Moom päisään...Opel"Commodore"miehellä näytti olevan hyvännäköistä juomaa...Missä Sorkkis on, eikai pyörätiellä?
Ai, no sitte,,,annetaampa olla rauhassa.
Lainaus käyttäjältä: Lestadio - 12.07.13 - klo:23:00Ai, no sitte,,,annetaampa olla rauhassa.Voisit olla Esa Lonkana ja Jorma Reininä siellä saunan lauteilla poikien välissä... sovittelemassa.
Lainaus käyttäjältä: kantola - 12.07.13 - klo:23:03Lainaus käyttäjältä: Lestadio - 12.07.13 - klo:23:00Ai, no sitte,,,annetaampa olla rauhassa.Voisit olla Esa Lonkana ja Jorma Reininä siellä saunan lauteilla poikien välissä... sovittelemassa.Meinaatko että "sokkeliavustajaksi"?
raquel meni tekemään vihtaa, millä ajetaan pojista perkele ulos...Kaljami leikkisästi piereskelee lattialla...No nyt tuli Raquel sisälle, itse taidan kohta tulla Rquelin sisälle... sitten saunaan...
Lainaus käyttäjältä: Lestadio - 12.07.13 - klo:22:58Moom päisään...Opel"Commodore"miehellä näytti olevan hyvännäköistä juomaa...Missä Sorkkis on, eikai pyörätiellä?Skännällä saunomassa ja tekemässä sovintoa?
Lainaus käyttäjältä: Lestadio - 12.07.13 - klo:23:15raquel meni tekemään vihtaa, millä ajetaan pojista perkele ulos...Kaljami leikkisästi piereskelee lattialla...No nyt tuli Raquel sisälle, itse taidan kohta tulla Rquelin sisälle... sitten saunaan...Uutta pullaa uuniin?
Lainaus käyttäjältä: Lestadio - 12.07.13 - klo:23:15raquel meni tekemään vihtaa, millä ajetaan pojista perkele ulos...Kaljami leikkisästi piereskelee lattialla...No nyt tuli Raquel sisälle, itse taidan kohta tulla Rquelin sisälle... sitten saunaan...Oletkos syönyt tarpeeksi jarrua, ettei tuu näin äkkiä
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 12.07.13 - klo:23:16Lainaus käyttäjältä: Lestadio - 12.07.13 - klo:23:15raquel meni tekemään vihtaa, millä ajetaan pojista perkele ulos...Kaljami leikkisästi piereskelee lattialla...No nyt tuli Raquel sisälle, itse taidan kohta tulla Rquelin sisälle... sitten saunaan...Uutta pullaa uuniin?Pankinjohtaja vaatii, kuudes lapsi saa "Voiman" tasapainoon, ja vasta seitsemäs auttaa taistelussa Pimeää puolta vastaan. Kahdeksannen nimeksi olen päättänyt antaa Luke. Kun puolestaan kuudennen numeksi tulee Analking Taivaskävelijä.