Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:14Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:21:12Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:05Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:01Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:52Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:49Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:48Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:40Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:39Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:22Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: Vilja-Antti - 18.06.13 - klo:23:49...jäsen on tietenkin Ooooooooooppellllmies, jo pelkkä automerkin valinta on riittävä todiste tyhmyydestä, mutta jos lisätodisteita kaipaa, niin lukee vaan juttujansa, niin on entistä vakuuttuneempi tyypin tyhmyydestä, hyvänä kakkosena tulee SKN, tuo kaikkien (paitsi minun ) rakastama renttu, joka saa kesänä kuin kesänä 8 tonnin satoja, oli säät millaisia tahansa, ainakin tyyppi on foorumin kovin valehtelija, jos ei muuta.Ärsytys kynnys ylittynyt ?Ps Älykkään on helppoa näytellä tyhmää, toisin päin se onkin vaikeampaa – apilas on viimeksi mainitusta loistava esimerkki Tää Antero on ainakin mulle aivan tuntematon suuruus, en mielestäni ole koskaan esim. epäillyt seksuaalista suuntautumista.Hakee sun huomiota – ja vielä juhannuksena – kimppaa=?Ei sovi enää, Cittarikin kyseli jo tanssimaan salon ympärille...Taitaa olla jo tungosta siin sun salon ympärillä. Peltsiä, sorkista, apilasta ym., taidanpa jättää sen piirileikin tällä kertaa väliin. Omapahan on tappiosi... Ymmärrän, mutta ei siinä nyt auta kun niellä tappio tällä kertaa. Korjasin Yritäksää vinnamoksi vinnamon paikalle?H-vannamo Onkohan Viiva Hinnamo jo heinänteossa?http://www.youtube.com/watch?v=6aeAd1BpLNsOn on,eihän tosta ilman GPS ää selviä.Toivomme parempia heinäpoutia maatalouselinkeinonharjoittajakansalaisille.
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:21:12Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:05Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:01Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:52Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:49Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:48Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:40Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:39Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:22Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: Vilja-Antti - 18.06.13 - klo:23:49...jäsen on tietenkin Ooooooooooppellllmies, jo pelkkä automerkin valinta on riittävä todiste tyhmyydestä, mutta jos lisätodisteita kaipaa, niin lukee vaan juttujansa, niin on entistä vakuuttuneempi tyypin tyhmyydestä, hyvänä kakkosena tulee SKN, tuo kaikkien (paitsi minun ) rakastama renttu, joka saa kesänä kuin kesänä 8 tonnin satoja, oli säät millaisia tahansa, ainakin tyyppi on foorumin kovin valehtelija, jos ei muuta.Ärsytys kynnys ylittynyt ?Ps Älykkään on helppoa näytellä tyhmää, toisin päin se onkin vaikeampaa – apilas on viimeksi mainitusta loistava esimerkki Tää Antero on ainakin mulle aivan tuntematon suuruus, en mielestäni ole koskaan esim. epäillyt seksuaalista suuntautumista.Hakee sun huomiota – ja vielä juhannuksena – kimppaa=?Ei sovi enää, Cittarikin kyseli jo tanssimaan salon ympärille...Taitaa olla jo tungosta siin sun salon ympärillä. Peltsiä, sorkista, apilasta ym., taidanpa jättää sen piirileikin tällä kertaa väliin. Omapahan on tappiosi... Ymmärrän, mutta ei siinä nyt auta kun niellä tappio tällä kertaa. Korjasin Yritäksää vinnamoksi vinnamon paikalle?H-vannamo Onkohan Viiva Hinnamo jo heinänteossa?http://www.youtube.com/watch?v=6aeAd1BpLNsOn on,eihän tosta ilman GPS ää selviä.
Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:05Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:01Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:52Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:49Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:48Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:40Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:39Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:22Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: Vilja-Antti - 18.06.13 - klo:23:49...jäsen on tietenkin Ooooooooooppellllmies, jo pelkkä automerkin valinta on riittävä todiste tyhmyydestä, mutta jos lisätodisteita kaipaa, niin lukee vaan juttujansa, niin on entistä vakuuttuneempi tyypin tyhmyydestä, hyvänä kakkosena tulee SKN, tuo kaikkien (paitsi minun ) rakastama renttu, joka saa kesänä kuin kesänä 8 tonnin satoja, oli säät millaisia tahansa, ainakin tyyppi on foorumin kovin valehtelija, jos ei muuta.Ärsytys kynnys ylittynyt ?Ps Älykkään on helppoa näytellä tyhmää, toisin päin se onkin vaikeampaa – apilas on viimeksi mainitusta loistava esimerkki Tää Antero on ainakin mulle aivan tuntematon suuruus, en mielestäni ole koskaan esim. epäillyt seksuaalista suuntautumista.Hakee sun huomiota – ja vielä juhannuksena – kimppaa=?Ei sovi enää, Cittarikin kyseli jo tanssimaan salon ympärille...Taitaa olla jo tungosta siin sun salon ympärillä. Peltsiä, sorkista, apilasta ym., taidanpa jättää sen piirileikin tällä kertaa väliin. Omapahan on tappiosi... Ymmärrän, mutta ei siinä nyt auta kun niellä tappio tällä kertaa. Korjasin Yritäksää vinnamoksi vinnamon paikalle?H-vannamo Onkohan Viiva Hinnamo jo heinänteossa?http://www.youtube.com/watch?v=6aeAd1BpLNs
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:01Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:52Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:49Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:48Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:40Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:39Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:22Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: Vilja-Antti - 18.06.13 - klo:23:49...jäsen on tietenkin Ooooooooooppellllmies, jo pelkkä automerkin valinta on riittävä todiste tyhmyydestä, mutta jos lisätodisteita kaipaa, niin lukee vaan juttujansa, niin on entistä vakuuttuneempi tyypin tyhmyydestä, hyvänä kakkosena tulee SKN, tuo kaikkien (paitsi minun ) rakastama renttu, joka saa kesänä kuin kesänä 8 tonnin satoja, oli säät millaisia tahansa, ainakin tyyppi on foorumin kovin valehtelija, jos ei muuta.Ärsytys kynnys ylittynyt ?Ps Älykkään on helppoa näytellä tyhmää, toisin päin se onkin vaikeampaa – apilas on viimeksi mainitusta loistava esimerkki Tää Antero on ainakin mulle aivan tuntematon suuruus, en mielestäni ole koskaan esim. epäillyt seksuaalista suuntautumista.Hakee sun huomiota – ja vielä juhannuksena – kimppaa=?Ei sovi enää, Cittarikin kyseli jo tanssimaan salon ympärille...Taitaa olla jo tungosta siin sun salon ympärillä. Peltsiä, sorkista, apilasta ym., taidanpa jättää sen piirileikin tällä kertaa väliin. Omapahan on tappiosi... Ymmärrän, mutta ei siinä nyt auta kun niellä tappio tällä kertaa. Korjasin Yritäksää vinnamoksi vinnamon paikalle?H-vannamo
Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:01Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:52Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:49Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:48Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:40Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:39Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:22Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: Vilja-Antti - 18.06.13 - klo:23:49...jäsen on tietenkin Ooooooooooppellllmies, jo pelkkä automerkin valinta on riittävä todiste tyhmyydestä, mutta jos lisätodisteita kaipaa, niin lukee vaan juttujansa, niin on entistä vakuuttuneempi tyypin tyhmyydestä, hyvänä kakkosena tulee SKN, tuo kaikkien (paitsi minun ) rakastama renttu, joka saa kesänä kuin kesänä 8 tonnin satoja, oli säät millaisia tahansa, ainakin tyyppi on foorumin kovin valehtelija, jos ei muuta.Ärsytys kynnys ylittynyt ?Ps Älykkään on helppoa näytellä tyhmää, toisin päin se onkin vaikeampaa – apilas on viimeksi mainitusta loistava esimerkki Tää Antero on ainakin mulle aivan tuntematon suuruus, en mielestäni ole koskaan esim. epäillyt seksuaalista suuntautumista.Hakee sun huomiota – ja vielä juhannuksena – kimppaa=?Ei sovi enää, Cittarikin kyseli jo tanssimaan salon ympärille...Taitaa olla jo tungosta siin sun salon ympärillä. Peltsiä, sorkista, apilasta ym., taidanpa jättää sen piirileikin tällä kertaa väliin. Omapahan on tappiosi... Ymmärrän, mutta ei siinä nyt auta kun niellä tappio tällä kertaa. Korjasin Yritäksää vinnamoksi vinnamon paikalle?
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:52Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:49Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:48Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:40Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:39Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:22Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: Vilja-Antti - 18.06.13 - klo:23:49...jäsen on tietenkin Ooooooooooppellllmies, jo pelkkä automerkin valinta on riittävä todiste tyhmyydestä, mutta jos lisätodisteita kaipaa, niin lukee vaan juttujansa, niin on entistä vakuuttuneempi tyypin tyhmyydestä, hyvänä kakkosena tulee SKN, tuo kaikkien (paitsi minun ) rakastama renttu, joka saa kesänä kuin kesänä 8 tonnin satoja, oli säät millaisia tahansa, ainakin tyyppi on foorumin kovin valehtelija, jos ei muuta.Ärsytys kynnys ylittynyt ?Ps Älykkään on helppoa näytellä tyhmää, toisin päin se onkin vaikeampaa – apilas on viimeksi mainitusta loistava esimerkki Tää Antero on ainakin mulle aivan tuntematon suuruus, en mielestäni ole koskaan esim. epäillyt seksuaalista suuntautumista.Hakee sun huomiota – ja vielä juhannuksena – kimppaa=?Ei sovi enää, Cittarikin kyseli jo tanssimaan salon ympärille...Taitaa olla jo tungosta siin sun salon ympärillä. Peltsiä, sorkista, apilasta ym., taidanpa jättää sen piirileikin tällä kertaa väliin. Omapahan on tappiosi... Ymmärrän, mutta ei siinä nyt auta kun niellä tappio tällä kertaa. Korjasin
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:49Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:48Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:40Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:39Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:22Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: Vilja-Antti - 18.06.13 - klo:23:49...jäsen on tietenkin Ooooooooooppellllmies, jo pelkkä automerkin valinta on riittävä todiste tyhmyydestä, mutta jos lisätodisteita kaipaa, niin lukee vaan juttujansa, niin on entistä vakuuttuneempi tyypin tyhmyydestä, hyvänä kakkosena tulee SKN, tuo kaikkien (paitsi minun ) rakastama renttu, joka saa kesänä kuin kesänä 8 tonnin satoja, oli säät millaisia tahansa, ainakin tyyppi on foorumin kovin valehtelija, jos ei muuta.Ärsytys kynnys ylittynyt ?Ps Älykkään on helppoa näytellä tyhmää, toisin päin se onkin vaikeampaa – apilas on viimeksi mainitusta loistava esimerkki Tää Antero on ainakin mulle aivan tuntematon suuruus, en mielestäni ole koskaan esim. epäillyt seksuaalista suuntautumista.Hakee sun huomiota – ja vielä juhannuksena – kimppaa=?Ei sovi enää, Cittarikin kyseli jo tanssimaan salon ympärille...Taitaa olla jo tungosta siin sun salon ympärillä. Peltsiä, sorkista, apilasta ym., taidanpa jättää sen piirileikin tällä kertaa väliin. Omapahan on tappiosi... Ymmärrän, mutta ei siinä nyt auta kun niellä tappio tällä kertaa.
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:48Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:40Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:39Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:22Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: Vilja-Antti - 18.06.13 - klo:23:49...jäsen on tietenkin Ooooooooooppellllmies, jo pelkkä automerkin valinta on riittävä todiste tyhmyydestä, mutta jos lisätodisteita kaipaa, niin lukee vaan juttujansa, niin on entistä vakuuttuneempi tyypin tyhmyydestä, hyvänä kakkosena tulee SKN, tuo kaikkien (paitsi minun ) rakastama renttu, joka saa kesänä kuin kesänä 8 tonnin satoja, oli säät millaisia tahansa, ainakin tyyppi on foorumin kovin valehtelija, jos ei muuta.Ärsytys kynnys ylittynyt ?Ps Älykkään on helppoa näytellä tyhmää, toisin päin se onkin vaikeampaa – apilas on viimeksi mainitusta loistava esimerkki Tää Antero on ainakin mulle aivan tuntematon suuruus, en mielestäni ole koskaan esim. epäillyt seksuaalista suuntautumista.Hakee sun huomiota – ja vielä juhannuksena – kimppaa=?Ei sovi enää, Cittarikin kyseli jo tanssimaan salon ympärille...Taitaa olla jo tungosta siin sun salon ympärillä. Peltsiä, sorkista, apilasta ym., taidanpa jättää sen piirileikin tällä kertaa väliin. Omapahan on tappiosi...
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:40Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:39Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:22Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: Vilja-Antti - 18.06.13 - klo:23:49...jäsen on tietenkin Ooooooooooppellllmies, jo pelkkä automerkin valinta on riittävä todiste tyhmyydestä, mutta jos lisätodisteita kaipaa, niin lukee vaan juttujansa, niin on entistä vakuuttuneempi tyypin tyhmyydestä, hyvänä kakkosena tulee SKN, tuo kaikkien (paitsi minun ) rakastama renttu, joka saa kesänä kuin kesänä 8 tonnin satoja, oli säät millaisia tahansa, ainakin tyyppi on foorumin kovin valehtelija, jos ei muuta.Ärsytys kynnys ylittynyt ?Ps Älykkään on helppoa näytellä tyhmää, toisin päin se onkin vaikeampaa – apilas on viimeksi mainitusta loistava esimerkki Tää Antero on ainakin mulle aivan tuntematon suuruus, en mielestäni ole koskaan esim. epäillyt seksuaalista suuntautumista.Hakee sun huomiota – ja vielä juhannuksena – kimppaa=?Ei sovi enää, Cittarikin kyseli jo tanssimaan salon ympärille...Taitaa olla jo tungosta siin sun salon ympärillä. Peltsiä, sorkista, apilasta ym., taidanpa jättää sen piirileikin tällä kertaa väliin.
Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:39Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:22Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: Vilja-Antti - 18.06.13 - klo:23:49...jäsen on tietenkin Ooooooooooppellllmies, jo pelkkä automerkin valinta on riittävä todiste tyhmyydestä, mutta jos lisätodisteita kaipaa, niin lukee vaan juttujansa, niin on entistä vakuuttuneempi tyypin tyhmyydestä, hyvänä kakkosena tulee SKN, tuo kaikkien (paitsi minun ) rakastama renttu, joka saa kesänä kuin kesänä 8 tonnin satoja, oli säät millaisia tahansa, ainakin tyyppi on foorumin kovin valehtelija, jos ei muuta.Ärsytys kynnys ylittynyt ?Ps Älykkään on helppoa näytellä tyhmää, toisin päin se onkin vaikeampaa – apilas on viimeksi mainitusta loistava esimerkki Tää Antero on ainakin mulle aivan tuntematon suuruus, en mielestäni ole koskaan esim. epäillyt seksuaalista suuntautumista.Hakee sun huomiota – ja vielä juhannuksena – kimppaa=?Ei sovi enää, Cittarikin kyseli jo tanssimaan salon ympärille...
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:22Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: Vilja-Antti - 18.06.13 - klo:23:49...jäsen on tietenkin Ooooooooooppellllmies, jo pelkkä automerkin valinta on riittävä todiste tyhmyydestä, mutta jos lisätodisteita kaipaa, niin lukee vaan juttujansa, niin on entistä vakuuttuneempi tyypin tyhmyydestä, hyvänä kakkosena tulee SKN, tuo kaikkien (paitsi minun ) rakastama renttu, joka saa kesänä kuin kesänä 8 tonnin satoja, oli säät millaisia tahansa, ainakin tyyppi on foorumin kovin valehtelija, jos ei muuta.Ärsytys kynnys ylittynyt ?Ps Älykkään on helppoa näytellä tyhmää, toisin päin se onkin vaikeampaa – apilas on viimeksi mainitusta loistava esimerkki Tää Antero on ainakin mulle aivan tuntematon suuruus, en mielestäni ole koskaan esim. epäillyt seksuaalista suuntautumista.Hakee sun huomiota – ja vielä juhannuksena – kimppaa=?
Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: Vilja-Antti - 18.06.13 - klo:23:49...jäsen on tietenkin Ooooooooooppellllmies, jo pelkkä automerkin valinta on riittävä todiste tyhmyydestä, mutta jos lisätodisteita kaipaa, niin lukee vaan juttujansa, niin on entistä vakuuttuneempi tyypin tyhmyydestä, hyvänä kakkosena tulee SKN, tuo kaikkien (paitsi minun ) rakastama renttu, joka saa kesänä kuin kesänä 8 tonnin satoja, oli säät millaisia tahansa, ainakin tyyppi on foorumin kovin valehtelija, jos ei muuta.Ärsytys kynnys ylittynyt ?Ps Älykkään on helppoa näytellä tyhmää, toisin päin se onkin vaikeampaa – apilas on viimeksi mainitusta loistava esimerkki Tää Antero on ainakin mulle aivan tuntematon suuruus, en mielestäni ole koskaan esim. epäillyt seksuaalista suuntautumista.
Lainaus käyttäjältä: Vilja-Antti - 18.06.13 - klo:23:49...jäsen on tietenkin Ooooooooooppellllmies, jo pelkkä automerkin valinta on riittävä todiste tyhmyydestä, mutta jos lisätodisteita kaipaa, niin lukee vaan juttujansa, niin on entistä vakuuttuneempi tyypin tyhmyydestä, hyvänä kakkosena tulee SKN, tuo kaikkien (paitsi minun ) rakastama renttu, joka saa kesänä kuin kesänä 8 tonnin satoja, oli säät millaisia tahansa, ainakin tyyppi on foorumin kovin valehtelija, jos ei muuta.Ärsytys kynnys ylittynyt ?Ps Älykkään on helppoa näytellä tyhmää, toisin päin se onkin vaikeampaa – apilas on viimeksi mainitusta loistava esimerkki
...jäsen on tietenkin Ooooooooooppellllmies, jo pelkkä automerkin valinta on riittävä todiste tyhmyydestä, mutta jos lisätodisteita kaipaa, niin lukee vaan juttujansa, niin on entistä vakuuttuneempi tyypin tyhmyydestä, hyvänä kakkosena tulee SKN, tuo kaikkien (paitsi minun ) rakastama renttu, joka saa kesänä kuin kesänä 8 tonnin satoja, oli säät millaisia tahansa, ainakin tyyppi on foorumin kovin valehtelija, jos ei muuta.
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:21:16Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:14Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:21:12Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:05Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:01Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:52Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:49Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:48Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:40Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:39Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:22Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: Vilja-Antti - 18.06.13 - klo:23:49...jäsen on tietenkin Ooooooooooppellllmies, jo pelkkä automerkin valinta on riittävä todiste tyhmyydestä, mutta jos lisätodisteita kaipaa, niin lukee vaan juttujansa, niin on entistä vakuuttuneempi tyypin tyhmyydestä, hyvänä kakkosena tulee SKN, tuo kaikkien (paitsi minun ) rakastama renttu, joka saa kesänä kuin kesänä 8 tonnin satoja, oli säät millaisia tahansa, ainakin tyyppi on foorumin kovin valehtelija, jos ei muuta.Ärsytys kynnys ylittynyt ?Ps Älykkään on helppoa näytellä tyhmää, toisin päin se onkin vaikeampaa – apilas on viimeksi mainitusta loistava esimerkki Tää Antero on ainakin mulle aivan tuntematon suuruus, en mielestäni ole koskaan esim. epäillyt seksuaalista suuntautumista.Hakee sun huomiota – ja vielä juhannuksena – kimppaa=?Ei sovi enää, Cittarikin kyseli jo tanssimaan salon ympärille...Taitaa olla jo tungosta siin sun salon ympärillä. Peltsiä, sorkista, apilasta ym., taidanpa jättää sen piirileikin tällä kertaa väliin. Omapahan on tappiosi... Ymmärrän, mutta ei siinä nyt auta kun niellä tappio tällä kertaa. Korjasin Yritäksää vinnamoksi vinnamon paikalle?H-vannamo Onkohan Viiva Hinnamo jo heinänteossa?http://www.youtube.com/watch?v=6aeAd1BpLNsOn on,eihän tosta ilman GPS ää selviä.Toivomme parempia heinäpoutia maatalouselinkeinonharjoittajakansalaisille.Sade se tekee hyvää meidän perunoille ja naapurin kuiville heinille.
Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:19Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:21:16Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:14Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:21:12Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:05Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:01Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:52Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:49Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:48Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:40Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:39Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:22Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: Vilja-Antti - 18.06.13 - klo:23:49...jäsen on tietenkin Ooooooooooppellllmies, jo pelkkä automerkin valinta on riittävä todiste tyhmyydestä, mutta jos lisätodisteita kaipaa, niin lukee vaan juttujansa, niin on entistä vakuuttuneempi tyypin tyhmyydestä, hyvänä kakkosena tulee SKN, tuo kaikkien (paitsi minun ) rakastama renttu, joka saa kesänä kuin kesänä 8 tonnin satoja, oli säät millaisia tahansa, ainakin tyyppi on foorumin kovin valehtelija, jos ei muuta.Ärsytys kynnys ylittynyt ?Ps Älykkään on helppoa näytellä tyhmää, toisin päin se onkin vaikeampaa – apilas on viimeksi mainitusta loistava esimerkki Tää Antero on ainakin mulle aivan tuntematon suuruus, en mielestäni ole koskaan esim. epäillyt seksuaalista suuntautumista.Hakee sun huomiota – ja vielä juhannuksena – kimppaa=?Ei sovi enää, Cittarikin kyseli jo tanssimaan salon ympärille...Taitaa olla jo tungosta siin sun salon ympärillä. Peltsiä, sorkista, apilasta ym., taidanpa jättää sen piirileikin tällä kertaa väliin. Omapahan on tappiosi... Ymmärrän, mutta ei siinä nyt auta kun niellä tappio tällä kertaa. Korjasin Yritäksää vinnamoksi vinnamon paikalle?H-vannamo Onkohan Viiva Hinnamo jo heinänteossa?http://www.youtube.com/watch?v=6aeAd1BpLNsOn on,eihän tosta ilman GPS ää selviä.Toivomme parempia heinäpoutia maatalouselinkeinonharjoittajakansalaisille.Sade se tekee hyvää meidän perunoille ja naapurin kuiville heinille.Ai niin, meillä oli sitä perunaakin.
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:21:19Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:19Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:21:16Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:14Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:21:12Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:05Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:01Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:52Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:49Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:48Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:40Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:39Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:22Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: Vilja-Antti - 18.06.13 - klo:23:49...jäsen on tietenkin Ooooooooooppellllmies, jo pelkkä automerkin valinta on riittävä todiste tyhmyydestä, mutta jos lisätodisteita kaipaa, niin lukee vaan juttujansa, niin on entistä vakuuttuneempi tyypin tyhmyydestä, hyvänä kakkosena tulee SKN, tuo kaikkien (paitsi minun ) rakastama renttu, joka saa kesänä kuin kesänä 8 tonnin satoja, oli säät millaisia tahansa, ainakin tyyppi on foorumin kovin valehtelija, jos ei muuta.Ärsytys kynnys ylittynyt ?Ps Älykkään on helppoa näytellä tyhmää, toisin päin se onkin vaikeampaa – apilas on viimeksi mainitusta loistava esimerkki Tää Antero on ainakin mulle aivan tuntematon suuruus, en mielestäni ole koskaan esim. epäillyt seksuaalista suuntautumista.Hakee sun huomiota – ja vielä juhannuksena – kimppaa=?Ei sovi enää, Cittarikin kyseli jo tanssimaan salon ympärille...Taitaa olla jo tungosta siin sun salon ympärillä. Peltsiä, sorkista, apilasta ym., taidanpa jättää sen piirileikin tällä kertaa väliin. Omapahan on tappiosi... Ymmärrän, mutta ei siinä nyt auta kun niellä tappio tällä kertaa. Korjasin Yritäksää vinnamoksi vinnamon paikalle?H-vannamo Onkohan Viiva Hinnamo jo heinänteossa?http://www.youtube.com/watch?v=6aeAd1BpLNsOn on,eihän tosta ilman GPS ää selviä.Toivomme parempia heinäpoutia maatalouselinkeinonharjoittajakansalaisille.Sade se tekee hyvää meidän perunoille ja naapurin kuiville heinille.Ai niin, meillä oli sitä perunaakin.Juu tärkkiperunaa jota myydään lopen siikklinä .-Latz tietää nää kuviot.
Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:22Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:21:19Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:19Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:21:16Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:14Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:21:12Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:05Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:21:01Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:52Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:49Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 19.06.13 - klo:20:48Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:40Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:39Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.06.13 - klo:20:22Lainaus käyttäjältä: 42 - 19.06.13 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: Vilja-Antti - 18.06.13 - klo:23:49...jäsen on tietenkin Ooooooooooppellllmies, jo pelkkä automerkin valinta on riittävä todiste tyhmyydestä, mutta jos lisätodisteita kaipaa, niin lukee vaan juttujansa, niin on entistä vakuuttuneempi tyypin tyhmyydestä, hyvänä kakkosena tulee SKN, tuo kaikkien (paitsi minun ) rakastama renttu, joka saa kesänä kuin kesänä 8 tonnin satoja, oli säät millaisia tahansa, ainakin tyyppi on foorumin kovin valehtelija, jos ei muuta.Ärsytys kynnys ylittynyt ?Ps Älykkään on helppoa näytellä tyhmää, toisin päin se onkin vaikeampaa – apilas on viimeksi mainitusta loistava esimerkki Tää Antero on ainakin mulle aivan tuntematon suuruus, en mielestäni ole koskaan esim. epäillyt seksuaalista suuntautumista.Hakee sun huomiota – ja vielä juhannuksena – kimppaa=?Ei sovi enää, Cittarikin kyseli jo tanssimaan salon ympärille...Taitaa olla jo tungosta siin sun salon ympärillä. Peltsiä, sorkista, apilasta ym., taidanpa jättää sen piirileikin tällä kertaa väliin. Omapahan on tappiosi... Ymmärrän, mutta ei siinä nyt auta kun niellä tappio tällä kertaa. Korjasin Yritäksää vinnamoksi vinnamon paikalle?H-vannamo Onkohan Viiva Hinnamo jo heinänteossa?http://www.youtube.com/watch?v=6aeAd1BpLNsOn on,eihän tosta ilman GPS ää selviä.Toivomme parempia heinäpoutia maatalouselinkeinonharjoittajakansalaisille.Sade se tekee hyvää meidän perunoille ja naapurin kuiville heinille.Ai niin, meillä oli sitä perunaakin.Juu tärkkiperunaa jota myydään lopen siikklinä .-Latz tietää nää kuviot.Onx sekin samaa jengiä?