Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pientareet pitää ilmoittaa !  (Luettu 2841 kertaa)

Von Göpel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 539
  • Olen iloinen vaikka aatelinen olenkin.
Pientareet pitää ilmoittaa !
Kovat sanktiot on tulossa jos et ole pientareita ilmoittanut meinaan tuhoutuneita mitä sillä sitten tarkoitetaankaan.On se yhtä V..... koko touhu.

Hämeen hitain

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 205
Vs: Pientareet pitää ilmoittaa !
Myrkytetty suojakaista? Mulla tuli muutama aari tilapäisesti viljelemätöntä liian leveästä suojakaistasta.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9735
Vs: Pientareet pitää ilmoittaa !
Noinhan se on ollut. Helppohan ne olis ilmoittaa, mutta joskus on kyllä jäänyt ilmoittamattakin. Oikeastaan keväisin sitten huomaa syksyruiskutukset, vaikka olis meinannut pientareet säästää. Pitkä heinä ojan päällä hiukka hämää ja pientareen alkamista ei traktorista huomaa. Tällekesälle olen muutamasta palasta tuhoutuneesta (ojan kaivu) ja mahdollisesti tuhoutuvasta (ruiskutus) ilmoittanut. Mutta täytynee ilmoittaa varmuuden vuoksi muitakin  8)

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9735
Vs: Pientareet pitää ilmoittaa !
                            Mulla tuli muutama aari tilapäisesti viljelemätöntä liian leveästä suojakaistasta.


Voi ristus.Tuo se nyt viimeistään on viljelijän kyykyttämistä  >:( Taas toivois jotta joskus tulis vielä ruuasta puutetta tai ainakin jotain järkevää tekemistä noillekkin viivoittimen käyttäjille :(

Kaupoi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
Vs: Pientareet pitää ilmoittaa !
Vaan tartteeko ilimottaa, jos kaivuuttaa rajakanavan, jota ei ole valtaojaksi kartoissa merkitty?
"Yllä oleva teksti on tuotettu tiloissa, missä käsitellään faktatietoja."

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9735
Vs: Pientareet pitää ilmoittaa !
Vaan tartteeko ilimottaa, jos kaivuuttaa rajakanavan, jota ei ole valtaojaksi kartoissa merkitty?

Ei ainakaan haittaa vaikka ilmoitatkin, kyllä mä oon ainakin pyrkinyt ilmoittamaan joka ojan pientareen jonka aion ruiskuttaa. Tosin joskus oon siis ruiskuttanut, vaikka en oo aikonut 8)

Kaupoi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
Vs: Pientareet pitää ilmoittaa !
...kyllä mä oon ainakin pyrkinyt ilmoittamaan joka ojan pientareen jonka aion ruiskuttaa.
Aikoinaan oli mulla tapana viiä aina alakukesästä kuntaan paperi, mihin listasin joka ikisen lohkon, ja selitykseksi, että näillä lohkoilla suoritetaan suojakaistoilla pesäkekäsittelyä. Olipahan sitte "vakuutus" voimassa. Nyttemmin olen laiskistunu, enkä tuota oo vihtiny enää tehä.
"Yllä oleva teksti on tuotettu tiloissa, missä käsitellään faktatietoja."