Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jälleen Työvoimaa tarjolla  (Luettu 2429 kertaa)

Komissaari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 606
  • Tuulivoimalla huomiseen
Jälleen Työvoimaa tarjolla
Tälläisiä välillä tulee postiini usemmin juuri ukrainasta, myös puolasta ja Venäjältä. jJosko jollakin on tarvetta:Arvoisa Mr XXXXXXXXX
Etsimme yliopistomme opiskelijoille maataloustyopaikkoja Suomesta. Mikali Teilla on suora kontakti maaseudulle ja toivomme, etta voisitte auttaa meita:

Yliopistollamme on mm.seuraavien tiedekuntien opiskelumahdollisuus: maataloustiede, elainten hoito, puutarhanhoito, viininviljely, maatilan johtaminen ja laitehuolto.
Opiskelijamme ovat maaseudulta ja tyontekijoina taitavia ja ahkeria.

Opiskelijamme ovat toimineet harjoittelijoina hedelmien- ja vihannestenkeraajina seka kasvihuonetyossa. Heilla on lisaksi kokemusta uusimmasta teknologiasta karjankasvatuksessa, ulkomaisista maatalousvalineista ja - koneistosta seka traktoreihin ja sadonkorjuukoneisiin liittyvista toista.

He osaavat joko englantia tai saksaa ja ovat valmiita tyonantajien haastateltaviksi.
Opiskelijat tyoskentelevat ukrainalaisilla maatiloilla. Osa heista on jo tyoskennellyt Saksassa, Iso-Britanniassa, Puolassa, Tanskassa, USAssa ja Suomessa. Heilla on myos tyopaikoiltaan suositukset.

Tanskassa tyoharjoittelu on kestanyt 18 kk ja tapahtunut maatiloilla tai / ja kasvihuoneviljelmilla.

Tanskassa he ovat tyoskentelyn kautta paasseet tutustumaan tanskalaiseen moderniin teknologiaan seuraavilla tiloilla:
a.. Lypsykarjatilat
b.. Sikatilat
c.. Maatalousalan tilat esim. erilaiset puutarha-, kasvinviljely- ja marjatilat
d.. Turkistarhat ja minkkitarhat

Tiedamme, etta Suomi on kehittynyt maa, ja siten opiskelijoillemme erittain houkutteleva paikka..

Mikali Teilla olisi mahdollisuus vastaanottaa joitakin opiskelijoitamme, toivomme Teidan ystavallisesti ottavan yhteytta allekirjoittaneeseen
Annamme mielellamme tarvitsemianne lisatietoja mm. lahetamme pyynnosta opiskelijoidemme ansioluettelot.
Voimme myos esittaa suosituksia suomalaisilta maanviljelijoilta, jotka ovat ottaneet opiskelijoitamme harjoittelijoiksi vuosittain. Teemme yhteistyota CIMO:n, MTK:n, LSO-Food:n seka lukuisien yksittaisten maanviljelijoiden kanssa.

Toivomme, etta voitte auttaa meita opiskelijoiden sijoittamisessa tai mikali Teilla on tietoa, joka auttaisi meita harjoittelupaikkojen loytymisessa, ottaisimme tiedon kiitollisina vastaan.

Yhteydenotot, mielellaan englanniksi

Dr. Dudin Volodymyr

Student Exchange Coordinator
Uman State Agrarian University
+38 0675062493
Akana

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Jälleen Työvoimaa tarjolla
suomi on kehittynyt maa voi tulla pientä shokkihoitoa kun pääsevät täkäläisille tiloille joissa ainoa kehitys on fentti jolla isäntä trossailee itse loput koneet on mallia talikko ;)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Jälleen Työvoimaa tarjolla
suomi on kehittynyt maa voi tulla pientä shokkihoitoa kun pääsevät täkäläisille tiloille joissa ainoa kehitys on fentti jolla isäntä trossailee itse loput koneet on mallia talikko ;)

Ylivieskas oli ranskalaisia harjureita, muuten tykkäsivät mut
lehdes moittivat traktoreita vanhanaikaasiksi...
(talos oli muutama valtra)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

jupe

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 679
Vs: Jälleen Työvoimaa tarjolla
itselle tuli tuollainen viesti tuolta postiini. Olen ollut yhteyksissä kyseiseen paikkaan aikaisemminkin kun sieltä kautta tuli mulle harjoittelija ja taitaa tulla mulle töihin samainen kaveri ensikesänäkin!
Toki kielen kanssa on joskus vähän hankaluuksia, Minä puhun huonompaa englantia kuin hän, että jos on tarvetta niin eikun lontoon murteella vastausta kehiin.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Jälleen Työvoimaa tarjolla
Tämä kuulostaa ihan järkevältä, mikäli kaveri olisi esim. kuusi kuukautta samalla tilalla, niin kesäksi voisi olla hommia ...