Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Minä kurja!!!  (Luettu 1876 kertaa)

Lestadio

• Vieras
Minä kurja!!!
En ehtiny geimeihin, Raquel ei aikonut ottaa kyytiin, vaan tylysti ajaa ohi...

Täälläkö minä onneton nyt majailen Kempeleessä Moottorimaja nimisessä motellissa... Tuossa on liki huoltamo jostaa saan voima(a)juomaa ja savukkeita, ja melkein kiveksenheiton pääsä on joku ihme ravintola jossa tykkejä pihalla...

Tarviiko joku tila tällä seudulla ahkeraa trenkiä viinapalkalla, ja sitten vähän rahaa bussilippuun kotiseudulle Savikkamaahan???

Ilmoitelkaa.

Ei minusta ole kunnon uskovaksi,,, jos 10 äänestää nimimerkkini poistumisen puolesta, sen teen.    :( :( :(

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Minä kurja!!!
En ehtiny geimeihin, Raquel ei aikonut ottaa kyytiin, vaan tylysti ajaa ohi...

Täälläkö minä onneton nyt majailen Kempeleessä Moottorimaja nimisessä motellissa... Tuossa on liki huoltamo jostaa saan voima(a)juomaa ja savukkeita, ja melkein kiveksenheiton pääsä on joku ihme ravintola jossa tykkejä pihalla...

Tarviiko joku tila tällä seudulla ahkeraa trenkiä viinapalkalla, ja sitten vähän rahaa bussilippuun kotiseudulle Savikkamaahan???

Ilmoitelkaa.

Ei minusta ole kunnon uskovaksi,,, jos 10 äänestää nimimerkkini poistumisen puolesta, sen teen.    :( :( :(

Onx sul viinaa äjellä, mää voisin tulla ryyppäämään sun kaa? Tarttee kyl ottaa akan massit mukaan. 8)
It ain't over till the fat lady sings

Lestadio

• Vieras
Ei oikein oo...päkki Sandelsia... joku Tsekkiläinen nainen tarvi eilen 200€ rahaa minulta...

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei oikein oo...päkki Sandelsia... joku Tsekkiläinen nainen tarvi eilen 200€ rahaa minulta...

Paha tilanne, paha... Mää pistäydyn siellä jos sattuu lähipäivinä oleen asiaa sinnepäin. Ja miksei olis...

Lestadio

• Vieras

Paha tilanne, paha... Mää pistäydyn siellä jos sattuu lähipäivinä oleen asiaa sinnepäin. Ja miksei olis...

Kiitos... Mukava olisi.

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kiitos... Mukava olisi.

Veljeä ei jätetä... :)

Lestadio

• Vieras

Kiitos... Mukava olisi.

Veljeä ei jätetä... :)

http://www.youtube.com/watch?v=XF3BGgpCZas

koho

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Olet aivan OK persoona näin. Ehdotan että pysyt RY-läisenä jatkossakin, jotta saisimme edes pieniä tiedonjyväsiä sinusta ja liikkeesi tapahtumista jatkossakin.
Rattoisaa kesää sinulle ja toivottavasti kirjoittelet jatkossakin - se olisi aika eksoottinen yhdistelmä tämä sinun tyylisi, jota en halua moittia.

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Otitko päivätorkut kesken orkkujen vai mihin sä tunnin tarvitsit?  :P
Nothing is Something Worth Doing

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Otitko päivätorkut kesken orkkujen vai mihin sä tunnin tarvitsit?  :P

Kaikki ei oo yhtä nopeita kuin sammakko. :)