Ovat käyttäneet viilennyssäiliönäkin . Kuulemma .
Sorkkiksen muija nostaa ukon jäähtymään, kun se lämpenee liikaa niistä kirkonrouvista.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 17.06.13 - klo:19:53Lainaus käyttäjältä: Latz - 17.06.13 - klo:19:20Onko kukaan väsännyt vanhasta tilatankista paljua. Rosteri olisi helppo pitää puhtaana. Tyhjennysventtiilli on pohjassa, kansi löytyy ja lämpömittari. Meillä lojuu yksi tankki minkä tilavuus on n. 1000 litraa. Se on vaan niin matala (54 senttiä) että reunoja joutuisi korottomaan 40-50 senttiä. Ulkopuolelle sitten laudoitus ja saranoiden modifiointia että kansi kääntyisi enemmän -->pois näkyvistä. Siihen sitten kamina kiinni ja kiertovesipumpun töpseli seinään. Lämmityksenhän voisi laittaa joko sinne jääpankkitilaan tai sitten suoraan kylpyveteen. Toisaalta sen jääpankkitilan voisi myös täyttää uretaanilla. Sopivaa tilatankkia saa etsiä... Koska tämä idea ei ole mitenkään uusi. Pääosa sopivista romutettiin jo 10 vuotta sitten ja lopuista on jo kova kilpailu. Eli hinnat pyörivät välillä 500-1000€ Mulla on pari kikarissa, mut en v***u vihjaa edes lääniä että missä Mulle ei tarvitse vihjailla kun mulla on semmonen. Voin myös myydä sen
Lainaus käyttäjältä: Latz - 17.06.13 - klo:19:20Onko kukaan väsännyt vanhasta tilatankista paljua. Rosteri olisi helppo pitää puhtaana. Tyhjennysventtiilli on pohjassa, kansi löytyy ja lämpömittari. Meillä lojuu yksi tankki minkä tilavuus on n. 1000 litraa. Se on vaan niin matala (54 senttiä) että reunoja joutuisi korottomaan 40-50 senttiä. Ulkopuolelle sitten laudoitus ja saranoiden modifiointia että kansi kääntyisi enemmän -->pois näkyvistä. Siihen sitten kamina kiinni ja kiertovesipumpun töpseli seinään. Lämmityksenhän voisi laittaa joko sinne jääpankkitilaan tai sitten suoraan kylpyveteen. Toisaalta sen jääpankkitilan voisi myös täyttää uretaanilla. Sopivaa tilatankkia saa etsiä... Koska tämä idea ei ole mitenkään uusi. Pääosa sopivista romutettiin jo 10 vuotta sitten ja lopuista on jo kova kilpailu. Eli hinnat pyörivät välillä 500-1000€ Mulla on pari kikarissa, mut en v***u vihjaa edes lääniä että missä
Onko kukaan väsännyt vanhasta tilatankista paljua. Rosteri olisi helppo pitää puhtaana. Tyhjennysventtiilli on pohjassa, kansi löytyy ja lämpömittari. Meillä lojuu yksi tankki minkä tilavuus on n. 1000 litraa. Se on vaan niin matala (54 senttiä) että reunoja joutuisi korottomaan 40-50 senttiä. Ulkopuolelle sitten laudoitus ja saranoiden modifiointia että kansi kääntyisi enemmän -->pois näkyvistä. Siihen sitten kamina kiinni ja kiertovesipumpun töpseli seinään. Lämmityksenhän voisi laittaa joko sinne jääpankkitilaan tai sitten suoraan kylpyveteen. Toisaalta sen jääpankkitilan voisi myös täyttää uretaanilla.
Lainaus käyttäjältä: Latz - 17.06.13 - klo:21:23Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 17.06.13 - klo:19:53Lainaus käyttäjältä: Latz - 17.06.13 - klo:19:20Onko kukaan väsännyt vanhasta tilatankista paljua. Rosteri olisi helppo pitää puhtaana. Tyhjennysventtiilli on pohjassa, kansi löytyy ja lämpömittari. Meillä lojuu yksi tankki minkä tilavuus on n. 1000 litraa. Se on vaan niin matala (54 senttiä) että reunoja joutuisi korottomaan 40-50 senttiä. Ulkopuolelle sitten laudoitus ja saranoiden modifiointia että kansi kääntyisi enemmän -->pois näkyvistä. Siihen sitten kamina kiinni ja kiertovesipumpun töpseli seinään. Lämmityksenhän voisi laittaa joko sinne jääpankkitilaan tai sitten suoraan kylpyveteen. Toisaalta sen jääpankkitilan voisi myös täyttää uretaanilla. Sopivaa tilatankkia saa etsiä... Koska tämä idea ei ole mitenkään uusi. Pääosa sopivista romutettiin jo 10 vuotta sitten ja lopuista on jo kova kilpailu. Eli hinnat pyörivät välillä 500-1000€ Mulla on pari kikarissa, mut en v***u vihjaa edes lääniä että missä Mulle ei tarvitse vihjailla kun mulla on semmonen. Voin myös myydä sen Paitsi että tuo sinun tankkisi on liian matala, eli ns. kelvoton tähän käyttöön. Tai myy se Lumikille ja 7 kääpiölle
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 18.06.13 - klo:07:26Lainaus käyttäjältä: Latz - 17.06.13 - klo:21:23Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 17.06.13 - klo:19:53Lainaus käyttäjältä: Latz - 17.06.13 - klo:19:20Onko kukaan väsännyt vanhasta tilatankista paljua. Rosteri olisi helppo pitää puhtaana. Tyhjennysventtiilli on pohjassa, kansi löytyy ja lämpömittari. Meillä lojuu yksi tankki minkä tilavuus on n. 1000 litraa. Se on vaan niin matala (54 senttiä) että reunoja joutuisi korottomaan 40-50 senttiä. Ulkopuolelle sitten laudoitus ja saranoiden modifiointia että kansi kääntyisi enemmän -->pois näkyvistä. Siihen sitten kamina kiinni ja kiertovesipumpun töpseli seinään. Lämmityksenhän voisi laittaa joko sinne jääpankkitilaan tai sitten suoraan kylpyveteen. Toisaalta sen jääpankkitilan voisi myös täyttää uretaanilla. Sopivaa tilatankkia saa etsiä... Koska tämä idea ei ole mitenkään uusi. Pääosa sopivista romutettiin jo 10 vuotta sitten ja lopuista on jo kova kilpailu. Eli hinnat pyörivät välillä 500-1000€ Mulla on pari kikarissa, mut en v***u vihjaa edes lääniä että missä Mulle ei tarvitse vihjailla kun mulla on semmonen. Voin myös myydä sen Paitsi että tuo sinun tankkisi on liian matala, eli ns. kelvoton tähän käyttöön. Tai myy se Lumikille ja 7 kääpiölle Sitähän mää just sanoin että 40-50 senttiä joutuis hitsaamaan rosteria lisää (ylä)reunaan.
Lainaus käyttäjältä: Latz - 18.06.13 - klo:18:43Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 18.06.13 - klo:07:26Lainaus käyttäjältä: Latz - 17.06.13 - klo:21:23Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 17.06.13 - klo:19:53Lainaus käyttäjältä: Latz - 17.06.13 - klo:19:20Onko kukaan väsännyt vanhasta tilatankista paljua. Rosteri olisi helppo pitää puhtaana. Tyhjennysventtiilli on pohjassa, kansi löytyy ja lämpömittari. Meillä lojuu yksi tankki minkä tilavuus on n. 1000 litraa. Se on vaan niin matala (54 senttiä) että reunoja joutuisi korottomaan 40-50 senttiä. Ulkopuolelle sitten laudoitus ja saranoiden modifiointia että kansi kääntyisi enemmän -->pois näkyvistä. Siihen sitten kamina kiinni ja kiertovesipumpun töpseli seinään. Lämmityksenhän voisi laittaa joko sinne jääpankkitilaan tai sitten suoraan kylpyveteen. Toisaalta sen jääpankkitilan voisi myös täyttää uretaanilla. Sopivaa tilatankkia saa etsiä... Koska tämä idea ei ole mitenkään uusi. Pääosa sopivista romutettiin jo 10 vuotta sitten ja lopuista on jo kova kilpailu. Eli hinnat pyörivät välillä 500-1000€ Mulla on pari kikarissa, mut en v***u vihjaa edes lääniä että missä Mulle ei tarvitse vihjailla kun mulla on semmonen. Voin myös myydä sen Paitsi että tuo sinun tankkisi on liian matala, eli ns. kelvoton tähän käyttöön. Tai myy se Lumikille ja 7 kääpiölle Sitähän mää just sanoin että 40-50 senttiä joutuis hitsaamaan rosteria lisää (ylä)reunaan.Jouni ei taaskaan tajunnu . Myis hivenenainetta niin......
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 18.06.13 - klo:19:50Lainaus käyttäjältä: Latz - 18.06.13 - klo:18:43Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 18.06.13 - klo:07:26Lainaus käyttäjältä: Latz - 17.06.13 - klo:21:23Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 17.06.13 - klo:19:53Lainaus käyttäjältä: Latz - 17.06.13 - klo:19:20Onko kukaan väsännyt vanhasta tilatankista paljua. Rosteri olisi helppo pitää puhtaana. Tyhjennysventtiilli on pohjassa, kansi löytyy ja lämpömittari. Meillä lojuu yksi tankki minkä tilavuus on n. 1000 litraa. Se on vaan niin matala (54 senttiä) että reunoja joutuisi korottomaan 40-50 senttiä. Ulkopuolelle sitten laudoitus ja saranoiden modifiointia että kansi kääntyisi enemmän -->pois näkyvistä. Siihen sitten kamina kiinni ja kiertovesipumpun töpseli seinään. Lämmityksenhän voisi laittaa joko sinne jääpankkitilaan tai sitten suoraan kylpyveteen. Toisaalta sen jääpankkitilan voisi myös täyttää uretaanilla. Sopivaa tilatankkia saa etsiä... Koska tämä idea ei ole mitenkään uusi. Pääosa sopivista romutettiin jo 10 vuotta sitten ja lopuista on jo kova kilpailu. Eli hinnat pyörivät välillä 500-1000€ Mulla on pari kikarissa, mut en v***u vihjaa edes lääniä että missä Mulle ei tarvitse vihjailla kun mulla on semmonen. Voin myös myydä sen Paitsi että tuo sinun tankkisi on liian matala, eli ns. kelvoton tähän käyttöön. Tai myy se Lumikille ja 7 kääpiölle Sitähän mää just sanoin että 40-50 senttiä joutuis hitsaamaan rosteria lisää (ylä)reunaan.Jouni ei taaskaan tajunnu . Myis hivenenainetta niin......Onks sul joku pakkomielle olla käyttämättä nimimerkkejä täällä?
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 18.06.13 - klo:19:51Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 18.06.13 - klo:19:50Lainaus käyttäjältä: Latz - 18.06.13 - klo:18:43Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 18.06.13 - klo:07:26Lainaus käyttäjältä: Latz - 17.06.13 - klo:21:23Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 17.06.13 - klo:19:53Lainaus käyttäjältä: Latz - 17.06.13 - klo:19:20Onko kukaan väsännyt vanhasta tilatankista paljua. Rosteri olisi helppo pitää puhtaana. Tyhjennysventtiilli on pohjassa, kansi löytyy ja lämpömittari. Meillä lojuu yksi tankki minkä tilavuus on n. 1000 litraa. Se on vaan niin matala (54 senttiä) että reunoja joutuisi korottomaan 40-50 senttiä. Ulkopuolelle sitten laudoitus ja saranoiden modifiointia että kansi kääntyisi enemmän -->pois näkyvistä. Siihen sitten kamina kiinni ja kiertovesipumpun töpseli seinään. Lämmityksenhän voisi laittaa joko sinne jääpankkitilaan tai sitten suoraan kylpyveteen. Toisaalta sen jääpankkitilan voisi myös täyttää uretaanilla. Sopivaa tilatankkia saa etsiä... Koska tämä idea ei ole mitenkään uusi. Pääosa sopivista romutettiin jo 10 vuotta sitten ja lopuista on jo kova kilpailu. Eli hinnat pyörivät välillä 500-1000€ Mulla on pari kikarissa, mut en v***u vihjaa edes lääniä että missä Mulle ei tarvitse vihjailla kun mulla on semmonen. Voin myös myydä sen Paitsi että tuo sinun tankkisi on liian matala, eli ns. kelvoton tähän käyttöön. Tai myy se Lumikille ja 7 kääpiölle Sitähän mää just sanoin että 40-50 senttiä joutuis hitsaamaan rosteria lisää (ylä)reunaan.Jouni ei taaskaan tajunnu . Myis hivenenainetta niin......Onks sul joku pakkomielle olla käyttämättä nimimerkkejä täällä?Sen on sorkkapöly pehmittäny aivosolut eikä se pysty enää mitään muuta kun kirjoittamaan toisten nimiä tai hakkaamaan nyrkillä. Sanainen arkku on tyhjä............
Sittenhän niitä runkkareita on kolme, Sami, Jouni ja Heikki.