Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe teinit  (Luettu 5758 kertaa)

mikko9b

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1159
  • Agronet - epäsosiaalinen media?
teinit
14.3 syntynyt ch-vassu on jo kiimassa ja sonni selässä ???

Miten nuorena tollanen voi oikeasti tiinehtyä ?  ::)

anteeksi, kirotukshärötykset, oikoluku kaipaa selkeästi treeniä :-)

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: teinit
7 kk ikäinen karkasi yks yö sonnin alle. Poiki 16,5 kk ikäisenä. Hyvin lypsää.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: teinit
Mä olen nähnyt yhden Ay:n joka poiki 13,5 kk:n iässä.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

+250

  • Vieras
Vs: teinit
Mä olen nähnyt yhden Ay:n joka poiki 13,5 kk:n iässä.
Vähä unohtunu ilmoittaa,ja ilmoittaa jonku 4kk vanhan alle 7päivää sitte syntyneeksi,niin olis voinu poikia 9,5kk ikäisenä :o :o

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: teinit
Mä olen nähnyt yhden Ay:n joka poiki 13,5 kk:n iässä.
Vähä unohtunu ilmoittaa,ja ilmoittaa jonku 4kk vanhan alle 7päivää sitte syntyneeksi,niin olis voinu poikia 9,5kk ikäisenä :o :o

Tää oli ihan faktaa..
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

valtra 6800

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 109
Vs: teinit
14.3 syntynyt ch-vassu on jo kiimassa ja sonni selässä ???

Miten nuorena tollanen voi oikeasti tiinehtyä ?  ::)

Aivan hyvin tiinehtyy sen ikäsenä, kun kiimat kerran alkaneet.
Ota kiireesti sonni pois tai se vasikka ja käytä eläinlääkäriä että se piikitää sen vasikan niin ei tuu kantavaksi. Oon käyny joskus poikima avussa ku tommonen teini raskaus on ollu ja ne on ollu aika surkeita tapauksia. Yleensä molemmat kuolee.

Kanttura

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 44
Vs: teinit
14.3 syntynyt ch-vassu on jo kiimassa ja sonni selässä ???

Miten nuorena tollanen voi oikeasti tiinehtyä ?  ::)
Hyvinkehittynyt hieho voipi kiimailla jo nuorena ja voi tulla siis kantavaksi. Ne ovat aika surullisia tapauksia, poikimavaikeudet ja kaikkea muutakin vastustusta. Hieho jää ikuisesti tosi pieneksi=>ei pysty syömään riittävästi=>vähän maitoa...jos siis jää henkiin. Itselle ei näin ole käynyt, onneksi, mutta olen kuullut kollegoilta. Itsellä oli vähältä piti tapaus, vahinkoastuminen 9 kuiselle hieholle. Tilasin eläintohtorin paikallle ja hän antoi aborttipiikin, eli kaikki hyvin. Suosittelen samaista piikkiä sinunkin hiehollesi...ettei mene tulevaisuuden lehmä pilalle.

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5501
Vs: teinit
Kun ei oo sonnia niin ei tule vahinkoastumisiakaan.
Ellei sitten siementäjä jostain syysä mene sorkkimaan väärää elukkaa ???

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: teinit
Mä piikitin kerran väärään aikaan astutun emon. Lehmä poiki seuraavana kesänä väärään aikaan eli piikki ei tehonnut.

Ostettiin kymmenkunta vuotta sitten hiehoryhmä. Kävin katsomassa eläimet  ja sovittiin siirtoajakohta. Isäntä sitten soittaa että yksi poikikin jo, että mitä tehdään. No "hieho" tuli muitten mukana ja poiki viisi kertaa eli ei kovin häävi suoritus.

mikko9b

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1159
  • Agronet - epäsosiaalinen media?
Vs: teinit
No niin bingo!!

Eli tiine on/oli tohtori pisti piikin... Hauskaa kevättä muutkin arvon pihvihiehon loppukasvattajat...  :-X :-\
anteeksi, kirotukshärötykset, oikoluku kaipaa selkeästi treeniä :-)

Memmu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13
Vs: teinit
Meiltä myytiin viime syksynä lehmävasikoita aloittelevalle tilalle ja niistä yksi olikin tiine ja alkoi poikimaan tänä keväänä. Lääkäri joutui lopettamaan hiehon kun eivät saaneet vasikkaa ulos. Hieholla ikää 13,5 kk. Tänä vuonnaoltiin viisaampia ja tarkastettiin vierotetut vasikat eikä onneksi ollut tiineitä. Aiempina vuosina ei ole ollut koskaan ongelmana että tulisivat jo 5 kk:n iässä kiimaan.

möllikkä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 167
Vs: teinit
Kuinkas nopeasti tuon katkaisupiikin voi antaa? Karkasi eilen kiimainen hieho aitojen välistä sonnin tykö ja lempi on tainnut leiskua.... Onni onnettomuudessa on se, että hiehonen on synytynyt syksyllä 2012, tosin kovasti mieluummin tuohon kevät ryhmään oli tarkoitus laittaa....

sjk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1784
Vs: teinit
Kuinkas nopeasti tuon katkaisupiikin voi antaa? Karkasi eilen kiimainen hieho aitojen välistä sonnin tykö ja lempi on tainnut leiskua.... Onni onnettomuudessa on se, että hiehonen on synytynyt syksyllä 2012, tosin kovasti mieluummin tuohon kevät ryhmään oli tarkoitus laittaa....
Odotat sen vähän päälle kolme viikkoa,jos ei uusi kiimaa,niin sitten.