Nytko on menty siihen että investointeja syytetään täällä huonosta talouden tilasta vaikka investointeja tehdään ainakin isommissa yrityksissä historiallisen vähän? Mahtaako nuorisotyöttömyys kadota jos lopetetaan investoinnit kokonaan?
Kyllä meidän tilalla ainakin on enemmän töitä urakoitsijoille, yhtymän jäsenille, lomittajille, harjoittelijoille ja kesätyöntekijöille nyt investoinnin jälkeen...
Nyt on sitten kaksi kokonaan eri asiaa. Tuottava investointi. Ja ylikoneistaminen. Monesti poistojen, naapurin tms takia. Ensimmäinen kannattaa aina, jälkimmäinen ei koskaan. Valitettavasti kun asiaa seurailee niin maatiloilla tuntuu olevan jälkimmäiset yleisempiä kuin ensimmäiset...
Juu ja ne naapurin isot koneet aiheuttaa aina tuntemuksia, oli ne sitten hankittu tarpeeseen tahi verottajan hätistelyyn

Mä ainakin olen tyytyväinen, jos naapuri laittaa rahansa koneisiin, eikä esimerkiksi ylisuuriin vuokriin

Niin nuoriso on yhtälailla vanhempien suomalaisten kanssa yksinkertaisesti hinnoitelleet itsensä ulos markkinoilta

Jos mitään osaamaton kaveri tarttee vähintään 12 euroa tunnissa että edes viittii tulla opetteleen hommia, niin mun puolesta voi vaikka nostaa niitä päivärahoja..