No mut KsT sai scuutterinsa läpite!
Mitäs paskahousut on puuhastellu täällä? Mää kuuntelin "parasta ennen" ratiosta. Ei ollu yhtä hauskaa kun siellä livechatissa. Nyt ne toteutti mun toiveenikin, Waldoa tuli. Inikamozee ei ole vieläkään tullu, saatana.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 23.08.13 - klo:22:47Mitäs paskahousut on puuhastellu täällä? Mää kuuntelin "parasta ennen" ratiosta. Ei ollu yhtä hauskaa kun siellä livechatissa. Nyt ne toteutti mun toiveenikin, Waldoa tuli. Inikamozee ei ole vieläkään tullu, saatana. No mitäs pääpaskahousu skn on puuhastellut???
Lainaus käyttäjältä: juumassi - 24.08.13 - klo:01:44Lainaus käyttäjältä: SKN - 23.08.13 - klo:22:47Mitäs paskahousut on puuhastellu täällä? Mää kuuntelin "parasta ennen" ratiosta. Ei ollu yhtä hauskaa kun siellä livechatissa. Nyt ne toteutti mun toiveenikin, Waldoa tuli. Inikamozee ei ole vieläkään tullu, saatana. No mitäs pääpaskahousu skn on puuhastellut???Olin putkassa......
Lainaus käyttäjältä: SKN - 24.08.13 - klo:06:13Lainaus käyttäjältä: juumassi - 24.08.13 - klo:01:44Lainaus käyttäjältä: SKN - 23.08.13 - klo:22:47Mitäs paskahousut on puuhastellu täällä? Mää kuuntelin "parasta ennen" ratiosta. Ei ollu yhtä hauskaa kun siellä livechatissa. Nyt ne toteutti mun toiveenikin, Waldoa tuli. Inikamozee ei ole vieläkään tullu, saatana. No mitäs pääpaskahousu skn on puuhastellut???Olin putkassa...... ja paskansit vielä housuihinsa.....
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 24.08.13 - klo:09:39Lainaus käyttäjältä: SKN - 24.08.13 - klo:06:13Lainaus käyttäjältä: juumassi - 24.08.13 - klo:01:44Lainaus käyttäjältä: SKN - 23.08.13 - klo:22:47Mitäs paskahousut on puuhastellu täällä? Mää kuuntelin "parasta ennen" ratiosta. Ei ollu yhtä hauskaa kun siellä livechatissa. Nyt ne toteutti mun toiveenikin, Waldoa tuli. Inikamozee ei ole vieläkään tullu, saatana. No mitäs pääpaskahousu skn on puuhastellut???Olin putkassa...... ja paskansit vielä housuihinsa..... Juu ja taisin kustakin pöksyihin ja oksensin takn pieluksille.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 24.08.13 - klo:10:35Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 24.08.13 - klo:09:39Lainaus käyttäjältä: SKN - 24.08.13 - klo:06:13Lainaus käyttäjältä: juumassi - 24.08.13 - klo:01:44Lainaus käyttäjältä: SKN - 23.08.13 - klo:22:47Mitäs paskahousut on puuhastellu täällä? Mää kuuntelin "parasta ennen" ratiosta. Ei ollu yhtä hauskaa kun siellä livechatissa. Nyt ne toteutti mun toiveenikin, Waldoa tuli. Inikamozee ei ole vieläkään tullu, saatana. No mitäs pääpaskahousu skn on puuhastellut???Olin putkassa...... ja paskansit vielä housuihinsa..... Juu ja taisin kustakin pöksyihin ja oksensin takn pieluksille. jaa , no sitten kaikki kohdallaan .