Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Juna - Laiva - Mediheli  (Luettu 1659 kertaa)

Werner

• Vieras
Juna - Laiva - Mediheli
Yhtymamme jäsen karva(se kauheen iso läski) käbvei laivalla. hän harmitteli ennen lähtöä, että kun hän menee seisovaan pöytään aterioimaan, niin hän ahneuksissaan juo liikaa laivan vapaasti saatavaa viiniä. sitten käy sillai, että kun Karva juo liikaa, niin hän tulee liikaa känniin ja naisten kanssa touhuilu menee myöskin plörinäksi.

me neuvottiin pirruuttamme Hanikasen kanssa että jos juo hyttiin päästyään puolisen litraa verta ja syä puolisen kiloa raakaa jauhelihaa, niin se estää, ettei tule kauheaan känniin ollenkaan.
No, Karva perkele meni ja usko sen lwekendan : Hän tosiaan joi sen veren ja raakan jauhelihan, kom meitillä oli jokunen päivä sitten sikalahti.

karva oli juonut siälä laivasa viiniä heti smmosen naftin 4 litraa, ja sitten sen mahassa rupesi kurnimaan seurauksella, että suusta alkoi pulppuamaan verta ja raakaa jauhelihaa. laivahenkilökunta tietysti pelästtyi, että nyt tämä henkilö oksentaa sisuskalujaan ulos, eikä heitillä ollutkaan muuta vaihtoehtoa kun soittaa äkäsesti mediheli laivalle,

Karvan reisu meni siis pipariksi, ja osasyyllisiä ollaan minä ja hanis. ilman sitä jauheliha-veri valehtelua karva olisi ihan normireissusti viety taas laivan putkaan, mistä hän olisi reisun päätyttyä åpäässyt kotio junalla.

Werner

• Vieras
Vs: Juna - Laiva - Mediheli
onneksi se juna-laiva-juna junalippu oli kuitenkin voimassa, että karva pääsi junalla kotio.

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
onneksi se juna-laiva-juna junalippu oli kuitenkin voimassa, että karva pääsi junalla kotio.

Mää jo säikähdin, notta nyt meni kovalla työllä ansaitut tukiaisrahat hukkaan! :o
It ain't over till the fat lady sings

Werner

• Vieras
piru ku on vaikeaa kirjoitella, kun toi oikea käsi halkkaaa koka ajan.

oli siittä hyötyäkinj männäviikolla. naasapurissa näet valettiin sokkelia ja kesken kaiken ukkonen vei sähköt, eikä vibra toiminut tietenkään. Werner hälyytettiinj paikalle, ja kun oikaaan käteeni teipattiin kiini semmonen peton iraudasta väännetty spiraali, niin vibraus onnistui 100 prosenttisesti, eli minäkin sai valutalkoopullon x 3 !!!

Lisäksi punppuautokuski huusi : Werner, you are the number on e !

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
piru ku on vaikeaa kirjoitella, kun toi oikea käsi halkkaaa koka ajan.

oli siittä hyötyäkinj männäviikolla. naasapurissa näet valettiin sokkelia ja kesken kaiken ukkonen vei sähköt, eikä vibra toiminut tietenkään. Werner hälyytettiinj paikalle, ja kun oikaaan käteeni teipattiin kiini semmonen peton iraudasta väännetty spiraali, niin vibraus onnistui 100 prosenttisesti, eli minäkin sai valutalkoopullon x 3 !!!

Lisäksi punppuautokuski huusi : Werner, you are the number on e !

Vaan kuis tuo ryyppääminen onnistuu, jos käsi hakkaa koko ajan? koliseeko pahasti hampaisiin?

Werner

• Vieras
Kyl se karva on kyl ihmemies : se sano että : SITTE, ko hän pääseee panemaan niitä laivan naisia, niin HÄN tekeekin millimetrin tarkkaa ttyötö :

Pinpin ja kalun väliin ei kuulemma jää milliäkään ylimääräisdtä tilaa.....

Mitä tulee henkilökohtaiseen ryyppäämiseen voin todeta seuraavaa : Olen raittiusseuran pj, enkä niin m uodoin käytä alkoholia ollenkaaan. Vichyvesi ei kolise hampaisiin, koska nautin virvoitusjuomat vasemmalla ja runkkaan oikealla

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyl se karva on kyl ihmemies : se sano että : SITTE, ko hän pääseee panemaan niitä laivan naisia, niin HÄN tekeekin millimetrin tarkkaa ttyötö :

Pinpin ja kalun väliin ei kuulemma jää milliäkään ylimääräisdtä tilaa.....

Mitä tulee henkilökohtaiseen ryyppäämiseen voin todeta seuraavaa : Olen raittiusseuran pj, enkä niin m uodoin käytä alkoholia ollenkaaan. Vichyvesi ei kolise hampaisiin, koska nautin virvoitusjuomat vasemmalla ja runkkaan oikealla

Mites sent talkoopullon sit kävi? :o

Werner

• Vieras
Ne putelit myytiin huutokaupalla meitin autotallissa. Saamamme varat (30 €) lahjoitettiin Etiopian nälkäänäkeville lapsille. Pietarisen Sylvi osti hätäpäissään satsin deliriumikohtauksen saaneelle Aarre-miehelleen. Värisi jo aikas pahasti !

Olen fistannut niin monta opelia, että MINUN nimimerkkini voisi olla : Opekmies !

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ne putelit myytiin huutokaupalla meitin autotallissa. Saamamme varat (30 €) lahjoitettiin Etiopian nälkäänäkeville lapsille. Pietarisen Sylvi osti hätäpäissään satsin deliriumikohtauksen saaneelle Aarre-miehelleen. Värisi jo aikas pahasti !

Olen fistannut niin monta opelia, että MINUN nimimerkkini voisi olla : Opekmies !

Jos sää joutuisit fistaan mun Ooppelia aina kun se särkyy, oppisit sääkin ryyppään!