Lainaus käyttäjältä: SKN - 18.07.13 - klo:22:00Jaa, täälläpäin ne vatipäät meni putkipuolelle tai maamieskouluun... Ei voinu antaa käteen muuta ku talikon tai kupariputken...Oliko vaikiaki valita?? Mulla ei ollu
Jaa, täälläpäin ne vatipäät meni putkipuolelle tai maamieskouluun... Ei voinu antaa käteen muuta ku talikon tai kupariputken...
Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 18.07.13 - klo:22:08Lainaus käyttäjältä: SKN - 18.07.13 - klo:22:00Jaa, täälläpäin ne vatipäät meni putkipuolelle tai maamieskouluun... Ei voinu antaa käteen muuta ku talikon tai kupariputken...Oliko vaikiaki valita?? Mulla ei ollu
Tässähän minä, vuodelta 1994, kesälomareisulla otti väri hyvin kiinni kun oltiin Turkissa...
Lainaus käyttäjältä: SKN - 18.07.13 - klo:22:23Tässähän minä, vuodelta 1994, kesälomareisulla otti väri hyvin kiinni kun oltiin Turkissa...Jaa se on tuolta reissulta se Mehmetin kuva sun työpöydälläs...
Lainaus käyttäjältä: SKN - 18.07.13 - klo:22:23Tässähän minä, vuodelta 1994, kesälomareisulla otti väri hyvin kiinni kun oltiin Turkissa...Työharjoittelussa Valmetin kokoonpanolinjalla?
purkuosastolta toi on kyl skn osaa purkaa muttei koota