Lainaus käyttäjältä: 42 - 03.09.13 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: apilas - 03.09.13 - klo:16:03Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.09.13 - klo:15:10Lainaus käyttäjältä: junttieinari - 03.09.13 - klo:13:49Osakesalkun murheenkryyni päätyi sittenkin plussalle, toimintatonni lämmittää kummasti syksyisenä päivänä. Riskinsietokykyisemmät jatkakoot Noksun omistajina, juntti jatkaa jatkossa korkeintaan asiakkaan roolissa. Pitäis vaan keksiä mihin kivaan maataistelukoneeseen Nokiasta vapautuneet rahat sijoittaisi. Tonnilla saisi sorkkapukin tarpeet ja vanhan Mitsubishin. Sitten Savon Tarviketalosta 13€:n rälläpyörä ja par` laikkaa.tonnilla saisi aika paljon läpiä Ape my frend, mitä kuuluu ? onko jutkut kiusanneet? Oletko kaivannut ? Olitko kaivannut? et kai vaan ollut muiden kanssa kun olin lomilla?Seniori on ollu ihan pistoksissa sua odotellessa. Jutut on ollu entistäkin levottomampia.
Lainaus käyttäjältä: apilas - 03.09.13 - klo:16:03Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.09.13 - klo:15:10Lainaus käyttäjältä: junttieinari - 03.09.13 - klo:13:49Osakesalkun murheenkryyni päätyi sittenkin plussalle, toimintatonni lämmittää kummasti syksyisenä päivänä. Riskinsietokykyisemmät jatkakoot Noksun omistajina, juntti jatkaa jatkossa korkeintaan asiakkaan roolissa. Pitäis vaan keksiä mihin kivaan maataistelukoneeseen Nokiasta vapautuneet rahat sijoittaisi. Tonnilla saisi sorkkapukin tarpeet ja vanhan Mitsubishin. Sitten Savon Tarviketalosta 13€:n rälläpyörä ja par` laikkaa.tonnilla saisi aika paljon läpiä Ape my frend, mitä kuuluu ? onko jutkut kiusanneet? Oletko kaivannut ? Olitko kaivannut? et kai vaan ollut muiden kanssa kun olin lomilla?
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.09.13 - klo:15:10Lainaus käyttäjältä: junttieinari - 03.09.13 - klo:13:49Osakesalkun murheenkryyni päätyi sittenkin plussalle, toimintatonni lämmittää kummasti syksyisenä päivänä. Riskinsietokykyisemmät jatkakoot Noksun omistajina, juntti jatkaa jatkossa korkeintaan asiakkaan roolissa. Pitäis vaan keksiä mihin kivaan maataistelukoneeseen Nokiasta vapautuneet rahat sijoittaisi. Tonnilla saisi sorkkapukin tarpeet ja vanhan Mitsubishin. Sitten Savon Tarviketalosta 13€:n rälläpyörä ja par` laikkaa.tonnilla saisi aika paljon läpiä
Lainaus käyttäjältä: junttieinari - 03.09.13 - klo:13:49Osakesalkun murheenkryyni päätyi sittenkin plussalle, toimintatonni lämmittää kummasti syksyisenä päivänä. Riskinsietokykyisemmät jatkakoot Noksun omistajina, juntti jatkaa jatkossa korkeintaan asiakkaan roolissa. Pitäis vaan keksiä mihin kivaan maataistelukoneeseen Nokiasta vapautuneet rahat sijoittaisi. Tonnilla saisi sorkkapukin tarpeet ja vanhan Mitsubishin. Sitten Savon Tarviketalosta 13€:n rälläpyörä ja par` laikkaa.
Osakesalkun murheenkryyni päätyi sittenkin plussalle, toimintatonni lämmittää kummasti syksyisenä päivänä. Riskinsietokykyisemmät jatkakoot Noksun omistajina, juntti jatkaa jatkossa korkeintaan asiakkaan roolissa. Pitäis vaan keksiä mihin kivaan maataistelukoneeseen Nokiasta vapautuneet rahat sijoittaisi.
Haluatko ostaa vokaalin.
Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 03.09.13 - klo:20:04Lainaus käyttäjältä: 42 - 03.09.13 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: apilas - 03.09.13 - klo:16:03Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.09.13 - klo:15:10Lainaus käyttäjältä: junttieinari - 03.09.13 - klo:13:49Osakesalkun murheenkryyni päätyi sittenkin plussalle, toimintatonni lämmittää kummasti syksyisenä päivänä. Riskinsietokykyisemmät jatkakoot Noksun omistajina, juntti jatkaa jatkossa korkeintaan asiakkaan roolissa. Pitäis vaan keksiä mihin kivaan maataistelukoneeseen Nokiasta vapautuneet rahat sijoittaisi. Tonnilla saisi sorkkapukin tarpeet ja vanhan Mitsubishin. Sitten Savon Tarviketalosta 13€:n rälläpyörä ja par` laikkaa.tonnilla saisi aika paljon läpiä Ape my frend, mitä kuuluu ? onko jutkut kiusanneet? Oletko kaivannut ? Olitko kaivannut? et kai vaan ollut muiden kanssa kun olin lomilla?Seniori on ollu ihan pistoksissa sua odotellessa. Jutut on ollu entistäkin levottomampia.Ach, mukava kuulla, mutta ei kai se ole pettänyt minua poissa ollessani?
Lainaus käyttäjältä: 42 - 03.09.13 - klo:20:11Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 03.09.13 - klo:20:04Lainaus käyttäjältä: 42 - 03.09.13 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: apilas - 03.09.13 - klo:16:03Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.09.13 - klo:15:10Lainaus käyttäjältä: junttieinari - 03.09.13 - klo:13:49Osakesalkun murheenkryyni päätyi sittenkin plussalle, toimintatonni lämmittää kummasti syksyisenä päivänä. Riskinsietokykyisemmät jatkakoot Noksun omistajina, juntti jatkaa jatkossa korkeintaan asiakkaan roolissa. Pitäis vaan keksiä mihin kivaan maataistelukoneeseen Nokiasta vapautuneet rahat sijoittaisi. Tonnilla saisi sorkkapukin tarpeet ja vanhan Mitsubishin. Sitten Savon Tarviketalosta 13€:n rälläpyörä ja par` laikkaa.tonnilla saisi aika paljon läpiä Ape my frend, mitä kuuluu ? onko jutkut kiusanneet? Oletko kaivannut ? Olitko kaivannut? et kai vaan ollut muiden kanssa kun olin lomilla?Seniori on ollu ihan pistoksissa sua odotellessa. Jutut on ollu entistäkin levottomampia.Ach, mukava kuulla, mutta ei kai se ole pettänyt minua poissa ollessani?Katto ite...
Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 03.09.13 - klo:20:13Lainaus käyttäjältä: 42 - 03.09.13 - klo:20:11Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 03.09.13 - klo:20:04Lainaus käyttäjältä: 42 - 03.09.13 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: apilas - 03.09.13 - klo:16:03Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.09.13 - klo:15:10Lainaus käyttäjältä: junttieinari - 03.09.13 - klo:13:49Osakesalkun murheenkryyni päätyi sittenkin plussalle, toimintatonni lämmittää kummasti syksyisenä päivänä. Riskinsietokykyisemmät jatkakoot Noksun omistajina, juntti jatkaa jatkossa korkeintaan asiakkaan roolissa. Pitäis vaan keksiä mihin kivaan maataistelukoneeseen Nokiasta vapautuneet rahat sijoittaisi. Tonnilla saisi sorkkapukin tarpeet ja vanhan Mitsubishin. Sitten Savon Tarviketalosta 13€:n rälläpyörä ja par` laikkaa.tonnilla saisi aika paljon läpiä Ape my frend, mitä kuuluu ? onko jutkut kiusanneet? Oletko kaivannut ? Olitko kaivannut? et kai vaan ollut muiden kanssa kun olin lomilla?Seniori on ollu ihan pistoksissa sua odotellessa. Jutut on ollu entistäkin levottomampia.Ach, mukava kuulla, mutta ei kai se ole pettänyt minua poissa ollessani?Katto ite...J***lauta, APE senkin LUTKA!!