Tähän voi Ekyttimäki postailla niitä aurinkokakkuloita ja pilkkuja höystettynä kepu ja pikkutyttö-sanoilla ihan vapaasti.Pääsee sitten nääs paremmin vastaaman niihin kun on kaikki tässä yhdessä ASBRAKTISSA topiikissa.Sil vu plee lehtis.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.07.13 - klo:23:37Tähän voi Ekyttimäki postailla niitä aurinkokakkuloita ja pilkkuja höystettynä kepu ja pikkutyttö-sanoilla ihan vapaasti.Pääsee sitten nääs paremmin vastaaman niihin kun on kaikki tässä yhdessä ASBRAKTISSA topiikissa.Sil vu plee lehtis.mitääs te lapsukaiset noin aikaisn lopetitte,,,,,varmasti teillä olisi ollutvieläkin tärkeää maatalousasiaa kerrottavana
Ei kannata provosoitua,se on ihan turhaa
Lainaus käyttäjältä: simmo - 21.07.13 - klo:11:42Ei kannata provosoitua,se on ihan turhaa Mä oon kuullu jonkun viisaan sanovan, lapset ei oo terveitä ellei ne leiki
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 21.07.13 - klo:14:11Lainaus käyttäjältä: simmo - 21.07.13 - klo:11:42Ei kannata provosoitua,se on ihan turhaa Mä oon kuullu jonkun viisaan sanovan, lapset ei oo terveitä ellei ne leiki Eikös se mennyt niin että "LAPSET ON TERVEITÄ KUN NE LEIKKII, SAIRAITA JOS EIVÄT OSAA LOPETTAA!"
Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 21.07.13 - klo:19:52Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 21.07.13 - klo:14:11Lainaus käyttäjältä: simmo - 21.07.13 - klo:11:42Ei kannata provosoitua,se on ihan turhaa Mä oon kuullu jonkun viisaan sanovan, lapset ei oo terveitä ellei ne leiki Eikös se mennyt niin että "LAPSET ON TERVEITÄ KUN NE LEIKKII, SAIRAITA JOS EIVÄT OSAA LOPETTAA!"
Lainaus käyttäjältä: SKN - 21.07.13 - klo:21:18Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 21.07.13 - klo:19:52Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 21.07.13 - klo:14:11Lainaus käyttäjältä: simmo - 21.07.13 - klo:11:42Ei kannata provosoitua,se on ihan turhaa Mä oon kuullu jonkun viisaan sanovan, lapset ei oo terveitä ellei ne leiki Eikös se mennyt niin että "LAPSET ON TERVEITÄ KUN NE LEIKKII, SAIRAITA JOS EIVÄT OSAA LOPETTAA!" skännälapsi on vielä aivotoiminnaltaan niin kehittymätön ettei ymmärtänyttuota sanontaa