Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paras pankki  (Luettu 3730 kertaa)

sorkkahessu

• Vieras
Paras pankki
Ei ole tullut seurattua millä hinnalla mistäkin pankista rahaa saa . Mikä on teidän mielestänne paras pankki ja mikä korko . :-\

Sepedeus

• Vieras
Vs: Paras pankki
Ei ole tullut seurattua millä hinnalla mistäkin pankista rahaa saa . Mikä on teidän mielestänne paras pankki ja mikä korko . :-\

Pankkeja ei voi vertailla lainakoron suhteen. Ainut oikea vertailu on talletuskorko. Lainakorot heittelee riskien mukaan. Esim. M-Realin lainat on luokiteltu roskalainoiksi tämän päivän hesarin mukaan korko 20%. Eräpäivä on kuulemma 2013. Silloin tulee noutaja ,ellei jo sitäkin ennemmin :D

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori
minä oon aina luottanut Ossuuspankkiin ja luotan edelleen.Tosin muita en ole kokeillut.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Sepedeus

• Vieras
minä oon aina luottanut Ossuuspankkiin ja luotan edelleen.Tosin muita en ole kokeillut.

Mä oon taas kokeillu kaikki muut ,mutten ossuuspankkia :D

Cynic

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Veripankki. Sieltä saa kun eniten tarvitsee  :P

sorkkahessu

• Vieras
Tossa vaan noita korkoa vertailin ja huomasin et korkokattoa ois tälläselle pienivelkaiselle yrittäjälle hyvä juttu . Halvin tarjous oli 4,5 % . Paikallisosuuspankkiin makselen 6,5 %

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori

[/quote]
Eipä mulla ollu silloin aikaa lähtee kaupunkiin pankkien perrään juoksemaan..... :o
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

UCD

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutten ossuuspankkia
Ilman kaksia rukkasia ei siihen oveen pysty tarttumaan  :D
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

samppaj76

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
osuuspankin kanssa on toiminut hyvin rahoitusta on saanut kun on tarvinnut. kun reippaasti lyhentää lainoja pankille tulee uskottavaksi että asiat hoidetaan. kannattaa katsoa mikä on pankin provisio koron päälle ja verrata eri rahoitus vaihtoehtoja.

Sepedeus

• Vieras

Eipä mulla ollu silloin aikaa lähtee kaupunkiin pankkien perrään juoksemaan..... :o
[/quote]

Kannattaa asua torin laidalla järven rannalla :D

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Ainakin pari paikallista täpinäreiskaa on mennyt osuuspankista liedon säästöpankkiin. Itse sitten viime keväänä menin kans, kysyin omasta sen hetkisestä pankista maanostolainaa ja pankinjohtaja sanoin hulluksi ;D Joten ainakin liedon sp on kovin avokätinen rahoittamaan kaikkea "järjetöntä"..... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159