Sillälailla............... Vappuja ja muuta............ "Rautakanki perseessä"............ Poies et saa vai .
Sillälailla............... Vappuja ja muuta............ "Rautakanki perseessä"............
Viimeksi muokattu: 30.04.13 - klo:13:22 kirjoittanut webmaster2L
Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.04.13 - klo:16:23Sillälailla............... Vappuja ja muuta............ "Rautakanki perseessä"............ Mä tuun käymään . Saat jotakin kovempaa
Lainaus käyttäjältä: peltojenviljeliä - 29.04.13 - klo:17:26Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.04.13 - klo:16:23Sillälailla............... Vappuja ja muuta............ "Rautakanki perseessä"............ Mä tuun käymään . Saat jotakin kovempaa Sun täytyy nyt auttaa Skänniä purkamaan paineita, kun se ei voi kirjoittaa tänne!
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 29.04.13 - klo:17:31Lainaus käyttäjältä: peltojenviljeliä - 29.04.13 - klo:17:26Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.04.13 - klo:16:23Sillälailla............... Vappuja ja muuta............ "Rautakanki perseessä"............ Mä tuun käymään . Saat jotakin kovempaa Sun täytyy nyt auttaa Skänniä purkamaan paineita, kun se ei voi kirjoittaa tänne!Joo . Tuutko mukaan .
Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.04.13 - klo:16:23Sillälailla............... Vappuja ja muuta............ "Rautakanki perseessä"............ Bannit sulle on oikeusmurha.Veebmasteri syytteeseen
Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.04.13 - klo:16:23Sillälailla............... Vappuja ja muuta............ "Rautakanki perseessä"............ mitäs toi känä on menny lausumahan,kun ei oo tullu seurattua?
Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.04.13 - klo:16:23Sillälailla............... Vappuja ja muuta............ "Rautakanki perseessä"............ No voi ***** ny taas! Tää on kyllä oikeusmurha! Mä aloitan nyt nälkälakon sanavapauden puolesta, käytän ainoastaan nestemäistä ravintoa koko Vapunseudun!
Viimeksi muokattu: 30.04.13 - klo:13:23 kirjoittanut webmaster2L