Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe VAROITUS: 09-3158 6060 Huijari soittaa luettelopalveluja??  (Luettu 85616 kertaa)

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Tänään minulle soitettiin kahdesti +3589 3158 6060 numerosta. Molemmilla kerroilla olin sattumalta luuri valmiiksi kädessä. Välittömästä vastauksesta huolimatta, soittaja on iskenyt luurin korvaan sanomatta mitään..

..Taktiikkana varmaan saada peltokiireinen maajussi soittamaan takaisin, ja lupautumaan lisätiedon vastaanottamiseen postitse. Jos erehdyt lupautumaan materiaalin vastaanottoon, olet jo kalliissa koukussa..

..Googlasin numeron, ja Suomi24 keskustelun perusteella numeron takaa löytyy röyhkeä huijarifirma:
Jos erehdyt pyytämään lisätietoja, etkä kieltäydy ottamasta palvelua käyttöön seitsemän päivän kuluessa, huomaat tehneesi 112 € -370 € vuosisopimuksen joka jatkuu automaattisesti, ellet hoksaa irtisanoa...



"huijauksen uhri 4.4.2013 20:21

Hei,
Kiitos tositarinasta. Minulle kävi samoin. En ole tilannut palvelua, ainostaan antanut luvan lähettää infoa sähköpostiini. Nyt tuli lasku. Kun lähetin viestin asiakaspalveluun, sain vastauksen, että lasku pitää maksaa, koska en ole perunut tilausta määräaikaan mennessä. Mistä ihmeestä olisin voinut tietää määräajan, kun en ollut edes avannut viestiä, jonka 16100 minulle oli lähettänyt enkä kirjautunut ohjelmaan, enkä aktivoinut tunnusta. En ollut tehnyt yhtään mitään, ja siitä tuli 112 e lasku ajalta 03.04-2013-02.07.2013."


http://keskustelu.suomi24.fi/node/6798811
Slippin 'n sliding

cosmic_cowboy

  • Vieras
Saattaa olla myös robotti, joka soittelee enemmän puheluja kuin myyntihenkilö ehtii hoitaa. Periaatteena on, että heti kun edellinen puhelu on loppu, on uusi asiakas linjalla.

Muuten kuvio menee juuri tuolla tavalla. Moni yrittäjä haksahtaa luulemaan, että puhelinmyynnissä on 14 vrk:n peruutusaika, mutta se pätee vain kuluttajamyyntiä. Noihin saattaa tehota se, että ilmoittaa nauhoittavansa puhelun ja sitten pyytää kertomaan mitä palvelua soittaja edustaa, sitten kieltää kaikki sopimukset ja tietojen esille laiton.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Tänä keväänä tuli perintätoimistolta kirje että olen jättänyt 02202tjsp. numeropalvelun laskun maksamatta. Alkuperäinen summa oli ollut 90€ ja eräpäivä syksyllä 2005. Nyt saamisia oli kertynyt kuluineen 230€. Soitin perintätoimistoon, automaatti vastasi ja pyysi painamaan numeroa x jos halusin reklamoida. Painoin ja automaatti tokaisi että reklamaatiot vain kirjallisesti ja katkaisi puhelun. Seuraavaksi yritin saada yhteyttä ko. numeropalveluun, turhaan. Lähetin s-postia ja pyysin kopiota alkuperäisestä laskusta ja tietoa mitä palveluja oli tilattu. Ei vastausta. Viikon kuluttua tuli mieleen selvitellä 02202 firman taustoja. Ko. puljun omisti yritys jonka kotisivuilla oli maininta että saatavien perinnän yhteydessä on lähtenyt aiheettomia perintäkirjeitä, pahoiteltiin tilannetta ja luvattiin lisää maksuaikaa niille joiden maksut on saamatta. Aiheettomat karhuamiset luvattiin oikaista. N. viikon kuluttua tästä tuli kirje että perintätoimista on luovuttu. 
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Tänään minulle soitettiin kahdesti +3589 3158 6060 numerosta. Molemmilla kerroilla olin sattumalta luuri valmiiksi kädessä. Välittömästä vastauksesta huolimatta, soittaja on iskenyt luurin korvaan sanomatta mitään..

..Taktiikkana varmaan saada peltokiireinen maajussi soittamaan takaisin, ja lupautumaan lisätiedon vastaanottamiseen postitse. Jos erehdyt lupautumaan materiaalin vastaanottoon, olet jo kalliissa koukussa..

..Googlasin numeron, ja Suomi24 keskustelun perusteella numeron takaa löytyy röyhkeä huijarifirma:
Jos erehdyt pyytämään lisätietoja, etkä kieltäydy ottamasta palvelua käyttöön seitsemän päivän kuluessa, huomaat tehneesi 112 € -370 € vuosisopimuksen joka jatkuu automaattisesti, ellet hoksaa irtisanoa...



"huijauksen uhri 4.4.2013 20:21

Hei,
Kiitos tositarinasta. Minulle kävi samoin. En ole tilannut palvelua, ainostaan antanut luvan lähettää infoa sähköpostiini. Nyt tuli lasku. Kun lähetin viestin asiakaspalveluun, sain vastauksen, että lasku pitää maksaa, koska en ole perunut tilausta määräaikaan mennessä. Mistä ihmeestä olisin voinut tietää määräajan, kun en ollut edes avannut viestiä, jonka 16100 minulle oli lähettänyt enkä kirjautunut ohjelmaan, enkä aktivoinut tunnusta. En ollut tehnyt yhtään mitään, ja siitä tuli 112 e lasku ajalta 03.04-2013-02.07.2013."


http://keskustelu.suomi24.fi/node/6798811

 Nyt tuo soitti mulle. "Tässä Harri Suomen yritys- ja luottorekisteristä terve.."
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

kaaleppi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 762
NYTHÄN ON NIIN, että aina kun teille jotain kaupitellaan nykypäivänä, niin kysytte aina ja kaikilta että sisältyykö hommaan jotain automaattisia tulemisia jatkossa jos ei erikseen peruuta. Ja jos sisältyy niin ette osta sama kuinka hyvä tarjous on, vaikka kaupiteltaisiin miljoonaa eurolla. Tämä markkinointitapa on hävitettävä kokonaan, ja se miten se hävitetään on totaalitorppaus aina tavattaessa ja syyksi on sanottava suoraan että tätä venkoilua ei suvaita, kaupattiin mitä tahansa sama kuinka edullisesti.

roadman

  • Vieras
NYTHÄN ON NIIN, että aina kun teille jotain kaupitellaan nykypäivänä, niin kysytte aina ja kaikilta että sisältyykö hommaan jotain automaattisia tulemisia jatkossa jos ei erikseen peruuta. Ja jos sisältyy niin ette osta sama kuinka hyvä tarjous on, vaikka kaupiteltaisiin miljoonaa eurolla. Tämä markkinointitapa on hävitettävä kokonaan, ja se miten se hävitetään on totaalitorppaus aina tavattaessa ja syyksi on sanottava suoraan että tätä venkoilua ei suvaita, kaupattiin mitä tahansa sama kuinka edullisesti.

Parhaat tarjoo jo ilmaiseksi tavaraa. kysäsen aina  mihin tässä sitoutuu. Yleensä tulee piiiiiiiiitkä hiljaisuus ja sitten kurkkua kakistellen tulee homman pointti sieltä.
Meillä ei osteta eikä tilata mitään puhelin myynnin kautta.
Monasto sanonu jos haluat myydä niin hilaappa se ahteris meitin pihalle niin voidaan sitten ehkä keskustella mutta osto takuuta ei tule. Eipä oo vielä ketään näkyny.

mixutech

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 342
Mulle soitettiin tänään tästä numerosta ja se kauppasi käytännön maamieslehteä.

En tilannu!

Penniless

  • Vieras
Numerot voi kiertää nopeasti toiselle toimijalle . Itse tallensin pesu-aine firmasta soitetut numerot muistiin omaperäisellä  "nimikoodilla" :P.
Eräänä aamuna tuo numero soittikin taas minulle ja epäröinnin jälkeen vastasin koska olin tilannut vähän aiemmin seminologin ja käyntiajan ilmoituksen  .
No ,numerosta soittikin  sitten tuttu nais-seminologi.

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3118
Kun te vastaate ja ne yrittää myydä jotain. Kysy heidän veronumero ja laskutusosoite hukkaanmenneestä ajasta.

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Englantilaisesta puhelinumerosta soitettiin kahdesti tässä joitakin viikkoja sitten itäeurooppalaisesti murtaen ja pyydettiin sähköpostiosoitetta, että olisi saanut jotakin tietoa jostakin josta en saanut selvää. Jätin kertomatta. Lisäksi tuli samaisesta maasta tekstari samaisella kielellä, että olet voittanut miljoonia. Deletoin.

Puhelinmyyjille sanon, kiitos ei. Jos ei mene kerralla jakeluun, painan punaista luuria.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5857
Englantilaisesta puhelinumerosta soitettiin kahdesti tässä joitakin viikkoja sitten itäeurooppalaisesti murtaen ja pyydettiin sähköpostiosoitetta, että olisi saanut jotakin tietoa jostakin josta en saanut selvää. Jätin kertomatta. Lisäksi tuli samaisesta maasta tekstari samaisella kielellä, että olet voittanut miljoonia. Deletoin.


Joskus 04.jotain viime yönä tuli samantapainen viesti missä kerrottiin sinun voittaan ihan ison kasan puntia jonkinlaisessa lotossa. Jotain olisi pitänyt tehdä sen voiton lunastamiseksi, en jaksanut siihen aikaa lukea ajatuksella ja poistin viestin. Tuskin olisin muuten edes lukenut sitä tuohon aikaan mutta vaimo kun oli herännyt viestin merkkiääneen niin herätti minut sitten "kostoksi" lukemaan sen..   ::)  ;D  >:(

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Onkos teille tullut Jutalta tai Tainalta viestejä, että haluaisivat tavata??  ;)

Kamikaze

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 124
Kiinan suuntanumerosta ovat pari kertaa soitelleet ja englannin murteella ilmotelleet, että heillä olis bisnes-ehdotuksia. Sitten ovat kyselleet sähköpostiosotetta. Eipä tullut tehtyä pisnestä.

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Tänään minulle soitettiin kahdesti +3589 3158 6060 numerosta. Molemmilla kerroilla olin sattumalta luuri valmiiksi kädessä. Välittömästä vastauksesta huolimatta, soittaja on iskenyt luurin korvaan sanomatta mitään..

..Taktiikkana varmaan saada peltokiireinen maajussi soittamaan takaisin, ja lupautumaan lisätiedon vastaanottamiseen postitse. Jos erehdyt lupautumaan materiaalin vastaanottoon, olet jo kalliissa koukussa..

..Googlasin numeron, ja Suomi24 keskustelun perusteella numeron takaa löytyy röyhkeä huijarifirma:
Jos erehdyt pyytämään lisätietoja, etkä kieltäydy ottamasta palvelua käyttöön seitsemän päivän kuluessa, huomaat tehneesi 112 € -370 € vuosisopimuksen joka jatkuu automaattisesti, ellet hoksaa irtisanoa...



"huijauksen uhri 4.4.2013 20:21

Hei,
Kiitos tositarinasta. Minulle kävi samoin. En ole tilannut palvelua, ainostaan antanut luvan lähettää infoa sähköpostiini. Nyt tuli lasku. Kun lähetin viestin asiakaspalveluun, sain vastauksen, että lasku pitää maksaa, koska en ole perunut tilausta määräaikaan mennessä. Mistä ihmeestä olisin voinut tietää määräajan, kun en ollut edes avannut viestiä, jonka 16100 minulle oli lähettänyt enkä kirjautunut ohjelmaan, enkä aktivoinut tunnusta. En ollut tehnyt yhtään mitään, ja siitä tuli 112 e lasku ajalta 03.04-2013-02.07.2013."


http://keskustelu.suomi24.fi/node/6798811

 Nyt tuo soitti mulle. "Tässä Harri Suomen yritys- ja luottorekisteristä terve.."
mikskohän Harri löi luurin kiinni?numerotiedustelusta ei mitään tietoa,eikä Harrikaan vastaa mulle ;D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.