Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe vaaralliset karhut  (Luettu 1400 kertaa)

nissan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 806
vaaralliset karhut
miten siitä karhusta tulee vaarallinen,kun se kohtaa kaupungissa.annas jos maaseudulla karhu pihalla mellestää niin ei siitä radio ja tv uutiset varottele pysymään sisätiloissa :-[

antti-x

  • Vieras
Vs: vaaralliset karhut
Se on varmaan ne kymmenet/sadat tyhmät kaupunkilaiset jotka ovat esim. koittaneet tökätä sitä kepillä. Vähemmästäkin stressaantuu ja muuttuu vähän arvaamattomaksi. Maaseudulla karhu on yleensä rauhallinen ellei joku vakavasti häiriintynyt ja jälkeenjäänyt nuorisorikollinen ole mennyt esim. häiritsemään sitä pesässä toistuvasti.

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: vaaralliset karhut
Se on varmaan ne kymmenet/sadat tyhmät kaupunkilaiset jotka ovat esim. koittaneet tökätä sitä kepillä. Vähemmästäkin stressaantuu ja muuttuu vähän arvaamattomaksi. Maaseudulla karhu on yleensä rauhallinen ellei joku vakavasti häiriintynyt ja jälkeenjäänyt nuorisorikollinen ole mennyt esim. häiritsemään sitä pesässä toistuvasti.

Mä vähän epäilen, että noi mettäkoneet niitä enempi herättelee kesken unien, kuin mitkään häiriköt  :(
Se on melkoisen äänekäs kone, kun se tuolla mettissä rytistelee menemään, ihme jos ei siihen herää karhukin talviuniltaan, monesti mettästäessä olen noita miettinyt, kun koneen melu kuuluu kymmenen kilometrin päästä  ;)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: vaaralliset karhut
Se on varmaan ne kymmenet/sadat tyhmät kaupunkilaiset jotka ovat esim. koittaneet tökätä sitä kepillä. Vähemmästäkin stressaantuu ja muuttuu vähän arvaamattomaksi. Maaseudulla karhu on yleensä rauhallinen ellei joku vakavasti häiriintynyt ja jälkeenjäänyt nuorisorikollinen ole mennyt esim. häiritsemään sitä pesässä toistuvasti.

Mä vähän epäilen, että noi mettäkoneet niitä enempi herättelee kesken unien, kuin mitkään häiriköt  :(
Se on melkoisen äänekäs kone, kun se tuolla mettissä rytistelee menemään, ihme jos ei siihen herää karhukin talviuniltaan,

 monesti mettästäessä olen noita miettinyt, kun koneen melu kuuluu kymmenen kilometrin päästä  ;)


jo  on  lapissa  käytössä  vanhat  koneet,,,,,,täälläpäin  koneen  ääni  ei  kuulu
juuri  ollenkaan,,,,,,,ainoastaan  sahan  sirahdukset  ja   putoavat  pöllit  antavat
hieman  ääntä ???

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: vaaralliset karhut
Se on varmaan ne kymmenet/sadat tyhmät kaupunkilaiset jotka ovat esim. koittaneet tökätä sitä kepillä. Vähemmästäkin stressaantuu ja muuttuu vähän arvaamattomaksi. Maaseudulla karhu on yleensä rauhallinen ellei joku vakavasti häiriintynyt ja jälkeenjäänyt nuorisorikollinen ole mennyt esim. häiritsemään sitä pesässä toistuvasti.

Mä vähän epäilen, että noi mettäkoneet niitä enempi herättelee kesken unien, kuin mitkään häiriköt  :(
Se on melkoisen äänekäs kone, kun se tuolla mettissä rytistelee menemään, ihme jos ei siihen herää karhukin talviuniltaan,

 monesti mettästäessä olen noita miettinyt, kun koneen melu kuuluu kymmenen kilometrin päästä  ;)


jo  on  lapissa  käytössä  vanhat  koneet,,,,,,täälläpäin  koneen  ääni  ei  kuulu
juuri  ollenkaan,,,,,,,ainoastaan  sahan  sirahdukset  ja   putoavat  pöllit  antavat
hieman  ääntä ???
Pistä kuulolaite päälle,  niin jospa sitten kuuluisi 8),,, 8)
   cría cuervos y te sacarán los ojos

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: vaaralliset karhut
Varmaan samoin kuin vaikkapa pedofiilistä. Ei siitäkään ole mitään harmia tai haittaa kenellekään esim. Pohjoisnavalla  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.