Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mahdollisuus joka menetettiin.  (Luettu 22446 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Mahdollisuus joka menetettiin.
Eihän se olekaan olennaiden asia tässä soijassa kuinka paljon GMO on halvempaa vaan se, että onko sillä mitään väliä mitä se 3-5% rehustuksesta on.

3-5% rehustuksesta  ???

Onks sulla soijaa 3-5%
Tiivisteen osuus rehuyksiköistä on alun 9%:sta lopun 7%:iin ja soijaa siitä suunnilleen puolet.
Aika vähän sitä sitten meneekin. Mää yritin joskus opetella sikojen komponenttiruokintaa, mutta olen vissiin unohtanut asian aika totaalisesti  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: Mahdollisuus joka menetettiin.
Sataa Snelmannin laariin, hyvä niin. Oma ostoskori onkin näyttänyt jo erilaiselta tovin. Kananmunissakin joutui siirtymään luomumunien kuluttajaksi, harmi  ;D 

Ihan sama miten pienet vaikutukset GMO:lla on pikkusen pikkusen ruokittuna, turha homma oli pakottaa Suomikin tähän kelkkaan.

Missä asiassa Suomi omaa parastaan tajuaisi, olisi tajunnut?

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Mahdollisuus joka menetettiin.
 Mikäs ongelma GMO rehussa on?  Kun kauppa ja  kuluttaja maksaa  oikeasti GMO vapaasta lihasta niin aletaan rehustaa niinkuin maksaja haluaa.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Mahdollisuus joka menetettiin.
Mikäs ongelma GMO rehussa on?  Kun kauppa ja  kuluttaja maksaa  oikeasti GMO vapaasta lihasta niin aletaan rehustaa niinkuin maksaja haluaa.

Ei siinä ole mitään muuta ongelmaa kuin se, että lihantuottajat kuvittelevat että pelkästään tuolla hintaerolla alan kannattavuuden voisi pelastaa  ;D Eli sitä tehostamista lykätään taas muutama vuosi siinä kuvitelmassa, että "nyt on säästetty kaikki mahdollinen"  :)

Mä olen syönyt GMO lihaa jo vuosia, enkä ole tullut kuin ihan vähän hullummaksi  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Mahdollisuus joka menetettiin.
Sitähän tämä on tehostamista ja kaikkien kivien kääntämistä.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.