Joku oli IS:n keskustelussa tiivistänyt asian napakasti:Maailmanennätyksiä suomesta Suomalaista rakentamista: Maailman eniten määräyksiä. Maailman eniten veroja. Maailman kallein hinta. Maailman huonoin laatu.Fantastista moraalikatoa!!!
Lainaus käyttäjältä: Paalaaja - 09.05.13 - klo:23:34Joku oli IS:n keskustelussa tiivistänyt asian napakasti:Maailmanennätyksiä suomesta Suomalaista rakentamista: Maailman eniten määräyksiä. Maailman eniten veroja. Maailman kallein hinta. Maailman huonoin laatu.Fantastista moraalikatoa!!! ja halvat ulkolaiset rakentajat....mihin menee erotus
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 10.05.13 - klo:00:07Lainaus käyttäjältä: Paalaaja - 09.05.13 - klo:23:34Joku oli IS:n keskustelussa tiivistänyt asian napakasti:Maailmanennätyksiä suomesta Suomalaista rakentamista: Maailman eniten määräyksiä. Maailman eniten veroja. Maailman kallein hinta. Maailman huonoin laatu.Fantastista moraalikatoa!!! ja halvat ulkolaiset rakentajat....mihin menee erotus En käsitä kuinka 99% maapallon väestöstä oikeen pärjää. (ilman Valiota)
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 10.05.13 - klo:06:14Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 10.05.13 - klo:00:07Lainaus käyttäjältä: Paalaaja - 09.05.13 - klo:23:34Joku oli IS:n keskustelussa tiivistänyt asian napakasti:Maailmanennätyksiä suomesta Suomalaista rakentamista: Maailman eniten määräyksiä. Maailman eniten veroja. Maailman kallein hinta. Maailman huonoin laatu.Fantastista moraalikatoa!!! ja halvat ulkolaiset rakentajat....mihin menee erotus En käsitä kuinka 99% maapallon väestöstä oikeen pärjää. (ilman Valiota) etkös sinä itse ole ihan elävä esimerkki siitä pärjäämisestä.
Valion parhain mainos on SDP
Kerro vaan
Lainaus käyttäjältä: Fuller - 10.05.13 - klo:22:57Kerro vaan Saako Jyrkille kertoo. Jyrkikin on mun Facebook kaveri
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 10.05.13 - klo:22:59Lainaus käyttäjältä: Fuller - 10.05.13 - klo:22:57Kerro vaan Saako Jyrkille kertoo. Jyrkikin on mun Facebook kaveri Kyllä sää nyt sotket keskenään interneetin ja wastpookin...
Lainaus käyttäjältä: Paalaaja - 10.05.13 - klo:23:36Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 10.05.13 - klo:22:59Lainaus käyttäjältä: Fuller - 10.05.13 - klo:22:57Kerro vaan Saako Jyrkille kertoo. Jyrkikin on mun Facebook kaveri Kyllä sää nyt sotket keskenään interneetin ja wastpookin... En sotke. Mulle tulee aika monen poliitikon facebook päivitykset. Tämä on nykyaikaa. Voi heti kertoa poliitkolle, että metsään menee.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 11.05.13 - klo:10:00Lainaus käyttäjältä: Paalaaja - 10.05.13 - klo:23:36Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 10.05.13 - klo:22:59Lainaus käyttäjältä: Fuller - 10.05.13 - klo:22:57Kerro vaan Saako Jyrkille kertoo. Jyrkikin on mun Facebook kaveri Kyllä sää nyt sotket keskenään interneetin ja wastpookin... En sotke. Mulle tulee aika monen poliitikon facebook päivitykset. Tämä on nykyaikaa. Voi heti kertoa poliitkolle, että metsään menee. Se on sitten eriasia meneekö ne sepen kommentit sinne politikolle eikä tietokoneen roskapostiin!
Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 11.05.13 - klo:18:27Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 11.05.13 - klo:10:00Lainaus käyttäjältä: Paalaaja - 10.05.13 - klo:23:36Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 10.05.13 - klo:22:59Lainaus käyttäjältä: Fuller - 10.05.13 - klo:22:57Kerro vaan Saako Jyrkille kertoo. Jyrkikin on mun Facebook kaveri Kyllä sää nyt sotket keskenään interneetin ja wastpookin... En sotke. Mulle tulee aika monen poliitikon facebook päivitykset. Tämä on nykyaikaa. Voi heti kertoa poliitkolle, että metsään menee. Se on sitten eriasia meneekö ne sepen kommentit sinne politikolle eikä tietokoneen roskapostiin! Näyttää siltä että et ole facebook käyttäjä. Siis ei voi sulle selittää. Et ymmärrä kuitenkaan.