Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Viljanviljelijä-tuhlaat rahasi mtk;n jäsenmaksulla  (Luettu 3437 kertaa)

Sepedeus

• Vieras
Minä olen saanu jäsenmaksulle kyllä helvetin hyvä katteen  8)
Mikäli tulee valvonnoissa jotain ylimääräistä jäynää, niin kannattaa soitella järjestön lakimiehelle  ;)

Jos hoitaa asiansa kunnolla, niin ei tuollaista jäynää tule  :o

Totta varmaan, mutta kantani oli oikea, löytyi ennakkotapauksia joihin pystyin vetoamaan  ;)

Mä en tunne rikollisia. Tai tunnen pari väkivaltarikollista, mutta en tällaisia tukihuijareita  :o

Kyse on tulkinnasta ja tarkastajasta, jos tapauksia on jo käyty läpi ja niistä on päätöksiä, niin se sitoo tarkastajan päätöksen  ???
Se on tavallaan sama-asia kuin ennakkotapaus  8)

Komppaan Herperttiä: säännöt ovat "samat", mutta tulkinta vaihtelee.

Minulle on MTK:n jäsenmaksut kuitattu asiantuntija avulla, osin maksullisellakin, seuraaviksi 60 vuodeksi.
On pantu luuta kurkkuun niin maataloushallinnon pikkunihilistille, kuin itseään täynnä olevalle kaupungin kaavoitusinssille ja tämän retkun sotaan lähteneelle kaupungin hallitukselle..

..Joku rivistä reväisty 170 €/h laskuttava asianajaja olisi ollut näistä kuvioista vielä enemmän ulkona kuin minä.

Pitikö hallinto-oikeuteen asti mennä?

Renaultmies

• Vieras
Tein Woikosken kanssa hitsauskaasupullon 5.v. vuokra-sopimuksen  . Alennukset vuokrassa ja kaasussa oli sen verran hyvät että todella kannatti.  :D :D

Jätkä

• Vieras
Mikä on Veetieemelin ongelma? Kesällähän hän ennusti viljanhinnan nousevan.
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=46897.msg798626#msg798626

Turhempaa on maksaa kokoomuksen jäsenmaksua, kun ainut jäsenetu on samaistua Stubbiin tai Kataiseen. Ja se ei kenenkään itsetuntoa kohota.

KemikaaliAli

• Vieras
Tein Woikosken kanssa hitsauskaasupullon 5.v. vuokra-sopimuksen  . Alennukset vuokrassa ja kaasussa oli sen verran hyvät että todella kannatti.  :D :D

Kyl kaasus o alennust, mu pitäs saada viel kemikaaleistaki. Tuolle vanhale uunovainolle tiedoksi saatettako, että paljo helpomp on elellä ilma noit kansallissi viljan tukia, mitättömiä kymppei koko summat hehtaari kohti. Enempi rastittamise vaiva ja tukitarkastajie elättämise koko touhu olis menny. Tuollattis valitus en ole enne kuullu kui Tamperen suunnas. Koeta uunovaino hiukka ryhdistäyty, sopeutumisseks sitä sanota.

Naturalis

• Vieras
Ja muutenhan ei alennuksia saa vai?  ;D

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer

Mä sain samat edut vaikka väitin etten kuulu MTK:on. Väkisin alenisivat.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Renaultmies

• Vieras

Mä sain samat edut vaikka väitin etten kuulu MTK:on. Väkisin alenisivat.

En kokeillut millä olisin saanut ilman jäsenyyttä ,puhelimessa ei edes suostuttu sanomaan kuin noinhintaa .  :(

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Otakkona MTK-jäsenalennuksen vai maksakkona vähemmän?

KemikaaliAli

• Vieras
Kyl määki kerran Turuus sain MTK-alennukse ravinteliskin. Mu ootteko lukenu lehdist, et Turuus on pidetty kirkkoa jo 1100-luvull? Tampereel vilis pakanoi kylät täynnäns. Liekö joulurauhakaan viel ehtiny sill seudull, siis se ensmäine julistus?

Viimeksi muokattu: 05.09.13 - klo:20:09 kirjoittanut KemikaaliAli

Sepedeus

• Vieras
Kyl määki kerran Turuus sain MTK-alennukse ravinteliskin. Mu ootteko lukenu lehdist, et Turuus on pidetty kirkkoa jo 1100-luvull? Tampereel vilis pakanoi kylät täynnäns. Liekö joulurauhakaan viel ehtiny sill seudull, siis se ensmäine julistus?

Olikohan sillo 1100 luvulla jo MTK?  ;D

KemikaaliAli

• Vieras

Haavisto suvull oli lyhy matka Raissio. Uunovainosuku oli ruottalaine hovinarriheimo.

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Olise joku kilta jo silloin kattomasa vähän isäntien perään  ;)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes