Lainaus käyttäjältä: Topias Funke - 12.08.13 - klo:09:35Minun mielestä luomutilojen pitäisi tehdä peltotyönsä hevosilla. Kaikkea mitä ajattelee kun ei sanoisi ääneen, niin saattaisi säilyttää illuusion omasta fiksuudesta vähän pisempään
Minun mielestä luomutilojen pitäisi tehdä peltotyönsä hevosilla.
Lainaus käyttäjältä: Paalinpyörittäjä - 14.08.13 - klo:08:20Lainaus käyttäjältä: Topias Funke - 12.08.13 - klo:09:35Minun mielestä luomutilojen pitäisi tehdä peltotyönsä hevosilla. Kaikkea mitä ajattelee kun ei sanoisi ääneen, niin saattaisi säilyttää illuusion omasta fiksuudesta vähän pisempään Mitä luomua se on jos vitusti hiilidioksiidi päästöjä? Pisempään ei tarvi.
Lainaus käyttäjältä: Topias Funke - 14.08.13 - klo:09:36Lainaus käyttäjältä: Paalinpyörittäjä - 14.08.13 - klo:08:20Lainaus käyttäjältä: Topias Funke - 12.08.13 - klo:09:35Minun mielestä luomutilojen pitäisi tehdä peltotyönsä hevosilla. Kaikkea mitä ajattelee kun ei sanoisi ääneen, niin saattaisi säilyttää illuusion omasta fiksuudesta vähän pisempään Mitä luomua se on jos vitusti hiilidioksiidi päästöjä? Pisempään ei tarvi.Siitä voi tehdä salamitpitsun talvella. Teeppä sama nuffista. Taitaa hevonen läähättäessään tuottaa saman hiilidioksidimäärän kuin traktorikin/ha + talvella tallissa ei muuta teekkään kuin jyrsii seinää ja läähättää