Ookko muuten huomannu ,et olet enää 60 viestii Lehtimäkee peräs ja sitä kautta top 3.http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=stats Kannattaa varmaan tänään illal jankata sen ohitse
Lainaus käyttäjältä: ask - 11.06.13 - klo:19:46Ookko muuten huomannu ,et olet enää 60 viestii Lehtimäkee peräs ja sitä kautta top 3.http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=stats Kannattaa varmaan tänään illal jankata sen ohitseMää en tänään jaksa jankata kauheesti, simmottis kevyttä kenttäjankkausta vaan.Empä ole kiinnittänyt huomiota tuohon listaan. Noita plussia ihmettelen vaikka koitan olla täysi *****.
Täällä alkaa näitä sivu- ja peräpersoonia olemaan siihen malliin jotta vähemmästäkin muuttuu vainoharhaiseksi...
Mää olen oikeesti supersammakko. Eiku siis 42. Ääh, eiku mää olenkin peltojenviljeliä ja perätila sekä raskas sinko (pitää muistaa tuo lukihäiriöisen jättämä väli).Mut jos paljastankin olevani Lehtimäki? Mitäs siihen sanotte? Mulkut..........
Lainaus käyttäjältä: SKN - 11.06.13 - klo:20:56Mää olen oikeesti supersammakko. Eiku siis 42. Ääh, eiku mää olenkin peltojenviljeliä ja perätila sekä raskas sinko (pitää muistaa tuo lukihäiriöisen jättämä väli).Mut jos paljastankin olevani Lehtimäki? Mitäs siihen sanotte? Mulkut.......... Et sää voi olla, koska....
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 11.06.13 - klo:20:57Lainaus käyttäjältä: SKN - 11.06.13 - klo:20:56Mää olen oikeesti supersammakko. Eiku siis 42. Ääh, eiku mää olenkin peltojenviljeliä ja perätila sekä raskas sinko (pitää muistaa tuo lukihäiriöisen jättämä väli).Mut jos paljastankin olevani Lehtimäki? Mitäs siihen sanotte? Mulkut.......... Et sää voi olla, koska....Sää olet supersammakko?ET kai sää jumalauta ole Lehtimääkiä??
Lainaus käyttäjältä: SKN - 11.06.13 - klo:20:59Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 11.06.13 - klo:20:57Lainaus käyttäjältä: SKN - 11.06.13 - klo:20:56Mää olen oikeesti supersammakko. Eiku siis 42. Ääh, eiku mää olenkin peltojenviljeliä ja perätila sekä raskas sinko (pitää muistaa tuo lukihäiriöisen jättämä väli).Mut jos paljastankin olevani Lehtimäki? Mitäs siihen sanotte? Mulkut.......... Et sää voi olla, koska....Sää olet supersammakko?ET kai sää jumalauta ole Lehtimääkiä?? No emmää oikeesti... Vaan eiko olis vinkeetä, jos esim. Lehtimäki jr. ilmestyisi joukkoomme?
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 11.06.13 - klo:21:08Lainaus käyttäjältä: SKN - 11.06.13 - klo:20:59Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 11.06.13 - klo:20:57Lainaus käyttäjältä: SKN - 11.06.13 - klo:20:56Mää olen oikeesti supersammakko. Eiku siis 42. Ääh, eiku mää olenkin peltojenviljeliä ja perätila sekä raskas sinko (pitää muistaa tuo lukihäiriöisen jättämä väli).Mut jos paljastankin olevani Lehtimäki? Mitäs siihen sanotte? Mulkut.......... Et sää voi olla, koska....Sää olet supersammakko?ET kai sää jumalauta ole Lehtimääkiä?? No emmää oikeesti... Vaan eiko olis vinkeetä, jos esim. Lehtimäki jr. ilmestyisi joukkoomme? Olishan se.