Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Muslimivävykö?  (Luettu 9964 kertaa)

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori
Muslimivävykö?
Pittää vähä laittaa kevennystä,ku tahtoo noi jutut olla taas liian ankeita.
Nuorempi tyttäreni teki sellaisen tempun,jota pelekäsin jo kauan.Aikansa sekoiltuaan noitten suhteittensa kanssa hää sitte talutti eteemme ihan ilimi elävän muslimin,vävyehdokkaaksi ::)
Ensitapaamisella olin kauhusta jäykkänä,koska olen katsonut tositv:stä näitä lapsikaappausjuttuja ihan tarpeeksi,kun nämä muslimi miehet avioeron tultua kaappaavat yhteiset lapset entiseen kotimaahansa.
Ennakkoluuloja täynnä rupesin ihan kireenä kuulustelemaan tätä miestä ja nythän tuota on tutustuttu jo aika hyvin.
Uskonto asiassa tuli minulle ensimmäinen yllätys!Vävyehdokas arvostaa myös Raamattua,koska siinä on pyhiä kirjoituksia.No tämä oli mulle ihan uutta.
Toinen asia ,mikä minua myökin hämmästytti on tämä äidin palvominen! Hän sanoi olevansa äidilleen velkaa siitä,että äiti oli hänet synnyttänyt,joten hän oli valmis vaikka kuolemaan äitinsä puolesta.
Sama on myös minun suhteeni.Koska olen synnyttänyt hänelle tyttöystävän,olen arvokas ihminen,eikä minua saa kohdella huonosti.Vau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanaha Simmoparka saa koheltaa täysillä sukunsa harmina,koska löytyy ainakin yksi,joka hyväksyy hänet.Olemme viettäneet hauskoja hetkiä vertaillessamme näitä kulttuurieroja ja olen alkanut todella viihtyä hänen seurassaan.Hän ei ole mikään naisten hurmuri,hän on hyvin vaatimaton ja tunnollinen luonteeltaan.jos minulta vaikka puuttuisi rahaa,hän olisi velvollinen hankkimaan sitä minulle,koska äidiltä ei saa puuttua mitään.
Nyt se sitten tytär tempun teki.Lähti vaan puoleksi vuodeksi UUteen Seelantiin töihin ja jätti poikaparan tänne.
Haluaa kokeilla ,kestääkö tämä suhde pitkää välimatkaa.jos kestää,niin sitten vasta harkitaan yhteen menoa.Täällä me isän kanssa itkemme ja kiapaamme ja vävyehdokas lohduttaa meitä.
Joku teistä voi aatella,että miten minä tällaisia asioita kirjoittelen tänne,että joku sukulainen vois tykätä huonoa.Mutta ei pelekoa.Lapseni eivät vaivaudu lukemaan koskaan mun juttuja koska heidän mielestään äiti on tylsä :-\
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

cosmic_cowboy

• Vieras
Vs: Muslimivävykö?
Pittää vähä laittaa kevennystä,ku tahtoo noi jutut olla taas liian ankeita.
Nuorempi tyttäreni teki sellaisen tempun,jota pelekäsin jo kauan.Aikansa sekoiltuaan noitten suhteittensa kanssa hää sitte talutti eteemme ihan ilimi elävän muslimin,vävyehdokkaaksi ::)

Ei sentään kuollutta marttyyria raahannut.

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Rakkaus ei tunne rajoja ;) ja maapallo käy koko ajan pienemmäksi. Jopa Suomen maaseudulle tunkee ulkomaalaistaustaisia vävyjä ja miniöitä. Niin se maailma vaan muuttuu. 60 vuotta sitten tuli karjalaisia ja kyllä niihinkin sitten sopeuduttiin, nyt tulee jotakin muuta. Kannattaa olla ihmisiksi ulkomaan elävien kanssa, koska jossain vaiheessa koittanee sekin aika, että olemme kansallinen vähemmistö "omassa" maassamme ;)

Eikös jossain ollut juttua, että Muhammed nimen johdannaiset ovat jo kärkipäässä suomalaisten kastettujen nimistössä.

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori

Ei sentään kuollutta marttyyria raahannut.
[/quote]
 ;D ;D ;D ;D
En ole vielä kerennyt keskustella tästä terrorismista ja voi olla ettei tarviskaan.Tämän pojan kotona ei ole koskaan harrastettu tätä uskontoa,eivät käy näissä moskeijoissaan.Mutta tuntee kyllä koraanin opetukset,koska sehän on koulun tärkein oppiaine.Mutta minä olen sanonut hänelle,että en usko koraaniin,koska se on vain yhden ihmisen kirjoittama.Mutta siihen hän vain vastaa hymyllä,koska minä olen äiti,niin minulle ei saa sanoa vastaan,vaikka olisinkin väärässä.Äideillä on oikeus olla väärässä. Hänen kotimaassaan ei vanhuksia laiteta vanhainkotiin,koska se on häpeällistä,eikä kukaan halua olla sellaisen ihmisen kanssa tekemisissä,joka hylkää vanhempansa.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori

Eikös jossain ollut juttua, että Muhammed nimen johdannaiset ovat jo kärkipäässä suomalaisten kastettujen nimistössä.
[/quote]ihan totta,tämänkin pojan sukulaisia asuu jo Suomessa,osa on asunut jo kymmeniä vuosia ja ovat täysin suomalaistuneet.
Kyllähän tämä maailma ihmeelliseksi muuttuu.Tytär on ollut nyt  matkalla Uuteen Seelantiin vuorokauden ja vasta huomenna on perillä.On se kyllä rohkee,että ihan yksin lähti.toivottavasti tuosta reissusta on jotain hyötyä.On se aika tuittupää luonteeltaan.

emo-heikki

• Vieras
Otan osaa, riesa mikä riesa, mutta minkäs teet ....

Sepedeus

• Vieras

Kalliiksikin tulee tuollainen muslimivävy. Pitää raavaslihalla syöttää :D

Hälläväli

• Vieras
Se muslimi on pelkkä soluttautuja, hankkiudu siitä muhamettilaisesta eroon mitä pikimmiten, muslimien tavoiteena on kristinuskon ja muiden uskontojen tuhoaminen ja koko maailman saaminen islamilaisen vallan alle, siksihän ne nyt tunkee itseään Suomeen ja muihin pohjoismaihin, tämä seutuhan alkaa olla kristinuskon viimeisiä linnakkeita, ja nyt ne jo ovat saaneet täältä sillanpääaseman, hankkiudu siitä äijästä eroon ja vähän äkkiä

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori

Kalliiksikin tulee tuollainen muslimivävy. Pitää raavaslihalla syöttää :D
[/quote]
Ehei sepe,nyt erehyt.Seon oppinu syömään makkaraa ja kehuu,jotta on hyvää.Kaksi vuotta sitten,kun oli tullut Suomeen ei ollut eläissään syönyt makkaraa.Mutta nyt maistuu.

Komissaari

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tuulivoimalla huomiseen
Simmo

Tahdotko todella tuhota tyttäresi elämän. Kun amen kuuluu, riepua kannat selässä, marjassa, navetassa, aitaa tehdessä yms. Pikku hiljaa tyttökaverit kielletään ja itsenäisyys häipyy. Vaadi avioehto, oikeus omiin tuloihi ja ukolle metsään muuttopakko. Yleensä ne himomuslimitkin tajuaa alta vuoden kun yksinään metsässä pyllistelee  ilman muiden mielenkiintoa ja uteluita.

Kinkkua tulee olla oikeus syödä ja valmistaa omassa kotona!!!

Varoita varoita varoita ja vielä Varoita, huonoja esimerkkejä on paljon näistä. Onneksi ovat suomessa pakottaneet nämä avioeroonkin ilman murhaa.
Akana

Aulis Anttila

• Vieras
Suvaitsevaisuus
Simmo Tahdotko todella tuhota tyttäresi elämän. Kun amen kuuluu, riepua kannat selässä, marjassa, navetassa, aitaa tehdessä yms. Pikku hiljaa tyttökaverit kielletään ja itsenäisyys häipyy. Vaadi avioehto, oikeus omiin tuloihi ja ukolle metsään muuttopakko. Yleensä ne himomuslimitkin tajuaa alta vuoden kun yksinään metsässä pyllistelee  ilman muiden mielenkiintoa ja uteluita. Kinkkua tulee olla oikeus syödä ja valmistaa omassa kotona!!! Varoita varoita varoita ja vielä Varoita, huonoja esimerkkejä on paljon näistä. Onneksi ovat suomessa pakottaneet nämä avioeroonkin ilman murhaa.

SuoKustan sekulisakki näyttää - siis luemma - inhoavan kaikkia ihmisiä... kelpuutettujen joukkoon mahtuu vain "omaa väkeä"  >:(  :(  :o

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori
nyt tunkee itseään Suomeen ja muihin pohjoismaihin, tämä seutuhan alkaa olla kristinuskon viimeisiä linnakkeita, ja nyt ne jo ovat saaneet täältä sillanpääaseman, hankkiudu siitä äijästä eroon ja vähän äkkiä
[/quote] No minä nyt en pääse hänestä eroon,ku se on tytön valinta.Ei aikaiselle ihmiselle voi sanoa,kenen kanssa se saa seurustella.Tässähän on kuitenkin ainakin puoli vuotta,ennenkuin tytär tulee takasin,jotta sitte vasta näkee,onko ne yhessä vai ei.Tuo mies ei aio lähteä koskaan kotimaahansa takaisin,muuta kuin käymään.On tullut jäädäkseen.Eikait siinä mitään vikaa ole kun opiskelee ja käy myös töissä.On hirveän älykäs,kaikki tentit on suorittanut etuajassa.Minä teen siitä vielä kunnon kristityn. ::)

Komissaari

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tuulivoimalla huomiseen
Voi teitä naisia.

Millä arvosanoilla on tentit menny, suomenkielellä??

Miksi aina on näitä naisia jotka haluaa koittaa pelastaa ja parantaa retkuja??
Akana

Sepedeus

• Vieras
Voi teitä naisia.

Millä arvosanoilla on tentit menny, suomenkielellä??

Miksi aina on näitä naisia jotka haluaa koittaa pelastaa ja parantaa retkuja??

Kyl net jo viiskymppisinä ymmärtää ,kun ei saa laulaa kuin luvan perästä :D

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori
kiitos paljon,saattaa se ollakin,mutta minä luppaan tievottaa,miten asia etistyy.Voihan olla että tytär löytää sieltä kaukaa ihkaelävän maurin miehekseen.Tai aboriginaalin.Tämä mailma näyttää olevan mahtollisuuksia täynnä ;)