Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tyo peräinen maahanmuutto pakenee suomesta  (Luettu 9487 kertaa)

raskas sinko

  • Vieras
Vs: Slummiutuminen... sekö meillä edessä

miksi  tuo  18   vuotias   ei   ole  ammattikoulussa  tai  töissä   vaan  loisii   3500   euron
kuukausituloilla,,,,,,,että  sellaista  köyhyyttä    ja    mitä   tulee   ympäristön  vaikutukseen
niin   omiensa   parissa   tuo   lienee   kasvanut   :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
Miten siellä vois olla, kun persukersat vetää turpiin ja haukkuu mutakuonoksi  ::)

Mistä muuten tiiät nuo kuukausitulot? Vai luuletko vaan, niinkun kaiken muunkin?

vooiiiiiii   tuota  sinun  lemmikkisompassiasi,,,,,,,kuinka  se  onkaan  väärin  kohdeltu
kun  tuon  ikäisenä  jo  pitkä  rikosrekisteri   eikä  se  tule  siitä  että  mutiaista
on  lyöty  kuonoon  :P

kuukausitulot  ovat  kaikkien  nähtävinä  koska  he  hettävät   rahaa  nostaessaan
tiliotteet   kadulle  8)


http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288568242469.html mitä sanoo lehtimäki persut ovat maahanmuuttaja ystävällinen puolue ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Tyo peräinen maahanmuutto pakenee suomesta
Tässä Soini on oikeassa,  "Suomen asuntopolitiikkaa Soini syytti Pressiklubissa "modernista fasismista".
- Meiltä kielletään perustuslaillinen oikeus valita asuinpaikka ja kaikkien on muutettava tiiviisiin asumiskeskuksiin.  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Tyo peräinen maahanmuutto pakenee suomesta
Tässä Soini on oikeassa,  "Suomen asuntopolitiikkaa Soini syytti Pressiklubissa "modernista fasismista".
- Meiltä kielletään perustuslaillinen oikeus valita asuinpaikka ja kaikkien on muutettava tiiviisiin asumiskeskuksiin.  :o
Jos perustuslaki antaa oikeuden rakentaa tupansa mun pellon reunaan ja alkaa seuraavana vuonna sanella, mitä pellolla saa tehdä ja milloin, on perustuslaki perseestä. Asuinpaikan saa valita, mutta seuraukset pitää kantaa itse. Jos haluaa rakentaa pellon viereen, voi paska haista silloin tällöin ja pölyä ja melua riittää. Jos haluaa rakentaa kilometrin päähän kaikesta, joutuu maksaa tiensä ja sen kunnossapidon 100% itse. Sähköstä, vedestä ja viemäröinnistä puhumattakaan.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Tyo peräinen maahanmuutto pakenee suomesta
Tässä Soini on oikeassa,  "Suomen asuntopolitiikkaa Soini syytti Pressiklubissa "modernista fasismista".
- Meiltä kielletään perustuslaillinen oikeus valita asuinpaikka ja kaikkien on muutettava tiiviisiin asumiskeskuksiin.  :o
Jos perustuslaki antaa oikeuden rakentaa tupansa mun pellon reunaan ja alkaa seuraavana vuonna sanella, mitä pellolla saa tehdä ja milloin, on perustuslaki perseestä. Asuinpaikan saa valita, mutta seuraukset pitää kantaa itse. Jos haluaa rakentaa pellon viereen, voi paska haista silloin tällöin ja pölyä ja melua riittää. Jos haluaa rakentaa kilometrin päähän kaikesta, joutuu maksaa tiensä ja sen kunnossapidon 100% itse. Sähköstä, vedestä ja viemäröinnistä puhumattakaan.


et  kai  tuollaista  vuodatusta  päästäisi  jos  rakentaja  olisi   tummaihoinen   parempi ihminen,
kulttuurinrikastuttaja entinen   maantierosvo  ??? ??? ???

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Tyo peräinen maahanmuutto pakenee suomesta
Tässä Soini on oikeassa,  "Suomen asuntopolitiikkaa Soini syytti Pressiklubissa "modernista fasismista".
- Meiltä kielletään perustuslaillinen oikeus valita asuinpaikka ja kaikkien on muutettava tiiviisiin asumiskeskuksiin.  :o
Jos perustuslaki antaa oikeuden rakentaa tupansa mun pellon reunaan ja alkaa seuraavana vuonna sanella, mitä pellolla saa tehdä ja milloin, on perustuslaki perseestä. Asuinpaikan saa valita, mutta seuraukset pitää kantaa itse. Jos haluaa rakentaa pellon viereen, voi paska haista silloin tällöin ja pölyä ja melua riittää. Jos haluaa rakentaa kilometrin päähän kaikesta, joutuu maksaa tiensä ja sen kunnossapidon 100% itse. Sähköstä, vedestä ja viemäröinnistä puhumattakaan.

Eikös noi joudu itse maksamaan, ainakin täällä pitää ite maksaa sähköt, vedet, viemärit, omat tiet jne...  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Tyo peräinen maahanmuutto pakenee suomesta

et  kai  tuollaista  vuodatusta  päästäisi  jos  rakentaja  olisi   tummaihoinen   parempi ihminen,
kulttuurinrikastuttaja entinen   maantierosvo  ??? ??? ???
Sää taas sotket typeryyttäsi tai huviksesi asioita ;D Mulle katsos ihminen on ihminen ihonväristä ja rodusta riippumatta.  Teille ratseille se on niiiiiin vaikia ymmärtää, teille kun toiset on toisia parempia ...musta rikollinen on rikollinen siinä kuin valkoinen rikollinen, tai ruskea, tai keltainen, tai punainen....
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Tyo peräinen maahanmuutto pakenee suomesta

et  kai  tuollaista  vuodatusta  päästäisi  jos  rakentaja  olisi   tummaihoinen   parempi ihminen,
kulttuurinrikastuttaja entinen   maantierosvo  ??? ??? ???
Sää taas sotket typeryyttäsi tai huviksesi asioita ;D Mulle katsos ihminen on ihminen ihonväristä ja rodusta riippumatta.  Teille ratseille se on niiiiiin vaikia ymmärtää, teille kun toiset on toisia parempia ...musta rikollinen on rikollinen siinä kuin valkoinen rikollinen, tai ruskea, tai keltainen, tai punainen....

Minä oikein ymmärrä tuota rikollinen hokemista, ihminen voi joutua tekemään ja elämään rikosten parissa, tuntematta mitään erityistä vetoa rikollisuuteen  :(
Näissä asioissa kannattaa pitää järki mukana, tarvitaan maahanmuuttoa, ylimääräistä porukkaa pitää ottaa varovasti, mutta väestö alkaa supistua jos ei uutta verta saada ulkomailta ja talous taantuu, jos väki vähenee  :(
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

raskas sinko

  • Vieras
Vs: Tyo peräinen maahanmuutto pakenee suomesta

Herpertin kannattaisi tutustua tarkemmin kuinka paljon nämä kulttuurin rikastuttajat maksaa yhteiskunnalle ja huomata etytei hyötyjä ole ainoastaan haittoja kun nykyisten kulujen päälle tulee vielä kulttuurin rikastajien kulut päälle ???

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Tyo peräinen maahanmuutto pakenee suomesta

Herpertin kannattaisi tutustua tarkemmin kuinka paljon nämä kulttuurin rikastuttajat maksaa yhteiskunnalle ja huomata etytei hyötyjä ole ainoastaan haittoja kun nykyisten kulujen päälle tulee vielä kulttuurin rikastajien kulut päälle ???
Vai ei ole hyötyjä...taas ihan täyttä asennevammasontaa ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

raskas sinko

  • Vieras
Vs: Tyo peräinen maahanmuutto pakenee suomesta

Herpertin kannattaisi tutustua tarkemmin kuinka paljon nämä kulttuurin rikastuttajat maksaa yhteiskunnalle ja huomata etytei hyötyjä ole ainoastaan haittoja kun nykyisten kulujen päälle tulee vielä kulttuurin rikastajien kulut päälle ???
Vai ei ole hyötyjä...taas ihan täyttä asennevammasontaa ;D

Kun tulot ja menot lasketaan ollaan pakkasella,kauanko aatami pyörittäisi tilaansa tappiolla ja syyttelisi sitten muita asennevamma sonnasta,Ainoastaan sinulla on asenne vamma jota kutsutaan sinisilmäisyydeksi tahi tyhmyydeksi.

http://rahmispossu.net/2013/04/15/norja-maahanmuutto-maksanut-71-miljardia-seitsemassa-vuodessa/

Viimeksi muokattu: 25.05.13 - klo:22:24 kirjoittanut raskas sinko

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Tyo peräinen maahanmuutto pakenee suomesta
SVT:n uutisissa illalla haastattelivat Somalian ulkoministeriä. Hän kehoitti kaikkia Ruotsissa asuvia somaleja, jotka haluavat muuttaa takaisin Somaliaan, tekemään se nyt.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Tyo peräinen maahanmuutto pakenee suomesta


Kun tulot ja menot lasketaan ollaan pakkasella,kauanko aatami pyörittäisi tilaansa tappiolla ja syyttelisi sitten muita asennevamma sonnasta,Ainoastaan sinulla on asenne vamma jota kutsutaan sinisilmäisyydeksi tahi tyhmyydeksi.

http://rahmispossu.net/2013/04/15/norja-maahanmuutto-maksanut-71-miljardia-seitsemassa-vuodessa/
Ja lähde on erittäin luotettava asennebloggari internjetin ihmeellisestä maailmasta. Lähdekritiikkis on entisellään...Mä en näes tunne muita kuin työssäkäyviä maahanmuuttajia ja perustan käsitykseni sille, enkä millekään kotinatsin blogille pääkaupunkiseudulta. Blogin luonnehdinnassa kirjoittaja nostaa itsensä muiden yläpuolelle, näkijäksi ja ilmoittaa kertovansa vain maahanmuuton negatiivisista vaikutuksista. Tooooodella luotettava lähde ;D ;D

Lainaus
Sikolätti on riippumaton, pottunokkaystävällinen, muiden Pohjoismaiden tapahtumiin keskittyvä uutis- ja mielipidesivusto, jonka tarkoitus on täydentää ja kommentoida valtamedian yhteiskunnasta välittämää kuvaa, mikä usein on vääristynyt, puolueellinen ja toisinaan jopa harhaanjohtava.

Voittopuolisesti artikkeleissa käsitellään harjoitetun maahanmuuttopolitiikan kielteisiä vaikutuksia yhteiskuntaan, mutta sikolätti ei karta muitakaan aihealueita, joissa ilmaisunvapaus on vaarantunut poliittisen korrektiuden ja ääriajattelun ansiosta.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Tyo peräinen maahanmuutto pakenee suomesta

Herpertin kannattaisi tutustua tarkemmin kuinka paljon nämä kulttuurin rikastuttajat maksaa yhteiskunnalle ja huomata etytei hyötyjä ole ainoastaan haittoja kun nykyisten kulujen päälle tulee vielä kulttuurin rikastajien kulut päälle ???
Vai ei ole hyötyjä...taas ihan täyttä asennevammasontaa ;D

ainoat  hyötyjät  ovat  kaupunkien  asuntosijoittajat  8)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Tyo peräinen maahanmuutto pakenee suomesta

et  kai  tuollaista  vuodatusta  päästäisi  jos  rakentaja  olisi   tummaihoinen   parempi ihminen,
kulttuurinrikastuttaja entinen   maantierosvo  ??? ??? ???
Sää taas sotket typeryyttäsi tai huviksesi asioita ;D Mulle katsos ihminen on ihminen ihonväristä ja rodusta riippumatta.  Teille ratseille se on niiiiiin vaikia ymmärtää, teille kun toiset on toisia parempia ...musta rikollinen on rikollinen siinä kuin valkoinen rikollinen, tai ruskea, tai keltainen, tai punainen....

rasistikorttia  osataan  täällä   käyttää  kepuhallituksen  ajan  epäonnistuneen
maahanotto  politiikan  arvostelijoita  vastaan   ja   muutamat   uskonsoturit   
yrittävät   henkilöön  menevää   alatyylistä  osoittelua    oikeassa   olevia  kohtaan. :(

maahantulijan  on   itse  osoitettava  että on   yhteiskuntakelpoinen   ja  työkykyinen
oloihimme  sopeutuva   ihonväristään   huolimatta     eikä   käytä   sitä
suojaväriään    apuna   sopeuttumattomuuteensa ,,,,,,,,,,siinä   kantani
herpertille  ja   aatamille   ja   heidän  rakkikoirilleen 8)