Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lehtimääkijä  (Luettu 8820 kertaa)

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Lehtimääkijä
Perusuomalaiset ja "Pope the Man"-tyyppiset ihmiset on kovin herkkiä suuttumaan, näemmä.

Jos Lehtimäääkijä olis edes yhen illan kommentoimatta mun ja opelmiehen tarinointia, niin ihme olis.

MIkä helvetin fetissi lehtimääkijällä on kepulaisiin pikku-tyttöihin :o :o ??? ??? Joka toisessa kirjoituksessa mainitaan pikku-tyttö.

Täysin epäpoliittisena henkilönä ihmettelen tuota persuvainoa,onhan siitä suunnasta mun mielestäni tullut ihan järkeviä juttuja  mut niitä on vastustettava kun tulevat vikasuunnasta, ehkä minunkin olis harkittavaseuraavissa vaaleissa tuota äänestyskäyttäytymistä ,luulen ettää nää viime aikojen töppäykset ajavat monet muutkin persujen leiriin,  vaikka ei muuta perustetta olisikaan kun vastustus nykymenoon

Totta, persuilta on tullut monta asiallista ja varsin hyvää kannanottoa, tosin yksikään niistä järkevistä persuista ei ole eksynyt tälle foorumille  8)

eihän  niitä  täällä  kaivatakkaan  koska  palstan  keput   ovat   pellekepujen 
yksinkertaisinta   pöhjasakkaa   niin  miksi  täällä  järkeviä  kaivattaisiinkaan :P :P :P :P
Jaaha Lehtimäki puolustelee loukkaavaa käytöstään – häpeäisit edes.

pikkukeputyttöseen   saa   aina  liikettä   kun  kepun   mainitsen,,,,,,,,on  siinä
kepussa   tosiaan   hävettävää    :P :P :P
Jospa Lehtimäki on itse kaikkein suurin pellekepu?

– tarkoitatko sinä ihan tosissaan että saat liikettä pikku tyttösiin – tuohan täyttää rikoksen tunnusmerkit. >:(
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Perusuomalaiset ja "Pope the Man"-tyyppiset ihmiset on kovin herkkiä suuttumaan, näemmä.

Jos Lehtimäääkijä olis edes yhen illan kommentoimatta mun ja opelmiehen tarinointia, niin ihme olis.

MIkä helvetin fetissi lehtimääkijällä on kepulaisiin pikku-tyttöihin :o :o ??? ??? Joka toisessa kirjoituksessa mainitaan pikku-tyttö.

Täysin epäpoliittisena henkilönä ihmettelen tuota persuvainoa,onhan siitä suunnasta mun mielestäni tullut ihan järkeviä juttuja  mut niitä on vastustettava kun tulevat vikasuunnasta, ehkä minunkin olis harkittavaseuraavissa vaaleissa tuota äänestyskäyttäytymistä ,luulen ettää nää viime aikojen töppäykset ajavat monet muutkin persujen leiriin,  vaikka ei muuta perustetta olisikaan kun vastustus nykymenoon

Totta, persuilta on tullut monta asiallista ja varsin hyvää kannanottoa, tosin yksikään niistä järkevistä persuista ei ole eksynyt tälle foorumille  8)

yksinkertaisinta   pöhjasakkaa   niin  miksi  täällä  järkeviä  kaivattaisiinkaan :P :P :P :P

pikkukeputyttöseen   saa   aina  liikettä   kun  kepun   mainitsen,,,,,,,,on  siinä

– tarkoitatko sinä ihan tosissaan että saat liikettä pikku tyttösiin – tuohan täyttää rikoksen tunnusmerkit. >:(

Nää puhdasoppisuuttaan korostavat on yleensä jotain käännynnäisiä, esim. ex-kepulaisia.
It ain't over till the fat lady sings

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia

Nää puhdasoppisuuttaan korostavat on yleensä jotain käännynnäisiä, esim. ex-kepulaisia.
Niin muuten onkin.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_Maaseudun_Puolue
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
"kepuhallitus  sen  kreikan  tukemisen  aloitti    ja   ilmoitti    että   me   tienataan  tällä
ja   estetään   laman  tulo  suomeen  "

"ei  kait  se   mustamakkaramissi   ole  aloitteentekijänä  noissa  pikku  kisoissa  "

"juuuu,,,,,ja  suomalaisissa  lehdissä   on   vaikka  kuinka  paljon  kulttuurinrikastuttajien
tekemiä   tai  yrityksiä  raiskata,,,,,,lukaiskaapa  iltalehdet"

"demaridosentti   timonen   aamulehden  kolumnissaan   päivittelikin  kaikkien
valtakunnan   pellejen   haalimista  politiikkaan,,,,,,,,mutta  silloin  vain  pieni
politiikan  eliitti  saa  pitää   valtaa   kun   kansan  huomio  kiinnitetään   pelle-edustajiin  "

"nooo,,,,veeti,,,,sittenhän   kepu  oli  oikeassa  että  velkaa  pitää  ottaa   määrättömästi
lisää,,,,,,kyllä   euro   sen  hoitaa    "

"kun  mainitsin  kanki-kaikkosen   niin  piskit  menivät  halpaan  makkaraan  ja  alkoivat
räksyttää ,,,,,,sitä   se  kepulaisuus  teettää   kun   älli  ei  piisaa   niin  aletaan 
henkilöön  kohdistuva   ärhentely  usean  piskin  voimin "

"
lapsoset   ovat   aktiivisia  kuin   kepulainen  pikkutyttö   joka   häiriintenyisyydessään
etsii   toisista   jotain   vikaa   arvostelemalla   olemusta,   ulkomuotoa,  käyttäytymistä
ja   eritoten   kääntämällä  kaiken   sanotun   kohteekseen   ottamaansa  henkilöön,,,,,
olisikoos  aika  aikustua  ja   käytte   lääkärillä  koska   paha  olonne   ei   tuota
palstalle  mitään   älykästä   vaan   häpäisette  itsenne

"eiköös  raiskaukset  ole  syyttäjän  asia    kuten kepun   talousrikoksetkin,,,,,,,,pellekepujen
sekaantumiset   yksityisyrittäjänaisiin   ovat   vain  lehdistön  herkkua   "

"alkaakohan  kepun  uskonsoturit   lähettää   apinankuvia  tuolle  ex-pomolle  mielipiteistään    "

"kepuhallitus  vain   yritti   piristää  kansantaloutta   putsaamalla  mummojen 
säästöt   kiertoon  "

"juuuuuu,,,,,sellaista  se  on   täällä  poliittisten  tuomioitten  maassa,,,,,,ei   kaikkosellekaan
anneta   edes   nekkerilasta   adoptioon   

"taas   osuin   kepun   pimeeseen   ytimeen   koska   piskit   alkoivat   räköttää     

"taidat  olla  hyvällä  palkalla  virassa  kepussa   "

"aika  paljon  ne  pellekeput   ovatkin  tehneet   kun  noinkin  pitkään  luettelit  "

"miksi    muuan  pienpuolueen  sipilä  ilmoitti   aamuteeveessä  taannoin  uskovansa
vakuuksien  olemassaoloon,,,,,,,,,tosin  parin  tunnin  päästä   avustaja   oli 
lehdistötiedotteeseen   pudottanut   vakuuksien    prosenttiarvoa,,,,,,70  %   vakuudet "   

tällainen   teksti  saa   kepun  rakkikoirat   räksyttämään   tuntikausia  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D