Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vanhoista claas puimureista.  (Luettu 6443 kertaa)

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Vanhoista claas puimureista.
Rohkenen epäillä 38:n pärjäämistä puintitehossa 680 Sampolle, Sampossa on sentään yli 20 senttiä leveämpi koneisto.

Mutta samat pinta alat kohlimissa ja seulastoissa.

Oon eri mieltä tästäkin, kuten myös Konedata. Muuten mulla ei ole tarvetta ylistää Sampoa, kun itse puin Claasilla.
Joo, onhan se ihan käytännössä todettu asia ettei 58:kaan tahdo pärjätä 600/680 Sampoille puintitehossa.
Mut mä en kyllä ostaisi kumpaakaan kun Puimureitakin kerran on olemassa..  :P

Se on sitte totta jumalauta ihan varma että 58 ottaa kirkkaasti kultaa..kuinka tuollainen ajatus on päässyt edes itämään?
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5895
Vs: Vanhoista claas puimureista.
Rohkenen epäillä 38:n pärjäämistä puintitehossa 680 Sampolle, Sampossa on sentään yli 20 senttiä leveämpi koneisto.

Mutta samat pinta alat kohlimissa ja seulastoissa.

Oon eri mieltä tästäkin, kuten myös Konedata. Muuten mulla ei ole tarvetta ylistää Sampoa, kun itse puin Claasilla.
Joo, onhan se ihan käytännössä todettu asia ettei 58:kaan tahdo pärjätä 600/680 Sampoille puintitehossa.
Mut mä en kyllä ostaisi kumpaakaan kun Puimureitakin kerran on olemassa..  :P

Se on sitte totta jumalauta ihan varma että 58 ottaa kirkkaasti kultaa..kuinka tuollainen ajatus on päässyt edes itämään?
Käyttäjien kokemuksia kun kuuntelee ilman ennakkoasenteita tuollainen vaikutelma tahtoo tulla. Ei sille mitään mahda.  :P

Viimeksi muokattu: 22.08.13 - klo:17:42 kirjoittanut bouli