon virtaa kuluta. 8).