Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Järkyttävää  (Luettu 5976 kertaa)

simmo

  • Vieras
Järkyttävää
--http://yle.fi/uutiset/kahdeksanvuotias_lapsimorsian_kuoli_haayonsa_seurauksena_jemenissa/6822556--

sulhanen 40v morsian 8v :o Morsian kuoli sisäiseen veren vuotoon :'(

Tälläistäkö halutaan Suomeenkin. :o

Jurmu Pintamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 593
  • Akronetin kehitysrymän kenraalivääpeli
Vs: Järkyttävää
Mitäs voit tehä? Mennä julistamaan sanaa arapimaahan?!?
"Siis en voi tehdä mitään sellaista mitä pitäisi pyytää anteeksi."

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Järkyttävää
Tuollahan tarkistetaan aamulla lakanat, paljastuu että oliko morsio neitsyt. Nyt sitä verta vissiin piisasi ihan tarpeeksi  :P
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

simmo

  • Vieras
Vs: Järkyttävää
Mitäs voit tehä? Mennä julistamaan sanaa arapimaahan?!?

--------kyllä heille julistetaan evankeliumia,sekä radion että tv:n välityksellä.Jopa imaameja on tullut uskoon näiden lähetysten seurauksena ja radioasemat hukkuvat kirjetulvaan,kun ihmiset haluavat tietää enemmän ja pyytävät Raamattuja.
Näistä ei puhuta kovin julkisesti,koska pelätään arabimaailman vihaa. :)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26233
  • vastustan
Vs: Järkyttävää
Mitäs voit tehä? Mennä julistamaan sanaa arapimaahan?!?

--------kyllä heille julistetaan evankeliumia,sekä radion että tv:n välityksellä.Jopa imaameja on tullut uskoon näiden lähetysten seurauksena ja radioasemat hukkuvat kirjetulvaan,kun ihmiset haluavat tietää enemmän ja pyytävät Raamattuja.
Näistä ei puhuta kovin julkisesti,koska pelätään arabimaailman vihaa. :)
agronetti on yllätävän suosittu foorumi arabimaissa ;) ;D 8) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

simmo

  • Vieras
Vs: Järkyttävää
Mitäs voit tehä? Mennä julistamaan sanaa arapimaahan?!?

--------kyllä heille julistetaan evankeliumia,sekä radion että tv:n välityksellä.Jopa imaameja on tullut uskoon näiden lähetysten seurauksena ja radioasemat hukkuvat kirjetulvaan,kun ihmiset haluavat tietää enemmän ja pyytävät Raamattuja.
Näistä ei puhuta kovin julkisesti,koska pelätään arabimaailman vihaa. :)
agronetti on yllätävän suosittu foorumi arabimaissa ;) ;D 8) ::)

--mielenkiintoisia asioita saa todellakin lukea arabimaista. Mutta ei täällä.

simmo

  • Vieras
Vs: Järkyttävää
---http://cometell.me/fi/artikkelit/101-uskon-loeytaemisen-mahdollisuus-iranissari



 
Myöhemmin Nadareh pyysi Jeesuksen sydämeensä ja kun hän oli tehnyt sen, hän tunsi niin paljon iloa ja rauhaa. Jeesus muutti hänen sydämensä, suhteen mieheensä ja lapsiinsa, jopa ystäviinsä....   
Kuinka muslimi nainen löysi Jeesuksen. Islamista kristityksi.
Kategoria: Evankeliumi uskontojen harjoittajille
Sisar Nadereh kertoo matkansa Islamista Jeesukseen uskovaksi. www.muslimjourneytohope.com   Kaikki alkoi siitä kun eräs kristitty kehoitti minua rukoilemaan elävää Jumalaa osoittamaan totuuden. Sinä iltana polvistuin vuoteeni viereen ja pyysin Jumalaa näyttämään totuuden ja kuka hän on. "En halua seurata mitään uskontoa, vaan jos olet totuus, osoita se minulle".   Myöhemmin Nadareh pyysi Jeesuksen sydämeensä ja kun hän oli tehnyt sen, hän tunsi niin paljon iloa ja rauhaa. Jeesus muutti hänen sydämensä, suhteen mieheensä ja lapsiinsa, jopa ystäviinsä. Aikaisemmin...


Fil.tri Hormoz, tiedemies. Kuinka tulin Kristuksen  luokse Islamista 1 / 2 :: Koin Allahin kaukaisena. Allahin kanssa minulla ei ollut henkilökohtaista suhdetta. Häneltä tuli vain käskyjä, joita minun piti noudattaa, jotta en saisi rangaistusta.   Yritin täyttää tyhjyyttä sydämessäni tieteellä. Uskon, että uskonto pyrkii samaan, täyttämään tyhjän sydämen. Mutta uskonnolliset teot eivät täytä sydämen tyhjyyttä. Allahin seuraaminen oli minulle pelon inspiroimaa.
 
Sain hyvin palkatun työn. Vaikka saavutin näin elämäni tavoitteita, jotakin puuttui elämästäni ja sydämestäni, jota raha tai menestys ei voinut täyttää. Ajattelin, että...   
Fil.tri Hormoz, tiedemies. Kuinka tulin Kristuksen luokse Islamista 1 / 2
Kategoria: Evankeliumi uskontojen harjoittajille
Koin Allahin kaukaisena. Allahin kanssa minulla ei ollut henkilökohtaista suhdetta. Häneltä tuli vain käskyjä, joita minun piti noudattaa, jotta en saisi rangaistusta. Yritin täyttää tyhjyyttä sydämessäni tieteellä. Uskon, että uskonto pyrkii samaan, täyttämään tyhjän sydämen. Mutta uskonnolliset teot eivät täytä sydämen tyhjyyttä. Allahin seuraaminen oli minulle pelon inspiroimaa.   Sain hyvin palkatun työn. Vaikka saavutin näin elämäni tavoitteita, jotakin puuttui elämästäni ja sydämestäni, jota raha tai menestys ei voinut täyttää. Ajattelin, että...

Fil.tri Hormoz, tiedemies. Kuinka tulin Kristuksen luokse Islamista 2 / 2 :: Huomasin olevani syntinen.
 
Uskotko, että Jumala rakastaa sinua? Ajattelin, että kyllä. Pastori jatkoi: "Uskotko, että et voi omin avuin päästä Jumalan luokse." Kyllä. Koska olen syntinen, en voi päästä omin avuin Hänen luokseen. "Uskotko, että Jumala rakasti sinua niin paljon, että Hän tuli etsimään sinua?" Jos Jumala on rakkaus, uskon. Ajattelin vain logiisesti, rakastava Jumala tulee etsimään minua.  Pastori sanoi, juuri näin Hän teki. Se riittää.
 
Tällä hetkellä Pyhä Henki laskeutui päälleni ja avasi ymmärrykseni ymmärtämään...   
Fil.tri Hormoz, tiedemies. Kuinka tulin Kristuksen luokse Islamista 2 / 2
Kategoria: Evankeliumi uskontojen harjoittajille
Huomasin olevani syntinen.   Uskotko, että Jumala rakastaa sinua? Ajattelin, että kyllä. Pastori jatkoi: "Uskotko, että et voi omin avuin päästä Jumalan luokse." Kyllä. Koska olen syntinen, en voi päästä omin avuin Hänen luokseen. "Uskotko, että Jumala rakasti sinua niin paljon, että Hän tuli etsimään sinua?" Jos Jumala on rakkaus, uskon. Ajattelin vain logiisesti, rakastava Jumala tulee etsimään minua. Pastori sanoi, juuri näin Hän teki. Se riittää.   Tällä hetkellä Pyhä Henki laskeutui päälleni ja avasi ymmärrykseni ymmärtämään evankeliumin. Mitä...

Naispuolinen Islam johtaja löytää Kristuksen 1/2 :: Koin, että minun tehtäväni oli puolustaa Islamia. Jossakin vaiheessa aloin ajattelemaan, että jos Jumala on jokapuolella, miksi minun pitää kumartaa Mekkaa kohden? Miksi en voisi kesksutella Jumalan kanssa? Haluan jakaa sydämeni ja kyyneleni Jumalan kanssa.   Menin opiskelemaan ja näin kristittyjä veljeni luona. Yritin osoittaa heille, että Islam on totuus. Aloitin kyselemään Jumalalta, näen jotain näissä jota haluan heiltä. Mutta jos he ovat väärässä, miksi koen näin? Jos he ovat oikeassa, miksi en ole kuten he?
 
Jatkoin taisteluani, väitin Jeesus on profetta. He...   
Naispuolinen Islam johtaja löytää Kristuksen 1/2
Kategoria: Evankeliumi uskontojen harjoittajille
Koin, että minun tehtäväni oli puolustaa Islamia. Jossakin vaiheessa aloin ajattelemaan, että jos Jumala on jokapuolella, miksi minun pitää kumartaa Mekkaa kohden? Miksi en voisi kesksutella Jumalan kanssa? Haluan jakaa sydämeni ja kyyneleni Jumalan kanssa. Menin opiskelemaan ja näin kristittyjä veljeni luona. Yritin osoittaa heille, että Islam on totuus. Aloitin kyselemään Jumalalta, näen jotain näissä jota haluan heiltä. Mutta jos he ovat väärässä, miksi koen näin? Jos he ovat oikeassa, miksi en ole kuten he?   Jatkoin taisteluani, väitin Jeesus on profetta. He...

Naispuolinen Islam johtaja löytää Kristuksen 2/2 :: Seuraavana aamuna kun olin rukoillut Jeesusta, huomasin aloittavani kyselemään yhä enemmän. Kyselin "Kuka on Jumala". Kristityt sanoivat, Jeesus sanoi olevansa tie, totuus ja elämä.  "Kuinka voin löytää tien Jumalan luokse?" kyselin. Vastauksena tuli: Ei kukaan tule Isän luokse mutoin kuin minun kauttani (Jeesus).   Päätin omistaa elämäni Jeesukselle. Haluan olla Jumalan palvelija.
 
Monet kyselevät, kuka on Jumala Ystävä, Jeesus on vastaus. Pyydä Jumalaa antamaan sinulle anteeksi. Huomaa, ettemme elä Jumalaa miellyttävällä tavalla. Polvistu ja...   
Naispuolinen Islam johtaja löytää Kristuksen 2/2
Kategoria: Evankeliumi uskontojen harjoittajille
Seuraavana aamuna kun olin rukoillut Jeesusta, huomasin aloittavani kyselemään yhä enemmän. Kyselin "Kuka on Jumala". Kristityt sanoivat, Jeesus sanoi olevansa tie, totuus ja elämä. "Kuinka voin löytää tien Jumalan luokse?" kyselin. Vastauksena tuli: Ei kukaan tule Isän luokse mutoin kuin minun kauttani (Jeesus). Päätin omistaa elämäni Jeesukselle. Haluan olla Jumalan palvelija.   Monet kyselevät, kuka on Jumala Ystävä, Jeesus on vastaus. Pyydä Jumalaa antamaan sinulle anteeksi. Huomaa, ettemme elä Jumalaa miellyttävällä tavalla. Polvistu ja sano Jumalalle, anna...


Viimeksi muokattu: 10.09.13 - klo:10:30 kirjoittanut simmo

Jurmu Pintamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 593
  • Akronetin kehitysrymän kenraalivääpeli
Vs: Järkyttävää
Mitäs voit tehä? Mennä julistamaan sanaa arapimaahan?!?

--------kyllä heille julistetaan evankeliumia,sekä radion että tv:n välityksellä.Jopa imaameja on tullut uskoon näiden lähetysten seurauksena ja radioasemat hukkuvat kirjetulvaan,kun ihmiset haluavat tietää enemmän ja pyytävät Raamattuja.
Näistä ei puhuta kovin julkisesti,koska pelätään arabimaailman vihaa. :)

Ja mailma pelastuu!
"Siis en voi tehdä mitään sellaista mitä pitäisi pyytää anteeksi."

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Järkyttävää
Mitäs voit tehä? Mennä julistamaan sanaa arapimaahan?!?

--------kyllä heille julistetaan evankeliumia,sekä radion että tv:n välityksellä.Jopa imaameja on tullut uskoon näiden lähetysten seurauksena ja radioasemat hukkuvat kirjetulvaan,kun ihmiset haluavat tietää enemmän ja pyytävät Raamattuja.
Näistä ei puhuta kovin julkisesti,koska pelätään arabimaailman vihaa. :)

uskoon tullut arabi saa siis jumalalta anteeksi kaiken lapsimorsioista lähtien sitähän se simmo tarkoittaa. :o :P :-X
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Järkyttävää
--http://yle.fi/uutiset/kahdeksanvuotias_lapsimorsian_kuoli_haayonsa_seurauksena_jemenissa/6822556--

sulhanen 40v morsian 8v :o Morsian kuoli sisäiseen veren vuotoon :'(

Tälläistäkö halutaan Suomeenkin. :o

Minkäs ikäisenä se sun tytär menikään naimisiin?
Jokos jälkikasvun avioliittoasiat on so*****?
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Järkyttävää
"Fil.tri Hormoz, tiedemies"

Tämä mieskö keksi Hormotuhon  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Järkyttävää
No on jätkällä tuuria, tänään menit naimisiin ja aamulla olet jo leski  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Viina-Antti

  • Vieras
Vs: Järkyttävää
Kuuluuko rasismi ja jeesuksen tyrkyttäminen agroon????????

Kysyn vaan??? :o

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Järkyttävää
AimoMela tai Aimo Jortikka... :o
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.