Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Niin kepulaaaaaaaaaaaasta että....  (Luettu 865 kertaa)

Talojussi

  • Vieras
Pohohojalaaaaaanen oli kerran muutama vuos sitten oikeen kulttuurimatkalla paikallisessa ravintelissa  ja jutteli Jykälle: - Kyllä se on taivaan tosi, että ihminen voi pidentää elämäänsä pidättäytymällä alkoholista. Viime sunnuntaina mulla ei ollut tippaakaan viinaa eikä rahaa ja oli se totta- maar elämäni pisin sunnuntai.

**************

Kauhajoen Sanna oli todella vihainen miehensä kesäloman aloittelusta.

Sanna soitti kiukuspäissään parhaalle kaverilleen Sadulle Lapualle:

- Meillä tuli se aika vuodesta taas että kesälomat alko. Tiedätkö mitä eroa on sialla ja miehellä?

- No, ei tuu mieleen.

- Sika voi juoda vaikka kuinka  paljon viinaa, eikä siitä tuu koskaan miestä!

*************

Pohjanmaan pappa kaatui talvisodassa. Hänellä menivät sukset ristiin.

*************

Ilmajoen sälli oli ekaa kertaa laivalla. Sekaanuksesta johtuen sälli joutui samaan hyttiin nuoren neidin kanssa.

Molemmat olivat ujoja mutta sovittiin että neiti nukkuu alhaalla ja sälli yläpetillä. Yhden aikaan yöllä sälli kurkotti sängyn laidan yli ja varovasti kuiskasi:

- Anteeksi, mutta voisitteko hakea minulle eteisen kaapista toisen huovan kun paleltaa niin vietävästi.

Neiti vastasi: - Minulla on parempi ehdotus, jos vain tämän yön voisimme teeskennellä olevamme naimisissa...

- Hienoa, sanoi sälli ja alkoi jo hellittää housujaan.

Tähän neiti vastasi:

- Hyvä, hae kuule saakutti itte huopas!

************

Mies toiselle: - Me elimme vaimoni kanssa ensimmäiset 21 vuotta hyvin onnellista elämää. - Mitä sitten tapahtui? - Tapasimme toisemme ja menimme naimisiin.




Viimeksi muokattu: 02.09.08 - klo:10:38 kirjoittanut Talojussi

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Niin kepulaaaaaaaaaaaasta että....
Ehkä seuraavaksi sitten kerrot meille, sen mikä puolue on se oikea puolue, kun kerran on noin selevät mielipiteet kepustakin ....