Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Puolukka kärsii ilmaston muutoksesta  (Luettu 3502 kertaa)

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Puolukka kärsii ilmaston muutoksesta
Pyöriikö puolukka enää kunnolla?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pyöriikö puolukka enää kunnolla?

Pitää kysyä Tuulialta  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

mah

• Vieras
Oletteko kuulleet vanhemman väen kutsuvan sellaista puolukkaseulojapuhdistinta *****ksi? Minä olen. :'( Tulipa vain mieleen, että kun on se sanonta, jota tuossa edelläkin jo tapailtiin siitä puolukan pyörinnästä siellä *****ssa, niin kumpiko oli ensin *****na tunnettu, se marjaseula, vaiko se, joka nykyisin tunnetaan *****na? Eli onko naisen genitaalinen väline saanut nimensä tuosta marjainseulontavälineestä vaiko päin ja vastoin? :-X

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Oletteko kuulleet vanhemman väen kutsuvan sellaista puolukkaseulojapuhdistinta *****ksi? Minä olen. :'( Tulipa vain mieleen, että kun on se sanonta, jota tuossa edelläkin jo tapailtiin siitä puolukan pyörinnästä siellä *****ssa, niin kumpiko oli ensin *****na tunnettu, se marjaseula, vaiko se, joka nykyisin tunnetaan *****na? Eli onko naisen genitaalinen väline saanut nimensä tuosta marjainseulontavälineestä vaiko päin ja vastoin? :-X

Römpsäkin on alunperin ollut armeijan ruokapakista käytetty nimitys eikä mikään naisen vulva.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Hyvälä tavarala on monta nimeä  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes