Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uuden lannoitevuoden salpietaria  (Luettu 7256 kertaa)

paukkula

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1025
Uuden lannoitevuoden salpietaria
  levitettiin tänään nurmille. Eilen haetttiin ja tänään aamupäivällä tuli tilalle ja illalla urakoitisija levitti 30 ha. Hintaa en tiedä mutta kauppias kertoi että  rekkakuorma oli 2000€ halvempi kuin kesäkuun alennettu hinta.Salpietari oli tehty 14.6.13. Oli vähän klimpissä joka kyllä hajosi. Olikahan huonosti jäähdytetty.

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Uuden lannoitevuoden salpietaria
Kyllä on komiaa, tilataan yaran salttua kysymättä edes hintaa!! Ja sitten saa kaupanpäällisiksi vielä paakkuja. Ei ***** ihan oikeesti. Varmaan ihan agrimarketista ja silleen??  Onnea vaan, en kyllä tiedä mistä!


JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Uuden lannoitevuoden salpietaria
Paukkulassa on oikea meininki kyllä ;D

Eiköhän suurin virhe tule siinä että käytetään pelkkää salttua ;D

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22085
Vs: Uuden lannoitevuoden salpietaria
Onkohan tämäkin jokin kepulaisen maatalouspolitiikan jäänne.
Miksi ohramies ei voi ostaa suoraan pellolle keväällä halvimman hintaportaan tavaraa.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Uuden lannoitevuoden salpietaria
Kyllä on komiaa, tilataan yaran salttua kysymättä edes hintaa!! Ja sitten saa kaupanpäällisiksi vielä paakkuja. Ei ***** ihan oikeesti. Varmaan ihan agrimarketista ja silleen??  Onnea vaan, en kyllä tiedä mistä!

Mulla on ainakin Somamyyjän kanssa sellainen sopimus että häne ei kuseta minua enkä minä häntä  8) Sitäpaitsi... mikä voi oikeasti olla nolompaa kuin istua jossain kaupassa tinkimässä paria euroa/tonni  ;D

Usein on päässyt noin kympin ilmaiselle lounaalle kun on jättänyt sen vitosen tinkimättä ja palvelu paranee muutenkin  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

JASS

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 159
Vs: Uuden lannoitevuoden salpietaria


Mulla on ainakin Somamyyjän kanssa sellainen sopimus että häne ei kuseta minua enkä minä häntä  8) Sitäpaitsi... mikä voi oikeasti olla nolompaa kuin istua jossain kaupassa tinkimässä paria euroa/tonni  ;D

Usein on päässyt noin kympin ilmaiselle lounaalle kun on jättänyt sen vitosen tinkimättä ja palvelu paranee muutenkin  ;D
[/quote]


  hehheh ilmaiselle lounaalle,toi on hyvä.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Uuden lannoitevuoden salpietaria


Mulla on ainakin Somamyyjän kanssa sellainen sopimus että häne ei kuseta minua enkä minä häntä  8) Sitäpaitsi... mikä voi oikeasti olla nolompaa kuin istua jossain kaupassa tinkimässä paria euroa/tonni  ;D

Usein on päässyt noin kympin ilmaiselle lounaalle kun on jättänyt sen vitosen tinkimättä ja palvelu paranee muutenkin  ;D


  hehheh ilmaiselle lounaalle,toi on hyvä.
[/quote]

 ;D Mä olen saanut oikeasti ilmaisia lounaita. Siis... minulle ilmaisia
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Köntys

  • Vieras
Vs: Uuden lannoitevuoden salpietaria


Mulla on ainakin Somamyyjän kanssa sellainen sopimus että häne ei kuseta minua enkä minä häntä  8) Sitäpaitsi... mikä voi oikeasti olla nolompaa kuin istua jossain kaupassa tinkimässä paria euroa/tonni  ;D

Usein on päässyt noin kympin ilmaiselle lounaalle kun on jättänyt sen vitosen tinkimättä ja palvelu paranee muutenkin  ;D


  hehheh ilmaiselle lounaalle,toi on hyvä.

 ;D Mä olen saanut oikeasti ilmaisia lounaita. Siis... minulle ilmaisia
[/quote]

Oot varmaan maksanut niitä ilmaisia lounaita huomaamattasi mullekin, kun oot apupaskoja ja kasvinsuojeluaineita ostellut :D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Uuden lannoitevuoden salpietaria


Mulla on ainakin Somamyyjän kanssa sellainen sopimus että häne ei kuseta minua enkä minä häntä  8) Sitäpaitsi... mikä voi oikeasti olla nolompaa kuin istua jossain kaupassa tinkimässä paria euroa/tonni  ;D

Usein on päässyt noin kympin ilmaiselle lounaalle kun on jättänyt sen vitosen tinkimättä ja palvelu paranee muutenkin  ;D


  hehheh ilmaiselle lounaalle,toi on hyvä.

 ;D Mä olen saanut oikeasti ilmaisia lounaita. Siis... minulle ilmaisia

Oot varmaan maksanut niitä ilmaisia lounaita huomaamattasi mullekin, kun oot apupaskoja ja kasvinsuojeluaineita ostellut :D
[/quote]

Katsos... jos olen saanut lounaita ja päivällisiä yrityksiltä joissa en käy asiakkaana.. Silloin ne ovat minulle täysin ilmaisia. Ehkä sitten olen maksanut Sinun lounaasi, ole hyvä vaan  :D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

paukkula

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1025
Vs: Uuden lannoitevuoden salpietaria
Paukkulassa on oikea meininki kyllä ;D

Eiköhän suurin virhe tule siinä että käytetään pelkkää salttua ;D

Kun on tuota lietettä keskim 25 tn /ha . Kai siinä fosforia tulee riittävästi Kalikin kai rittää vaikka viljavuuskartoissa on sen suhteen punaistakin. Suomalaisessa salpietarissa on seleenikin.  Hiveniä kyllä pitää ruveta suosimaan.

Viimeksi muokattu: 04.07.13 - klo:00:22 kirjoittanut paukkula

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Uuden lannoitevuoden salpietaria
Kai siinä fosforia tulee riittävästi Kalikin kai rittää vaikka viljavuuskartoissa on sen suhteen punaistakin.

 ;D ;D

Mutta eipä siinä, jatka rauhassa ryöstöviljelyäsi ::)

paukkula

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1025
Vs: Uuden lannoitevuoden salpietaria
Kyllä on komiaa, tilataan yaran salttua kysymättä edes hintaa!! Ja sitten saa kaupanpäällisiksi vielä paakkuja. Ei ***** ihan oikeesti. Varmaan ihan agrimarketista ja silleen??  Onnea vaan, en kyllä tiedä mistä!
Ei oo tapana tinkiä. Kyllä nykyään niin kaupan kuin urakoitsijoiden pitää itse huolehtia että ovat kilpailukykyisiä jotta asiakkuus säilyy.
Kauhajoen S - rauta / agrimarketis  saa kahvin tai kaakaon Koiviston kakkoskorppujen kanssa kaupan päälle. Samoin IKH myymälässä jossa kyllä on pitkopullaa.

mattha

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7
Vs: Uuden lannoitevuoden salpietaria
Joo, missään tapauksessa ei kannata tinkiä jos saa kahvia ja pullaa kaupan päälle.  :)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Uuden lannoitevuoden salpietaria
Joo, missään tapauksessa ei kannata tinkiä jos saa kahvia ja pullaa kaupan päälle.  :)

Ei kun on noloa tinkiä kaupalta pois se 0,25-0,5%:n myyntikate ja sitten jälkikäteen odottaa ko. kaupalta ystävällistä palvelua tai vaivannäköä  :D

On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Uuden lannoitevuoden salpietaria
tä  8) Sitäpaitsi... mikä voi oikeasti olla nolompaa kuin istua jossain kaupassa tinkimässä paria euroa/tonni  ;D


Oikeastiko ajat sinne lannoitepalatsiin tinkaamaan?  :-[

Sähköpostilla määrät, laadut, ja toimitus- sekä maksuehdot omille ja vieraille 2-3 putiikille, kukin sitten tarjoaa kokonaishinnan jonka parhaaksi näkee. Edullisin saa tilauksen.

SE ON SIINÄ!

JK.
Kyllä Arkimarkettikin oppii, että markkinataloudessa sen 2 € laskutusmaksun pitää sisältyä siihen tarjotuun hintaan..
Slippin 'n sliding