Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Moroon kaikille  (Luettu 7701 kertaa)

Umpirauta

  • Vieras
Moroon kaikille
Notta iltojaa, sano,  moon  uus täällä,  moon pohoojammaaalta, ettäs sitte  tierätte, muuaalla miehet on rautaa, mutta meillä pohoojammaalla ollahan umpirautaa, notta sanooo.  Ja mitäs sitte vielä,  mulla on iso tila,  250 hehtaaria hyvin kasvavaa peltoa, multamaata kaikki, ja satahehtaaria  mehtää, mää oon oikee torelline ökyisäntä, vaimoki on 20 vuatta nuarempi, nätti ku mikä, mutta ohan mulla isooo mulkku, isooompi kuin teillä ja sillä mää pirän nuaren vaimoni tyytyväsenä, notta sano.   Mutta näin meillä pohoojammaalla, me ollahan parempia kun te muut.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Moroon kaikille
Notta morjesta vaan umpiluuhun 8)

Umpirauta

  • Vieras
Vs: Moroon kaikille
Mullon Valtroja viis, kaikki ostettu uutena 2000-luvulla, se on isämmaan  petturuutta ajella muilla kun valtroilla, perskeles juu.

Penniless

  • Vieras
Vs: Moroon kaikille
Mehtää eli mettää saisi kyllä olla enemmänki ...ei sata hehtaaria oo vielä mittää ja maatki on saman kaavan mukaan  melekeen kaikki vuokrattuja sanon minä.. tai ainaki 200 ha  juu 8)

Umpirauta

  • Vieras
Vs: Moroon kaikille
Mehtää eli mettää saisi kyllä olla enemmänki ...ei sata hehtaaria oo vielä mittää ja maatki on saman kaavan mukaan  melekeen kaikki vuokrattuja sanon minä.. tai ainaki 200 ha  juu 8)

Pohooojammaalla on  mehtät kaarettu suurimmaks osaks aikoja sitte, noin pohojalaaaseks mulla on palajo mehtää.   Monilla ihteään ökyisäntinä pitävillä ei eres viittäkytä hehtaaria.

Umpirauta

  • Vieras
Vs: Moroon kaikille
Täähä on viksu systeemi, näkyy jotta  oon laittanu kolome viestiä tänne ja tää on nelejäs, mitäs ne on nuo miinukset ja lussat tossa vasemmalla?

Penniless

  • Vieras
Vs: Moroon kaikille
Mehtää eli mettää saisi kyllä olla enemmänki ...ei sata hehtaaria oo vielä mittää ja maatki on saman kaavan mukaan  melekeen kaikki vuokrattuja sanon minä.. tai ainaki 200 ha  juu 8)

Pohooojammaalla on  mehtät kaarettu suurimmaks osaks aikoja sitte, noin pohojalaaaseks mulla on palajo mehtää.   Monilla ihteään ökyisäntinä pitävillä ei eres viittäkytä hehtaaria.

Jos sää oot kummiski tullu vävyksi taloon Hetjärveltä ...meinaan nyt vaan  vähän semmosta ... voinhan olla väärässäkin  ::)

Umpirauta

  • Vieras
Vs: Moroon kaikille
Hip hei  ja täsä menee  viires viesti, notta hoplaaa vaan kaikille.   Täähän on hauskaa, notta sano.

Penniless

  • Vieras
Vs: Moroon kaikille
Täähä on viksu systeemi, näkyy jotta  oon laittanu kolome viestiä tänne ja tää on nelejäs, mitäs ne on nuo miinukset ja lussat tossa vasemmalla?

Nuo miinukset ja muut pisteet tulee lautamiesten kerholta .. ovat yleensä hiljaa vaan ja lukevat juttuja ja ilimottaavat sitten notta tykkäävätkö vai ei... ;D

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Moroon kaikille
Toivottavasti Umpirauta et taivu, kirjotteles tänne vaan kuulumisiasi tulevia vuosina kunnes soutulavittas lakkaa keinumasta.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

+250

  • Vieras
Vs: Moroon kaikille
Notta iltojaa, sano,  moon  uus täällä,  moon pohoojammaaalta, ettäs sitte  tierätte, muuaalla miehet on rautaa, mutta meillä pohoojammaalla ollahan umpirautaa, notta sanooo.  Ja mitäs sitte vielä,  mulla on iso tila,  250 hehtaaria hyvin kasvavaa peltoa, multamaata kaikki, ja satahehtaaria  mehtää, mää oon oikee torelline ökyisäntä, vaimoki on 20 vuatta nuarempi, nätti ku mikä, mutta ohan mulla isooo mulkku, isooompi kuin teillä ja sillä mää pirän nuaren vaimoni tyytyväsenä, notta sano.   Mutta näin meillä pohoojammaalla, me ollahan parempia kun te muut.
Tuo kaikki on niin hienosti sulla.Tuntuu tutulta ;D ;D
Oppisitkohan sä viä poistaan savon murteestas :P

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Moroon kaikille
Notta mitäs Umpirauta meinaa ensi vuonna raivata, koska kyllähän tuo sata loppuu jo tänä vuonna  :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52026
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Moroon kaikille
Kai tääkin taas menee mun piikkiin....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Köntys

  • Vieras
Vs: Moroon kaikille
Notta iltojaa, sano,  moon  uus täällä,  moon pohoojammaaalta, ettäs sitte  tierätte, muuaalla miehet on rautaa, mutta meillä pohoojammaalla ollahan umpirautaa, notta sanooo.  Ja mitäs sitte vielä,  mulla on iso tila,  250 hehtaaria hyvin kasvavaa peltoa, multamaata kaikki, ja satahehtaaria  mehtää, mää oon oikee torelline ökyisäntä, vaimoki on 20 vuatta nuarempi, nätti ku mikä, mutta ohan mulla isooo mulkku, isooompi kuin teillä ja sillä mää pirän nuaren vaimoni tyytyväsenä, notta sano.   Mutta näin meillä pohoojammaalla, me ollahan parempia kun te muut.

Ristuksen savolaanen, oot tullu tänne reittäpitkin isoohin taloohin uhoamaan. Nualla lupsakooolla jutuuullas sait vokoteltua meiltä tuan rikkahan kiartopalakinnon ittelles. Moomma päättäny antaa sulle oikeen isän kärestä, tervata ja höyhentää sun munat  >:( >:( >:(

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52026
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Moroon kaikille
Soon ISÄHÄN KÄREST, ettäs tiärät, saatana. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159