Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella  (Luettu 29816 kertaa)

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella


No se mies varmaan oli silloin vielä hengissä, kun sen luvan antoi  ::)
Viitsi tai ei, mutta jos mies on kuollut, niin tarinahan ei ole enää tosi, kyse oli siitä puhuuko Jalovaara totta vai ei  :o
Totuus on arvo, joka tahtoo teillä etelän eläjillä aika useasti unohtua  8)

---------mikä totuus?Tuokin nainen saattoi valehdella,ainakin se oli hyvin vihainen.Tuo asia oli niin vähäpätöinen ,ettei tuota kannata käydä jauhamaan.Pirkko rukoilee tuhansien ja tuhansien puolesta,kyllä se varmaan saa uhkailuja sun muita,ei varmasti jaksa kaikkiin puuttua.
Jalovaara on kirkon evankelista,enkä tunne häntä henkilökohtaisesti,
En ymmärrä,miksi minun lahkolaisen pitää puolustaa häntä.
Teidän saksalaiseen kirkkoon kuuluvienhan se pitäisi tehdä ::)
[/quote]

Joo, niin pitäisi, mutta epärehellistä ihmistä ei pidä puolustaa siitä, että se on epärehellinen  ::)
Voi olla pyhä ja voi olla hyvä rukoilija, en ole koskaan kyseistä tyypistä mitään kuullut, joten en sitä tiedä  ::)
Mutta jos omilla nettisivuillaan väittää parantaneensa miehen, joka on kuollut, niin silloin ei enää pysytä totuudessa  :o
Varmaan parhaansa yritti, mutta ei vaan onnistunut, miksi ruveta valehteleen muuta  ::)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

simmo

  • Vieras
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella

Viime syyskuussa Joutsenon kirkon rukousillassa Pirkko Jalovaara tuli luokseni opetuspuheensa aikana, siis jo ennen varsinaisen rukouspalvelun alkamista. Istuin pyörätuolissa kirkon keskivaiheilla. Pyysin Pirkkoa ensin rukoilemaan ”helpomman” vaivani puolesta. Vasen käteni oli murtunut ja kovin kipeä. Rukoiltuaan hän kehotti: ”Nosta kätesi ylös!” Nostin. En enää tuntenut kipua. Itsekin hyvin hämmästyneenä ja kädet koholla kiitin Jumalaa saamastani pika-avusta!” Juoksin ja hyppelin pitkin kirkon käytävää. Olin ollut kaksi vuotta pyörätuolipotilaana jalkojeni halvaantumisen vuoksi. Nyt rohkenin pyytää esirukousta myös jalkojeni parantumisen puolesta. Pirkko pyysi minua nousemaan pyörätuolistani lattialle seisomaan. Horjuen kohottauduin jalkeille... ”Kävelehän nyt!” Pirkko rohkaisi. Aluksi olin nöksähtää nenälleni, mutta sitten jalkani alkoivat kantaa. Pirkkokin riemastui ja jo kyseli: ”Kuinkahan juoksu sujuisi?” Nostelin jalkojani yhä korkeammalle ja korkeammalle. Lisäsin vauhtia, juoksin ja hyppelin pitkin kirkon käytävää. Salissa kuului kohahdus. Koko kirkkokansa alkoi taputtaa kiitokseksi Jumalan tekemästä ihmeestä. Kathryn Kuhlmanin kokoukseen! En ollut vielä uskossakaan, kun ensimmäisen kerran koin ihmeellisen paranemisen. Vuonna 1975 Israelin matkalla osallistuin erityisesti suomalaisille järjestettyyn rukouskokoukseen, jossa Kathryn Kuhlman palveli. Sinne jäivät niskani okahaarakkeen murtuma, kallovamma ja kovat säryt! Vaimoni halusi kuitenkin testata, olinko todella parantunut? Kokouksenjälkeen hän pyysi minua puristamaan aiemmin hervottomalla kädelläni omaa kättään. Hänkin tunsi, miten puristusvoima oli palannut ja kipu poistunut.  Samoin kuin Jeesuksen aikana. Myös vaimoni Mirja on omien sairauksiensa keskellä saanut apua ja lohtua Jeesukselta. Hänellä oli veritulppa ja kuolio molemmissa lonkissa. Ennen leikkausta ankarien kiputilojen kourissa omassa makuuhuoneessamme Mirja koki, kuinka Jeesus näyttäytyi hänelle kuin sumuverhon takana. Mirja kuuli Vapahtajan sanovan: ”Samalla tavalla paranee ihmisiä tänään kuin aikoinaan eläessäni Israelissa!” Vaimolleni tuli valtava ilo ja rauha sydämeen.  Tuli palaa, lämpö hehkuu. Sammonlahden kirkossa marraskuisessa rukousillassa 2012 sain jälleen uutta voimaa jäseniini ja vahvistusta uskolleni. En ole ennen kokenut niin valtavaa Pyhän Hengen kosketusta! Vieressäni ollut vaimoni kertoi, että minusta huokui käsin kosketeltavaa lämpöä. Se leijui ympärilläni vielä kotiin palattuani. Pari iltaa myöhemmin katselin TV7:n ohjelmaa. Siinä kehotettiin rukoilemaan juuri sillä hetkellä akuuttien vaivojen puolesta. Minulla oli vielä polvituki, joka esti nostamasta jalkaa toisen päälle. Rukoilin, että pääsisin eroon tuesta. Aamulla herättyäni huomasin, että kykenin kivutta nostamaan jalan toisen päälle! Kuntoutuksessakin olen tehnyt jalkaprässiharjoituksia ilman tukea ja kipua. Olen tiedustellut lääkäreiltäni, onko kokemani paranemisen ja kuntoutumisen kaltaista tapahtunut aiemmin. ”Ei ole tietääksemme ainakaan näillä seuduilla”, sanoivat lääkärit. Polvistun rukoukseen ja ehtoollispöytään. Tämä on Jumalan lahjaa ja siitä polvillani Häntä kiitän! Suurin iloni on kuitenkin se, että vuosien jälkeen saatan taas polvistua kirkon alttarille ehtoollista vastaanottamaan. Voin sydämestäni yhtyä ehtoollisvirren sanomaan: ”Hän luonamme on armollaan, lämmittää meidät paisteellaan, ja taivasta jo päällä maan, on hetki Hänen seurassaan” (Virsi 229:3)

 

Kaarina Pesonen: Olen lääkäri, mutta tarvitsen paljon rukousta

Sydäntäni hoidettiin. Pari vuotta sitten katsellessani TV7:n rukousohjelmaa Pirkko pyysi panemaan  käden kipeän tai oireilevan paikan päälle. Tein niin, käteni oli sydämen päällä. Minulla oli ollut puolisen vuotta inhottavia rytmihäiriöitä iltaisin. Nyt rukoillessamme yhdessä TV:n äärellä tunsin kädessäni lämpöä. Se oli minulle uutta! Huomasin sanovani puoliääneen: ”Nyt minua hoidetaan.” Kyllä. Hoito tehosi! Sen jälkeen rytmihäiriöt eivät ole minua vaivanneet. Alan ammattilaisena en näe lääketieteellistä syytä siihen, miksi näin tapahtui, koska mitään lääkitystä ei ollut kuvioissa mukana. Hengellisen syyn ymmärrän ja otan vastaan: Jumala paransi minut rukouksen avulla Pyhän Hengen kautta. Kotisohvalla! Ihminen on kokonaisuus. Ajattelen ihmistä ruumiin, sielun ja hengen kokonaisuutena. Minuakin uuvutti henkinen stressi, joka vaikutti fyysiseen jaksamiseeni ja sydämen toimintaani. Siihen sain avun hengellistä tietä, kun jätin huoleni rukouksessa Jumalan käsiin. Pyhä Henki se oli, joka sisimmässäni sanoi: ”Minä hoidan sinua!” Olen iloinen siitä, että nyt voin halutessani panna käteni sydämen päälle ja tuntea Jeesuksen sanovan: ”Minä  hoidan sinua. Ei sinun nimesi enää ole Hylätty, vaan sinun nimesi on oleva Rakastettuni” (Jes.62:4). Jalkani parani. Viime syksynä kompastuin ja kaaduin. Illalla en pystynyt varaamaan jalkaani ja otin kepin kävelyn avuksi. Yöllä vasen   jalkateräni oli ”älyttömän” kipeä – oikein hirvittävän kipeä, vaikka olin tehnyt kolmen K:n hoidon: kylmä, kohoasento, kipulääke. En saanut unta ja aloin rukoilla: ”Kipu pois, Jeesuksen nimessä!” Kipu alkoi hellittää, ja toistin  saman pariin kertaan. Sitten nukahdin rauhassa. Aamulla arvelin, että kyseessä on varmaankin murtuma ja menin röntgenkuvaukseen. Ei ollut murtumaa ja lääkäri sanoi, ettei tässä ole  turvotustakaan, ja päästi minut kotiin. Profetia toteutuu. Edellä kerrottuna kompastumispäivänä minulla oli ollut muutamia muitakin läheltä piti -kaatumisia, vaikka olin liikkeellähyvillä kengillä hiekkatiellä. Mitähän tämä tarkoittaa, ajattelin. Olin tulossa Healing Rooms -tilaisuudesta, jossa joku oli profetoinut yleisölle: ”Nyt  paranee globulus”. ”Minulla on sellainen”,  uiskasin vierustoverilleni. Kilpirauhasessani oli nesteontelo, ja leikkausta oli suunniteltu. Ajattelen, että kokouksessa kyseessä oli henkien taistelu. Vihollinen oli raivoissaan ja halusi kostaa parantujalle. Se sai minut kaatumaan ja loukkaamaan jalkani. Kun menin seuraavan kerran ultraäänikokeeseen, globulus oli pienentynyt eikä leikkausta tar*****. Taaskaan en löydä lääketieteellistä syytä, miksi se oli kasvanut ja miksi se lähti itsestään kutistumaan ilman lääkkeiden vaikutusta. Pyhä Henki oli saanut parantumisen aikaan ja voittanut vihollisen vaikutuksen! Ajattelen, että meistä taistellaan kaiken aikaa, ja näinä aikoina taistelu kiihtyy. Siksi meidän tulee luottaa ja turvata Jeesukseen yhä lujemmin. Hän on Voittaja, jolla on kaikki valta ja voima. Hänelle yksin kunnia! Lihasreumani oireet hävisivät. Eräässä hengellisessä tilaisuudessa Pyhän Hengen täyttämä saarnaaja kertoi Jeesuksen parantamistyöstä. ”Hän on tänään sama kuin silloin, rukoillaan”, pyysin. Minulla oli lihasreuma, jota vuoden verran oli hoidettu kortisonilla, mutta annoksen pienentyessä oireet aina palasivat. Rukouksen jälkeen oireet hävisivät, eivätkä ne ole kuuteen vuoteen palanneet.  Eräs mieluinen raamatunlause minulle on 1 Kor 4:7: ”Mitä sinulla on, mitä et ole lahjaksi saanut?” Se poistaa kilpailun ja vertailun ihmisten väliltä. Voimme kiitollisina Jumalan lapsina ottaa häneltä vastaan, mitä hän on varallemme suunnitellut. Hän on kanssamme ja hoitaa meitä joka tasolla. ”Minä olen Herra, sinun parantajasi”, hän sanoo jokaiselle meistä ja Hän tarkoittaa kokonaisvaltaista paranemista!

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella


simmo ny ko rukoolet niin tää eu:n pankkifarssi loppuu hetkessä ;D ;D ;D ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Simmo on ristiretkellä raamattunsa kanssa ja koittaa saada meitä uskomaan hölynpölyyn.

Lääkärit parantaa, ei jumala. Rajansa kaikella paskan suoltamisella sentään uskovaisillakin on.

Miksei muuten verisyöpää sairastavan ihmisen verta voi vaihtaa vaan uskotaan jonkun pikkupoikia lykkivän poppatohtorin mutinaan ja käden heilutukseen?

Voiko joku olla nykyaikana niin ***** tyhmä ettei usko lääketieteesen?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

simmo

  • Vieras
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella


simmo ny ko rukoolet niin tää eu:n pankkifarssi loppuu hetkessä ;D ;D ;D ;D
-ei lopu,ei mulla oo sellaista armolahjaa :(

simmo

  • Vieras
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella

Voiko joku olla nykyaikana niin ***** tyhmä ettei usko lääketieteesen?
[/quote]
---kyllä minä uskon lääketieteeseen.Jumala on antanut suomeen viisaita lääkäreitä :)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella

Voiko joku olla nykyaikana niin ***** tyhmä ettei usko lääketieteesen?
---kyllä minä uskon lääketieteeseen.Jumala on antanut suomeen viisaita lääkäreitä :)
[/quote]

Et ole tosissas?? Eiköhän meidän koulutusjärjestelmälle kuulu siitä kiitos ja koko maailman kattavalle tutkimustiedolle?


Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

ask

  • Vieras
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Eiks toi Jumalan mainostaminen ala mennä jo vähän liian pitkäl :o

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Eiks toi Jumalan mainostaminen ala mennä jo vähän liian pitkäl :o


Jee jee jehova, jeesus ajaa mopolla........... ;D ;D

Kenen laulussa muuten laulettiin noin? Juicen??
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Rajumies

  • Vieras
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Eiks toi Jumalan mainostaminen ala mennä jo vähän liian pitkäl :o


Jee jee jehova, jeesus ajaa mopolla........... ;D ;D

Kenen laulussa muuten laulettiin noin? Juicen??

...bensa loppuu, vaan pyhä henki kuljettaa... tai sitten tuo Pirkko Kaluvaara...

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella

Voiko joku olla nykyaikana niin ***** tyhmä ettei usko lääketieteesen?
---kyllä minä uskon lääketieteeseen.Jumala on antanut suomeen viisaita lääkäreitä :)

Et ole tosissas?? Eiköhän meidän koulutusjärjestelmälle kuulu siitä kiitos ja koko maailman kattavalle tutkimustiedolle?
[/quote]

Uskovaisen ja naisen logikka, on pettämätön yhdistelmä  :o :o :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella

Voiko joku olla nykyaikana niin ***** tyhmä ettei usko lääketieteesen?
---kyllä minä uskon lääketieteeseen.Jumala on antanut suomeen viisaita lääkäreitä :)

Et ole tosissas?? Eiköhän meidän koulutusjärjestelmälle kuulu siitä kiitos ja koko maailman kattavalle tutkimustiedolle?

Uskovaisen ja naisen logikka, on pettämätön yhdistelmä  :o :o :o
[/quote]

mihin  kohtaan  mela-heikki  sijoittaisi  valelääkärit  ???

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella

Voiko joku olla nykyaikana niin ***** tyhmä ettei usko lääketieteesen?
---kyllä minä uskon lääketieteeseen.Jumala on antanut suomeen viisaita lääkäreitä :)

Et ole tosissas?? Eiköhän meidän koulutusjärjestelmälle kuulu siitä kiitos ja koko maailman kattavalle tutkimustiedolle?

Uskovaisen ja naisen logikka, on pettämätön yhdistelmä  :o :o :o

mihin  kohtaan  mela-heikki  sijoittaisi  valelääkärit  ???
[/quote]

Juk juk juk juk juk... ugh sviiiiiiiit ugh sviiiiiit, juk juk juk juk! Uhu uhu uhu uhu uhu. Juk juk.

Menikö perille????
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

millamagia

  • Vieras
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella


Et ole tosissas?? Eiköhän meidän koulutusjärjestelmälle kuulu siitä kiitos ja koko maailman kattavalle tutkimustiedolle?
[/quote]--

-tämä mailman kuulu kirurgi,Sakari Orava,joka leikkasi mm.Beckhamin polven ja on suorittanut 25000 leikkausta sanoo rukoilevansa aina ennen leikkausta,että Jumala ohjaisi hänen kättään.Tv kanava 15(bc-tv).
On paljon lääkäreitä,jotka uskovat jumalaan ja heillä on oma kristillinen järjestö,johon kuuluu lääkäreitä kaikista eri maista.

millamagia

  • Vieras
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
--http://www.youtube.com/watch?v=Samlpmv2MtA

-siinäpä faktaa.Uskovainen ei ole tyhmä,mutta nöyrä.